Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Open bèta The Division 2 is te spelen van 1 tot en met 4 maart

Ubisoft heeft de komst van een open bèta van Tom Clancy's The Division 2 bevestigd. De openbare test van de multiplayergame vindt plaats van 1 tot en met 4 maart. Dat is vlak voor de release van de game op 15 maart.

De open bèta wordt met de data genoemd op de The Division-website, nadat maandag al via een livestream naar buiten kwam dat de testperiode er waarschijnlijk aan zat te komen. Er was al een gesloten bèta voor een select aantal spelers, die vond plaats van vorige week donderdag tot afgelopen zondag.

Details over de openbare bèta zijn er nog niet. Het is alleen bekend wanneer deze plaatsvindt. De periode is relatief kort op de release, die op 15 maart is gepland. Als Ubisoft nog aanpassingen wil doorvoeren aan de hand van ervaringen uit de bèta, zal dat snel moeten gebeuren.

The Division 2 komt uit voor Windows, de PlayStation 4 en de Xbox One. De pc-versie verschijnt in tegenstelling tot het eerste deel niet op Steam, maar wel in de Epic Game Store.

Door Julian Huijbregts

Nieuwsredacteur

12-02-2019 • 20:19

58 Linkedin Google+

Reacties (58)

Wijzig sortering
Voor de mensen die graag deel 1 van the Division willen spelen als voorbereiding op deel 2, deze is op het moment in de aanbieding bij Ubisoft zelf voor €5 (PC only). Zeker de moeite waard lijkt me!

[Reactie gewijzigd door Herax10NL op 12 februari 2019 20:38]

Heb je een link? Ik kan de season pass alleen voor 40 euro vinden...
Zelfde hier, linkje zou handig zijn @fuqua @Herax10NL
Heb het vermoeden dat ubisoft de prijs meteen heeft aangepast, staat op cd key sites nog vermeld als 10 euro in de officiele ubi store. Inmiddels daar gewoon weer de volle mep.

@LankHoar --> https://www.humblebundle....-the-division-season-pass

Net gekocht voor 3,99 en geredeemed naar ubi launcher :D

[Reactie gewijzigd door henkbob op 12 februari 2019 21:36]

Heb hem zojuist gekocht, en kom er achter dat het alleen de season pass is. Heb de base game nog niet dus heb helaas pech :(

Zojuist voor 14,99 de base game gevonden: https://www.cdkeys.com/pc...-division-pc-cd-key-uplay

Niet hetzelfde als 4,99 maar toch een stuk beter dan 40 euro :)

[Reactie gewijzigd door LankHoar op 12 februari 2019 23:26]

Laat maar.

[Reactie gewijzigd door sdk1985 op 12 februari 2019 23:47]

Ik had tijd geleden ook de season pass gekocht, kon de game gewoon downloaden, hoefde niet de base game te kopen.
Vreemd, Season Pass is echt een addition, niet de game zelf. Misschien heb je geluk gehad? Helaas bij mij niet het geval ;)
Stond echt Seaon Pass bij CDKeys.com, was ook maar $14 maar kon gewoon game en alle DLC downloaden en krijg ook SP rewards. Misschien hebben ze mij een Gold key gestuurd i.p.v. SP?!?
Ik zou die CD key sites - zeker de prijsvechters - niet teveel aandacht geven; er zijn een aantal die er bekend om staan dat criminelen games kopen met gestolen credit cards en via dat soort sites het geld witwassen. De uitgever van dat spel krijgt vervolgens een chargeback.

[Reactie gewijzigd door YopY op 13 februari 2019 09:51]

Eens. Humble bundle is dat gelukkig niet.
Daar zit ook een gezonde dosis FUD in hoor. De meeste keysellers zijn gewoon 'resellers' die keys goedkoop en massaal inslaan tijdens een sale om ze later door te verkopen. Dat gestolen creditcards verhaal... tja. Wat moet je daarmee. Ik zie weinig cijfers die onderbouwen dat dat veel gebeurt.

Weinig mis met keysites. Ja het zijn geen officiele retailers, so what. Typisch gevalletje grijs gebied en het zet de walled gardens van de uitgevers zelf lekker onder druk.

