Panasonic TX-55FZW804 Zwart

Specificaties 55" • Ultra HD • OLED • HDR • 3 tuners - Bekijk alle specificaties

Panasonic TX-55FZW804 Zwart Review

Coldfire1973 9 februari 2021, 105 views Product gekocht

Panasonic TX-55FZW804 Zwart

Prachtig scherm, als smart TV niet indrukwekkend.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit is fantastisch
  • Geluid is voor een flatscreen OK

Minpunten

• Panasonic apps ondersteuning is slecht
  • Complexe afstandsbediening

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Het belangrijkste: de TV geeft een prachtig beeld. De Panasonic interpretatie van het OLED scherm vind ik zelf de mooiste, maar het is persoonlijk, dus kijk ook naar de concurrenten (alle OLED schermen zijn van LG geloof ik).

De app ondersteuning van Panasonic is vergeleken met concurrenten als LG en Samsung ondermaats. Is al jaren zo en zal wel zo blijven. Wij gebruiken hem als scherm voor andere input (Ziggo Mediabox Next, DVD) waardoor het gebrek aan apps op de TV niet zo'n issue is. Maar als je alles via de TV wilt doen is dat wel iets om mee te nemen.

De afstandsbediening is nogal groot en complex, met heel veel knoppen die je nooit gebruikt. Maar wederom: ik gebruik meestal één van de andere AB's.

Het geluid van de on board speakers is eigenlijk best goed voor een flat screen. Maar een scherm zo fraai als dit verdient wel wat beters, dus investeer in een soundbar of home cinema set.

Heb jij ook een Panasonic TX-55FZW804 Zwart?