1 review

Samsung 860 EVO 2TB

Specificaties 2,5" • 3d v-nand (TLC) • SATA-600 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Round-up - 40 SATA-ssd's - Heeft de SATA-ssd nog bestaansrecht?

De goedkoopste NVMe-ssd’s zijn amper nog duurder dan SATA-modellen. Heeft de SATA-ssd nog bestaansrecht? Wij testten er 40.

267 4 jan

Review - Samsung 860 Evo en 860 Pro - Rappe maar dure satadrives

Samsung heeft zijn 860 Evo- en Pro-ssd's uitgebracht en zo langverwachte opvolgers voor de 850-drives uitgebracht. De drives zijn vooralsnog relatief duur, maar presteren goed.

83 23 jan '18

Best Buy Guide - Ssd Best Buy Guide - December 2018

In deze tweede Ssd Best Buy Guide hebben we ons overzicht van ssd's uitgebreid met alle pas uitgekomen modellen die we hebben getest.

112 6 dec '18

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
InfinityG35 6 december 2020 Product gekocht

Samsung 860 EVO 2TB

Duurder alternatief buiten de goedkope QLC en B-merk SSD's met 2TB. Je krijgt er betere performance voor terug.

Pluspunten

• Samsung betrouwbaarheid
  • TLC - constanter dan QLC
  • Metalen case
  • Zuinig, stil, geen omkijken naar
  • Samsung Magician werkt prima

Minpunten

• Duidelijk geen NVME SSD (maar snel genoeg als game drive)
  • Aan de dure kant - wacht op een aanbieding (bijv. Black Friday)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung 860 EVO 2TB?