[Reactie gewijzigd door Vayra op 13 februari 2019 12:46]

Dank je! Ik had de season pass nog niet aangezien die nooit is afgeprijst. Nu dus wel :)
Dat is raar, gisteren nog gekocht voor €5 en nu al niet meer beschikbaar.
jammer idd maar dit komt door het einde van de ubi/uplay lunar sale in NL
stond op steam voor 5 euro en gold voor 7euro van 7 tot 11 feb
en 10 euro inclusief season pass.

maar gaat de closed private beta dan door tot eind deze maand ?

[Reactie gewijzigd door fuqua op 12 februari 2019 20:50]

Die laatste is in mijn ogen de beste deal omdat daar de Surival DLC bij zit. Die blijft uitdagend en leuk
Closed beta is gestopt op 11-02-2019
Zaterdag nog de Xbox one versie meegepikt voor 6.98 euro bij Intertoys.
Ik heb tijdens de Lunar Sale op Steam de Gold Edition gekocht van The Division.
Meteen geïnstalleerd en 'proberen' te spelen, maar wat ik ook doe, elke keer loopt het spel na een paar minuten vast of crashed het naar de desktop... hebben meer mensen daar last van?

Ik heb in ieder geval het spel weer moeten refunden, want na anderhalf uur instellingen aanpassen etc is het me niet gelukt het stabiel te krijgen.
Overigens ook wel slim om wat tijd in deel 1 te besteden vanwege de shields waarmee je uiteindelijk extra bonus content kunt unlocken in The Division 2.

Overigens hoor ik hier en daar dat je dit ook vrij eenvoudig met solo builds kan doen. Enige puntje is wel dat sommige taken behoorlijk wat tijd kunnen kosten...

Hier is meer info te vinden over de Shields
Ik heb die private beta gespeeld en mijn mening is nogal neutraal over dit spel. Het is niet perse goed of slecht. Als je Division 1 hebt. dit is division 1.5. Er is niks nieuws. loop naar punt A en schiet om je heen. dan door wat gangetjes waar nooit een dude staat en de volgende room heen. Op de map lopen is niet echt interessant. daar was je in division 1 ook snel mee klaar imo. Er gebeurd niets. je wordt nooit geambushed of wat dan ook. Er lopen nu alleen af en toe wat paupers het kamp uit om water te halen. dus hoor je af en toe schieten verderop. Ga je ze dan niet helpen worden ze aan flarden geschoten.

Gameplay wise speelt het wel goed. Daar verder niks op aan te merken. alleen die gasten met die granaatwerpers zijn irritant. als je die granaat ziet aankomen gelijk dodge rollen. anders is het: blap, the end.

Ja dat is het. voor de rest van de game zie deel 1. same deal.
Je hebt in the Division 2 letterlijk een faction die de "ambushers" heet :D
https://www.youtube.com/watch?v=wqw4diXnkDE
Wat een ambush he. Het zijn 2 kneuzen die zonder intelligentie op je positie afrennen en erg veel schuttingtaal gebruiken. het spijt me maar dat is nou niet echt wat ik in gedachten heb met een hinderlaag.
Yep, ik vond het ook niet denderend, als Division 1 veteraan. En er was nog genoeg dat flink verbeterd mocht worden wat mij betreft. Dus de shotgunners zijn nu wat milder geworden en we krijgen granaatwerpers terug... same shit different day? Zo voelt het in elk geval wel, en de focus ligt heel erg op progressie en snelheid, lijkt wel. Meer dan deel 1. Het gevoel, de ziel is een beetje uit de game ofzo. In deel 1 was de immersie stukken beter, het voelt nu te gepolijst, te 'makkelijk'. Een beetje als een 1.5, of een flinke DLC inderdaad. Maar de setting spreekt me niet aan. Doe mij maar sneeuw en verlaten straten.

