Sony Xperia XA2 Blauw - Reviews

Specificaties 5,2" • 1920x1080 (Full HD) • 32GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Preview - Sony Xperia XA2, XA2 Ultra en L2 - Prijzige midrangetelefoons

Sony heeft op de CES drie nieuwe midrangesmartphones gepresenteerd. Tweakers bekeek alvast de XA2, XA2 Ultra en L2.

69    8 jan '18

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
YouWotM8 30 juni 2018 Product gekocht

Sony Xperia XA2 Zwart

Voor de prijs een leuke telefoon maar er zijn zeker betere zoals de Moto G6 Plus. Camera is prima voor de prijs en de vingerafdrukscanner op de achterkant functioneert meestal goed. Speaker zit niet op een handige plek.. rechtsonder. Mijn volgende telefoon wordt een OnePlus 6.

Pluspunten

• Weinig bload apps
  • Android Enterprise Recommended programa
  • zelfde camera kwaliteit als de Xperia X
  • Vingerafdrukscanner op de achterkant geplaatst
  • Xperia Home Launcher is geweldig
  • AC Wifi met 433 Mbit/s link rate
  • 50 euro cashback dus heb maar 280 betaald
  • Bluetooth 5.0

Minpunten

• Interface voelt laggy
  • Aflezen in de zon lastig
  • Camera in het donker veel ruis
  • Vingerafdrukscanner registreert niet altijd
  • Als ik een filmpje kijk blokkeer ik meestal de speaker
  • 1x in de 4 maanden een update
  • Geen snellader meegeleverd

denPes 23 maart 2018 Product gekocht

Sony Xperia XA2 Zilver

Voelt als kwaliteit. Ligt ook lekker in de hand door slechts 7 cm breed. Beeld en geluid zijn goed. Geluid via de headphonejack zelfs zeer goed. Lange accuduur. ( 8 uur OsT en nog 25% over). Haal ik de 2 dagen wel mee. Ook makkelijk te unlocken via Sony.

Pluspunten

• Ergonomisch ontwerp
  • Lange accuduur
  • Zeer goede audio via sony oortjes
  • Te unlocken via Sony website
  • Kwaliteitservaring
  • Vloeiende interface/prestaties

Minpunten

• beetje aan de prijs
  • toch wat bloatware ( met adbshell te "wissen")

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sony Xperia XA2 Blauw?