Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 0 reacties
Bron: Beyond3D

Beyond3D heeft een behoorlijk dik artikel gepost waarin ze de nieuwe features van de GeForce 256 op wetenschappelijk onderbouwde wijze 'afzeiken' . De kritiek samengevat:

T&L acceleration is very interesting but it will take at least another 4 to 6 months before we see anything that really uses it. Older games will see zero benefit from this unit with the exception of some OpenGL based games. But these games are not prepared for T&L they will thus only run at higher frame-rates. Because of the inefficiency of the rendering core, it's highly probable that the fill-rate will limit the performance of the accelerator most of the time. This hard limit will allow competitors to come into the market with faster products and only the fastest product will be sold (highest hard limit wins) so being first is not necessary best. The actual uses of lighting acceleration remains questionable since lightmaps deliver better visual quality and flexibility.

De beargumentering vind je hier (best wel diepe info).

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True