Ook de marketing voelt heel erg Ubisoft: 'kijk, we weten wat jullie in deel 1 speelden, hier heb je méér van hetzelfde'. Om in je private beta al met termen als 'beleef de endgame' te smijten vind ik nogal wat. Hoe haal je in één klap alle mysterie uit je release... vreemde gang van zaken. Alsof de endgame grind het hoogste doel moet zijn en je vantevoren precies moet weten hoe dat speelt... alsof je het nog niet wist :D

Tja, ik weet het niet. The Division 2 voelt een beetje als plichtmatig, als 'werk'. Heb je net al je sets compleet in deel 1, krijg je een reset om vervolgens de hele riedel te herhalen in een weinig aangepaste game. Ik heb er eigenlijk geen trek meer in, zeker niet omdat je als veteraan ook wel weet dat er tiered progression achter zit. Dus: vijf tot acht keer hetzelfde én opnieuw verzamelen... 'aint got time for that'

[Reactie gewijzigd door Vayra op 13 februari 2019 12:56]

Heb je de private beta gespeeld? Ik als mede TD1 PC veteraan(1500+ uur) kan me niet helemaal vinden in je verhaal.

TTK is een stuk korter geworden. Er zit geen burst healing meer in. De gameplay flow is langzamer/tacticer.

Ik dacht ook dat ik de sneeuw van NY zou missen. Maar na dat ik in Dark Zone een stort bui met onweer en regen op me dak kreeg, verdween dat gemis als sneeuw voor de zon ;)

Washington is een compleet nieuwe wereld. Een stuk opener dan NY. Veel meer flank mogelijkheden. In TD1 moest je minimaal om een flat gebouw heen om iemand te kunnen flanken. Ik ben nog geen een keer een asset tegen gekomen in beta die ik herkende uit TD1. Dus wereld voelde voor mij als nieuw.

Wel zijn bijna alle wapens uit TD1 1 op 1 gekopieerd naar TD2 naast de nieuwe wapens die zijn toegevoegd. De nieuwe manier van wapens modden ben ik daarentegen nog geen groot fan van. Maar dat kan ook aan de beperkte scope van de beta liggen.

Bij heel veel games is er geklaag over het onbreken van "End-game" at launch. Inclusief TD1. Vandaar dat zit dit in de beta demonstreerde.

The Divsion blijft een looter shooter. Dus ja er is grind of werk zoals jij het noemt. Dat is het aard van het beest.

Ik vind nieuwe gearsets juist een grote verbetering. En eindelijk weer wat nieuws te grind.

Uiteraad waren er ook min punten.

De menu's zijn een drama.
De end-game specialications vond ik niet bezonder.
De factions waren met elkaar te verwisselen. Je ziet niet echt tegen wie je aan het vechten bent.
De nieuwe manier van wapens modden zoals aangegeven.

Daar naast is er nog niks bekend over de inhoud van de "Year 1 Pass". Dit is niet de DLC die is namelijk het eerste jaar voor iedereen gratis.
Ook is er nog niks bekend over micro transactions of loot boxes.

TLDR: ik zou iedereen aanraden de open beta te proberen. :)
Ik ben het helemaal met je eens, het voelt heel erg hetzelfde aan als deel 1. Als ze hadden gezegd dat het DLC zou zijn dan had ik het ook wel geloofd.

Het is natuurlijk wel een beta. In het begin voelt de wereld kaal en niet heel interessant aan, maar des te verder je gaat moet ik zeggen dat het wel wat interessanter wordt. De binnenkant van de panden zijn naar mijn mening erg goed uitgewerkt en een stuk beter gedetailleerd.

Als ik de game vergelijk met de Anthem demo, dan vindt ik the Devision 2 een heel stuk beter uitgewerkt en er zit ook veel meer variatie in terwijl het eigenlijk erg op elkaar lijkt. Jammer genoeg waren de missies vooral niet heel gevarieerd, maar ik neem toch aan dat er in de uiteindelijke game veel betere en leukere missies aanwezig zullen zijn.

De gameplay was niet slecht al vond ik de AI soms echt belabberd. Ook snap ik niet dat men niet verder en dieper in animaties gaat waarbij je mensen in de voeten of benen kunt schieten waardoor men bijvoorbeeld struikelt. Ik vindt de huidige games qua vooruitgang heel erg beperkt en men richt zich vooral op cosmetische zaken.
Er is veel variatie in wapens en ze voelen naar mijn mening wel goed aan. Al mis ik soms wel echt de impact van een wapen. Het is op een gegeven moment een sprayfest, waarbij je je tegenstanders zo vaak moet raken dat het zelfs met betere wapens soms vermoeiend is.

