Eidos heeft een nieuwe trailer van Just Cause 2 vrijgegeven. In de trailer wordt het eiland geïntroduceerd waarop het spel zich afspeelt. De actiegame verschijnt op 26 maart voor de Xbox 360, de PlayStation 3 en de pc.
Reacties (6)
Dit lijkt me echt een geweldig spel. Ik heb de eerste Just Cause erg veel gespeeld, ik kreeg er geen genoeg van om al die militaire basissen over te nemen, of al die dorpjes te "bevrijden".
Dit wordt hopelijk net zo leuk, met een nieuwe grappler, en betere graphics. Wat wil je nog meer?
Dit wordt hopelijk net zo leuk, met een nieuwe grappler, en betere graphics. Wat wil je nog meer?
Ziet er zo vet uit, lijkt een mengeling uit van Far Cry en GTA
Spider-Man zit er ook een beetje in door die grappler.
Maar da maakt de game de moeite waard om het is te spelen
.
Maar da maakt de game de moeite waard om het is te spelen
Ik vond deel 1 zo slecht.
toch het testen waard
meschien is er een demo?
Yay dingen kapot maken enzo 
Ik vond deel 1 wel goed, alleen werd dat nogal geplaagd door bugs. Ook viel het nogal in herhaling, vooral met steden veroveren. Ik hoop dat dat beter gaat in dit deel.
Btw, lol @ kameleon op 1:20
Ik vond deel 1 wel goed, alleen werd dat nogal geplaagd door bugs. Ook viel het nogal in herhaling, vooral met steden veroveren. Ik hoop dat dat beter gaat in dit deel.
Btw, lol @ kameleon op 1:20
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_icc():strip_exif()/u/276824/crop57daa8024479e_cropped.jpeg?f=community)
:strip_exif()/u/144238/brand1.gif?f=community)