Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 25 reacties
Bron: GoT / Chaos

Voor de derde dag op rij hebben we ruim 4M gedaan, waarmee we de concurrentie ver achter ons laten.

Mensen die nog steeds client 8012 (ookwel aangeduid als 466) gebruiken worden dringend verzocht even hier te kijken. Vanwege een bug gaan blocks van deze client waarschijnlijk vanaf volgende week geweigerd worden.

Gisteren mochten we 9 nieuwe leden verwelkomen, wil jij daar morgen ook bijhoren? Kijk dan even hier hoe je mee kunt doen.

Voor de OGR-ende DPC-ers staat op GoT de OGR25-hitparade.

DPC top 30 van 28 februari

1.(1569)900.830Division Eindhoven2.614.014(46)
2.(1)120.262I 'R Cow @ I-netcafe Groningen4.797.026(19)
3.(951)109.121De Utregse Kudde960.900(143)
4.(5)100.320Ethan_Hunt13.095.847(6)
5.(107)99.793Clan-of-nine7.603.291(9)
6.(4)96.629Bill Goldberg19.156.692(3)
7.(809)87.687AUGUSTIJN's MEGAFLUSH3.350.789(34)
8.(2)83.362Quakers United | Cewle Coown' Cadavers17.105.383(4)
9.(9)80.341Azhrarn156.724(689)
10.(5)78.635Team BVD3.776.265(28)
11.(1)75.043DBC16.908.513(5)
12.(24)55.059wiho20.537.886(1)
13.(4)51.223-Killemall says: may the cow be with you10.970.812(7)
14.(12)44.248Team BoGoH3.756.826(29)
15.(8)36.650Arjan B385.062(336)
16.(1251)35.531Team Casema slachtoffers600.485(235)
17.(10)33.224DTC Computershops Delfzijl2.389.530(51)
18.(901)33.060Westwood DC1.064.143(115)
19.(445)32.391TexelCows824.774(173)
20.(76)32.245ErwinTheBorg223.975(522)
21.(8)31.878WebtraX Interactive - Bugged version flush :538.967(260)
22.(10)31.045De Unie's418.181(317)
23.(20)29.228-=WPCP=-1.094.586(114)
24.(3)28.963Team |>Just dU It!<|4.959.710(17)
25.(77)28.457Ronnie Tober NO Devote!2.085.913(59)
26.()27.865Interior Lulu19.606.561(2)
27.(1)23.429ShoQ.CoM & ClubDev.NL Combined forces3.332.032(35)
28.(1603)22.794The NoName Power Cows110.815(900)
29.(9)21.702Andy4fun5.580.030(13)
30.(6)21.538[Groningen] Noorder Power Cows3.583.793(30)

De 15 grootste stijgers

Denis van Beek & Independant Flushers1635(42.)17.047
The NoName Power Cows1603(28.)22.794
Division Eindhoven1569(1.)900.830
BrammeS1511(146.)4.112
#Darling Blokkendoos1471(87.)7.550
Omega Directive Cs-clan Oldenzaal1424(200.)2.682
BeeSmart1406(119.)5.109
dverboom1318(275.)1.894
Team I-Motion.nl1297(92.)7.208
Team Casema slachtoffers1251(16.)35.531
Big Tazzz1224(329.)1.554
Jeepey1195(241.)2.208
dijkpriv1164(142.)4.152
Olivier.Debonne1153(272.)1.937
Bitpull1062(376.)1.354

Top 15 teams

1.()4.494.112Dutch Power Cows735.230.126(1)
2.()1.800.271AnandTech681.187.609(2)
3.()1.359.140HackZone Team -- Combined power of Russia and exUSSR countries457.049.443(4)
4.()1.276.690Russian Team455.176.365(5)
5.(1)737.604Slashdot.org577.681.715(3)
6.(1)708.380Ars Technica Team Beef Roast120.077.599(23)
7.(2)595.432The Amiga RC5 Team effort318.688.866(8)
8.(1)576.399Japan Linux Users Group238.854.698(10)
9.(1)550.606Team EvangeLista (Macs Rule! :-)415.283.170(6)
10.(2)445.949Japan FreeBSD Users Group249.296.861(9)
11.()439.363Japan Windows NT Users Group224.498.174(11)
12.(1)383.423Team Warped (OS/2)320.990.534(7)
13.(1)346.044Ukraine RC5105.954.451(26)
14.(1)333.393Team Depaul58.830.890(47)
15.(1)303.178SysOpt.com/Tweakit.com136.634.271(20)

Mijlpalen

Ethan_Hunt13.000.000
Dutch Cow Clan2.000.000
Division Eindhoven2.000.000
Emission Powercows1.000.000
ruben900.000
De Utregse Kudde900.000
Team Fortunates900.000
TexelCows800.000
Melkunie koeien700.000
Team Casema slachtoffers600.000
KoelKast Clan says:visit koelkast.net600.000
Cows Taskforce400.000
De Unie's400.000
Richard (CPoQ)300.000
De MelkMachine =All your milk are belong to us=300.000
Denis van Beek & Independant Flushers200.000
Dutch DanceAholic200.000
ErwinTheBorg200.000
Fox200.000
LandaR100.000
LeChuCk100.000
The NoName Power Cows100.000
Azhrarn100.000
E.T.O.100.000

Leden

Aantal leden4651
Verschil met vorige dag10
Nieuwe leden9
Retirements0

Welkom bij DPC deepfreezer, OkkE, helldesk, waxie, Yeechie Tu, passie.p, Demoniac, serge en Participant #341,258!