De game is echter wel goed alleen te spelen, wat ik dan wel weer een goede kwaliteit vindt.
Ik vraag me af bij dit soort comments wat men dan verwacht(niet als een aanval bedoeld). Het is een Division game, dus logisch dat de hoofdlijnen erin zitten.
Destiny 1 naar 2 is ook in hoofdlijnen toch hetzelfde?!! Far cry 1 t/m gods know ook bijna allemaal the same.
Wat moet er bij komen om voor jou een Division 2 worden? Ben echt benieuwd.
Mijn mening: Ik vind het, los van de bugs zeker een verbetering, PVP is leuker, time to kill vind ik veel beter. Ik verwacht dat ik weer paar 100 uur kwijt ben.
1 negatief dingetje misschien, die stomme gedoe van year 1 one pass en dat soort onzin maar waarschijnlijk moet dat van UBI.
Het zit zo. Je hebt deel 1. Dat gaan mensen spelen en die gaan er een mening over vormen. Die mening wordt geventileerd in de vorm van reviews. Daar komen dan pluspunten en minpunten uit. Dan ga je ervan uit dat daar een les uit getrokken wordt. En dat deel 2 toch verbeteringen doorvoert. en er zijn zat verbeteringen. echter dit is niet een deel 2 maar 1.5 omdat het op een paar hele kleine dingetjes na gewoonweg exact hetzelfde spel is. Het is gewoon exact hetzelfde spel. Sterker nog. Dit had net zo goed een DLC/Expansion kunnen zijn van deel 1.

Ik ben in mijn tijd met de Beta alleen maar dingen tegengekomen die ook in deel 1 zaten. Een paar nieuwe guns thats all. Neem skills. Ken je die granaat nog die naar vijanden toe rolt? en die sentry turret? Die heb je hier ook. nothings changed. ja je kan die granaat nu naar een specifiek persoon toe sturen. En ze proberen em nu ook kapot te schieten overigens. maar dat had net zo goed in een patch van deel 1 kunnen zitten toch?

Grafisch dan? hetzelfde. draait alleen als dikke stront nu maar het is gewoon hetzelfde. alleen andere setting.

Als ik een deel 2 zie dan verwacht ik dat de minpunten die er waren in deel 1 toch opgelost waren. Dat je meer (en met name nieuwe) skills hebt. dat de AI af en toe een ambush opzet op de map. gewoon at random. dat maakt dat je wat meer oplet terwijl je door de stad heen loopt. Dat er wat meer NPC's rondlopen. als je met een squad loopt bijvoorbeeld is het nauwelijks een gevecht. meer een soort race wie de meeste kan omleggen. Af en toe staan er 3 van die sukkels en thats it.
Dat los je overigens niet op door de AI kogelsponzen te maken overigens. Je moet er gewoon meer hebben. En ze wat intelligenter maken mag ook wel. die sukkels met die knuppels komen zonder intelligentie regelrecht op je positie afrennen. Ooit van flanken gehoord?

Daarnaast wat minder hokjeswerk. als je een missie doet dan is het een patroon van een gangetje door in een grote room. daar staan altijd de dudes. omleggen. door een gangetje naar de volgende room. Er staan nooit gasten in de gangetjes. daar ren je doorheen naar het volgende gevecht.

Dat soort dingen. Het spel is zo levenloos geworden. Zo statisch. Het is allemaal zo voorspelbaar. dan verschijnt daar weer een boss. whooo die hadden we niet verwacht hoor (sarcasm). Het is nooit een verrassing wat er om de hoek zit. dat als je dat steegje inloopt of er wat bijzonders is. Dat is er gewoon niet dus doe geen moeite. Die npc's in base staan daar ook maar een beetje om zich heen te staren. het is een volkomen statisch kamp. Niemand doet iets. iedereen staat er maar een beetje. af en toe 4 paupers die water halen en dat zijn de enigen die bewegen.

Dat zijn een paar punten. Voor de rest, Tsja, Zou zeggen. kijk eens naar reviews van deel 1. alle punten die daar nog worden aangehaald zijn hier ook van toepassing.

