Codemasters heeft een nieuwe dev diary van racegame F1 2010 uitgebracht. Het racespel verschijnt in de herfst van dit jaar voor de Xbox 360, de PlayStation 3 en de pc.
Reacties (7)
Lijkt wel heel erg op Grid vind ik.
Tja, Codemasters, zal wel de zelfde engine zijn...
edit:
edit:
Het spel maakt gebruik van de EGO-engine, ook de drijvende krachter achter Colin McRae Dirt 2 en Race Driver: Grid
[Reactie gewijzigd door CaDje op 31 juli 2024 15:31]
DAt ziet er best wel mooi uit. Lang geleden dat er een F1 game op de markt is gebracht
Ja, hier zit ik toch ook wel vol ongedult op te wachten!
Lang geleden dat ik nog een F1 game heb gespeelt, denk ongeveer f1 2001
op de ps1
.
Ga m'n pre order is plaatsen ze
Lang geleden dat ik nog een F1 game heb gespeelt, denk ongeveer f1 2001
op de ps1
Ga m'n pre order is plaatsen ze
Als er split screen in zit koop ik hem, niks is leuker dan tegen iemand naast je op de bank spelen
Downloaden dus
NIETS DOWNLOADEN!!! KOPE!! 
Deze ga ik zeker kopen als die uit is.
Kan niet wachten om lekker er mee rond te racen. Zeker al tijd zitten wachten op een PC F1 game!
Deze ga ik zeker kopen als die uit is.
Kan niet wachten om lekker er mee rond te racen. Zeker al tijd zitten wachten op een PC F1 game!
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_icc():strip_exif()/u/73069/zT-Cad.jpg?f=community)
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/312844/android_21.jpg?f=community)