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (25)

D.net over de grote hoeveelheid aangeboden blokjes van oa. DPC.
http://n0cgi.distributed.net/cgi/dnet-finger.cgi?use r=ivo
28-Feb-2001 20:41 (Wednesday) ::
After Decibel's plan from yesterday, there are some things that need
explanation. We've had a lot of complaints from DPC members that argued
that there was no organized megaflush going on and that the accusation
made by the DCTI staff yesterday was premature and partly false.

What seemed to be the cause for the backlog was individual team members
who saved up some blocks flushed them because they feared their 8012 blocks
would become invalid soon. A valid reason to flush, one would say.
Unfortunately it turned out that this caused a lot of blocks flushed at
the same time, blocks that normally would have been distributed over days.

Some remarks on this practice: It's _not_ good to save up blocks. Even
when you do it only on your own or 'just for a few weeks'. Why?

Our master is optimized for processing keys from 1 or at most a couple of
subspaces. Every subspace takes up 32MB paged-in memory. A lower number
of paged-in subspaces means a faster master. Due to the optimizations in
the code, even switching between in-core spaces means a huge performance
hit. As soon as the master process has a backlog of a couple of million
blocks from 20 or so different subspaces, it chokes.

Some people justify their flushing by saying: 'But hey, if you can't cope
the load of a couple of million blocks more per day, how are you going to
handle this in the future when these loads are normal?' I hope above
mentioned explanation will show this reasoning is false for once and for
all. We have a perfectly capable master box, its specs are still way
adequate, load testing shows that when blocks are somewhat from the same
subspaces, we can easily handle 1000Gkeys/s with the current hardware.
Normally, blocks from unopened spaces are kept in a separate queue which
is processed at quiet times. When suddenly a lot of blocks come from a
lot of unopened spaces, that theoretical 1000Gkey ceiling jumps down to
a something below our current rate, hence the backlog which is very hard
to get rid of.

With this explanation I hope to have convinced people not to save up too
many blocks. Daily stats are what they are for: Daily rankings. Not for
getting a #1 spot for 1 day because you've saved up more or longer than
your friends. If you really want to be #1, just recruit more computers!

We try to suit as many participants as possible and we are very pleased
with all the enthusiasm distributed.net participants show. But if people
keep doing things against the policies set out by distributed.net staff,
we might have to take measures against it, by blocking people from stats
or changing the lifetime of a block. This is not because we suddenly
dislike those participants, but because we want the contests to be
satisfying for _all_ users. without backlogs, so everyone can have their
blocks tallied in time.

One more thing on backlogs: Backlogs don't mean our system is broken, it
just means our system is handling the load sort of well. We do accept all
blocks, and never give a connection refused on our proxies. We _will_
process all those blocks in the end. Maybe not today, but eventually. So
in the end each and every blocks you flush will be counted. Your stats
total will reflect your total work done. And if we all take care in
flushing to the system as it was designed, backlogs will be kept to a
minimum and daily stats will be correct, too.

Keep on crunching!
hele bovenstaande post
Ik vind dat ze wel een beetje aan het (excusez le mot) zeiken zijn. De competitie maakt het voor veel mensen juist leuk. Daar zouden ze blij mee moeten zijn. Anders wil ik mijn PC'tje ook best gewoon idle laten staan, hoor. Als ze echt problemen hiermee hebben, laten ze dan actie ondrnemen ipv zo te klagen. Breng dan idd de levensduur van een blokje omlaag of doe iets anders. Dit heeft waarschijnlijk meer effect dan een klaagzang zoals deze.
ik heb gisteren mijn "bug-blokjes" geflusht, maar er is niks meegerekend, 29k naar de haaien :'(
Wij [DPC] AUGUSTIJN hebben gister zo'n 250.000 blokjes naar dnet gestuurd. Voornamelijk 8012 dus...

Er zijn er maar 87.000 van meegeteld :( :( :(

165.000 workunits naar de grote zeevissen


Helaas...
Die zullen wel morgen op de stats staan, hebben wij pasgeleden met flush ook gehad, de andere helft kwam de volgenden dag pas :(
Ik had eergisteren ook wat bugblokkies geflushed, de helft werk gisteren pas meegenomen.. zal wel aan de stats liggen..
Deze kunnen nog in de backlog zitten. Ergo ze kunnen nog in de wachtrij staan om verwerkt te worden.
Damn die buffertjes van de DPC-ers stonden aardig vol lijkt het op }>

en distributed.net net maar denken dat we aan een megflush bezig zijn, terwijl er alleen geflush word om daarna het koetje te downgraden :+
Kan wel zijn, maar dan zaten die zieke }:O }:O veel te vol met afgewerkte blokjes.
M.a.w er moet op den duur vaker/regelmatiger geflusht worden.
laten we voorstellen om met deze snelheid door te gaan, dan moet die key wel binnen een half jaar binnen zijn :)
Ik heb "v2 8012-465-GTR-00122516"

465 dus ... is die wel goed ?
Nee, helaas. Hij moet beginnen met v2 8010-463......
Dus 463 of lager

http://http.distributed.net/pub/dcti/current-client/ dnetc-win32-x86-setup.exe

will do the job
Jammer net geen 1M geflushed door ons subteampje maar morgen komt de rest hopelijk nog }>
Weer meer dan 2x zo veel als anandtech, goedzo! }:O
hmz.. wegens gisteren niet geinternet komt er vandaag 2 keer zoveel bij.. :)
Vandaag toch maar weer een mijlpaal gehaald met mijn buddies :Y) Cheers mates

TexelCows 4 Ever !!! 800000 Blokjes :P
toch leuk dat het zo goed gaat alleen nog even down graden
op het werk hebben we nu 3 netfinity's draaien dit gaat pas snel


}:O for ever

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True