[Reactie gewijzigd door Torakk op 13 februari 2019 18:00]

alleen die gasten met die granaatwerpers zijn irritant
Die gasten met RCs zijn anders nog irritanter omdat je die zelfs niet kan dodgen. Dus het is of die RC op tijd uitschakelen (erg lastig solo want die krengen rijden ook nog eens vrij snel) of een shit ton damage incasseren.

Ik hoop dat ze daar voor release van The Division 2 nog even naar kijken want het overnemen van control points was zo wel heel erg irritant.
De pc-versie verschijnt in tegenstelling tot het eerste deel niet op Steam, maar wel in de Epic Game Store.
Beetje scheef geschreven, hij komt ook gewoon in de Ubisoft (Uplay) store, heb je geen Steam of Epic voor nodig.
En als je hem op Epic store aanklikt opent die waarschijnlijk toch wel via Uplay zoals bij veel Ubisoft titels.
Hij opent zowiezo via Uplay want dat dient ook als DRM licensing / matchmaking / anticheat systeem.

Het enige wat je overigens bij een aankoop via Epic wel mist is de Uplay exclusive preorder DLC. Toch wel balen als je mensen met Teddy the Teddy Bear aan hun rugzak ziet rondrennen omdat zij zo slim waren geweest om de game (digitaal) bij Ubisoft zelf te bestellen in plaats van elders...
In de Private Beta had ik 'm toegevoegd in steam library als een non-steam game. De hoeveelheid aan snelle crashes was wel grappig. Hopelijk wordt dat wel gefixed.
Toch maar eens die open beta gaan proberen dan. Heb een key bij mijn AMD cpu ontvangen, maar weet nog niet of ik het ga spelen. Dat weet ik dan wel na de beta. :)
Kan je niet spelen met de open bèta, je krijgt volgens mij pas de key op het moment dat de game uitkomt. Althans amdrewards.com geeft je dan pas de key. Baal ik zelf ook een beetje van.
Dat snap ik, bij een open beta gebruik je geen key of een beta-key. Maar aangezien het open is, verwacht ik geen key. De key voor het spel ontvang je pas 15 maart en dat zal du een Epic Games Store key zijn ipv Steam. Maar dit is wel een mooie gelegenheid om te zien of ik die key zelf ga gebruiken of 'm nog kan verkopen. Er zwerven al veel advertenties bij V&A rond met toekomstige keys.
Als je je codes hebt redeemed bij AMD krijg je ook gewoon de invites, ik kreeg ook van AMD de closed beta invite, week ervoor had ik mijn rewards opgehaald, dus dat zal bij AMD wel gekoppeld zijn.
Echt? wat raar ik heb geen private beta key gekregen in mijn mail?
Zelf heb ik in de beta mogen deelnemen waar ik erg dankbaar voor ben.

De game opzich voelt goed. Het loopt aardig soepel (tussen wat crashes door maar dit was bekend). De wapens voelen aan alsof er goed gekeken is naar

Helaas voelt de game een beetje saai en lijkt het alleen meer op een tweede verhaallijn dan een compleet nieuwe game. Persoonlijk had ik er meer van verwacht. Op te merken valt dat de closed beta meer een server stress test leek dan een gameplay testaangezien er vanalles niet beschikbaar was.

Al met al een voldoende. Het gevoel wat ik tot nu toe heb is echter wel dat ik wacht tot de eerste sale voor ik deze game koop; aangezien een extra storyline voor de division 1 en de gameplay die ik heb mogen ervaren mij niet het geld van een volwaardige high end game waard is.
De Lunar Sale (Chinees nieuwjaar sale) duurde tot en met 12 februari. Nu zijn alle spellen in de Uplay store weer de volle mep.
De periode is relatief kort op de release, die op 15 maart is gepland.
Waarom heb ik een voorgevoel dat het net zo zal uitpakken als met Fallout76 vorig jaar ?? :/ :/
Waarom heb ik een voorgevoel dat het net zo zal uitpakken als met Fallout76 vorig jaar ??
Ik ben ook wel benieuwd waarom je dat gevoel hebt. The Division 1 en de Beta van afgelopen weekend beloven in ieder geval al veel goeds.
idd haah! als ze Div1 verbeterd hadden en gewoon weer opnieuw zouden releasen zou deze al beter zijn dan dat F76 ooit zal zijn :p
Dit is niet de eerste proef. Afgelopen weekend was er een private beta en een dikke maand geleden een gesloten Technical alpha. Geen garantie maar niet alles hangt van deze bèta af ;)
Gelukkig maar. Destijds was het van "hier is de beta" en twee weken later "hier is de game", met in de tussentijd niets aangepast of veranderd . . .
Reden dat ik gekapt ben, PVE gedeelte was veel te kort.
In The Division kan je als je wil, oneindig PVE spelen hoor...

Niet alleen in de LZ maar ook The Underground. Sterker, je kan ook de DZ in en je 'slechts' op het PVE gedeelte richten en PVP vermijden.
Sterker, je kan ook de DZ in en je 'slechts' op het PVE gedeelte richten en PVP vermijden.

Met een extract kom je toch anders zeker ooit wel eens in pvp terecht... dus klopt niet geheel die stelling. Het is niet zo dat je een PVE DZ hebt waar men blijkbaar dus wel animo voor is. Grootste probleem was voor TD1 dat de eerste dz spelers op een bepaald moment niets meer te doen hebben en dus beetje gaan klooien in de DZ logisch daar is die voor maar met je manhunt party voor een ingang gaan staan in DZ01 meh dat is gewoon newbie pesten en dus mogelijke concurrentie. Er is geen manier om dichtbij te komen in de huidige game, straks zal het ietswat anders worden dat je allemaal base stats krijgt dus dan komt het op skills aan en tactic i.p.v. wie heeft de beste loot gescoord als eerste, is vaak wie heeft de meeste tijd erin zitten in dit soort games.

Ubisoft hoopt dat nu anders aan te pakken - we zullen zien of dat goed uitpakt.
In het begin gebeurde dit inderdaad dat ze aan de ingang stonden te campen, maar denk dat ze dit ondertussen wel gefixt hebben. Zelf kom 'k zoiets alle sinds niet meer tegen, hoe ze het precies veranderd hebben weet 'k ook niet. Misschien dat 'k gewoon geluk heb, met zo'n zaken :P

Je hebt in ieder geval nu de keuze aan welke ingang je wil spawnen, denk dat je dat in het begin niet had

Heb de game in ieder geval een paar dagen geleden nog gespeeld, en ook veel nieuwe spelers tegen gekomen die me echt hielpen in die darkzone. Zelf bij het extracten geen backstabbers tegen gekomen,

En het is nu ook niet dat je meteen in een darkzone wordt gedropt tussen level 50's die het spel al jaren spelen. Als ze het pve gedeelte wat minder repetitief doen aanvoelen voor division 2., Dan hebben ze al een grote stap voorwaarts gezet. De wereld hebben ze ook aangepakt, wat meer variatie erin gestopt.
Ik had het erover dat die content niet in het begin erin zat, natuurlijk zijn er updates geweest. Maar op het begin had je maar 3-4 missies die je kon doen, en je kon niet verder met het verhaal.

Release+1-3 +/- maanden

[Reactie gewijzigd door Bjorn89 op 13 februari 2019 11:00]

Ik ben benieuwd of de gegevens van de closed beta blijven bestaan of dat je weer vanaf 0 moet beginnen als je de open bèta speelt, even er vanuit gaan dat het dezelfde content heeft.
Ga er maar vanuit dat je opnieuw begint. Is mijn ervaring bij eerdere PTS en andere tests bij ubi
Je begint gewoon op 0 in de volledige game.. Logisch ook, want je zal bij het begin moeten beginnen i.v.m. het verhaal etc.. In de beta is de vooruitgang qua levels etc ook versneld en het dropt je ergens midden in het verhaal met een paar missies, dat kan je niet meenemen naar de volledige game..
Ik heb het over de open bèta, niet over de volledige game ;)
Ah ok, maar ik vermoed dat je daarin ook gewoon weer op 0 begint omdat het waarschijnlijk weer een andere (nieuwere) build van de game zal zijn.. Ik heb in december vorig jaar ook al de alpha gespeeld en die had bijna dezelfde content als de private beta (behalve de dark zone en endgame missie) met nog veel meer zaken die niet af waren en daarvan werd ook niks meegenomen naar de private beta qua progressie..

[Reactie gewijzigd door Inflatable op 13 februari 2019 03:03]


Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn


Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.