leroy-b was de eerste van velen die instuurden dat de eerste echte Detonator 4 driver te downloaden is. Hij is nog niet officieel uit, maar bezitters van kaarten met een nVidia chipset kunnen onder Win9x alvast gebruik maken van de driver. Het pakketje is 2,7MB groot en is hier, hier en hier te downloaden. De eerste benchmarks zullen waarschijnlijk binnenkort op het net verschijnen.
Driver-update: nVidia Detonator 11.00 (Win9x)
| Versienummer | 11.00 |
| Besturingssystemen | Windows 9x |
| Website | The Ctrl-Alt-Del |
| Download | http://statslfq.hypermart.net/w9x-1100_CAD.zip |
Update-historie
| 10-'08 | Nvidia Linux Display Driver 177.80 | 22 |
| 07-'08 | Nvidia Geforce 177.66 bèta | 53 |
| 05-'08 | Nvidia Linux Display Driver 173.14.05 | 39 |
| 01-'08 | nVidia Linux Display Driver 169.09 | 18 |
| 10-'07 | nVidia Linux Display Driver 100.14.23 | 12 |
| 09-'07 | nVidia Linux Display Driver 100.14.19 | 21 |
| 05-'07 | nVidia Linux Display Driver 100.14.06 beta | 33 |
| 05-'07 | nVidia ForceWare 94.24 WHQL | 70 |
| 04-'07 | nVidia ForceWare 158.18 WHQL | 42 |
| 04-'07 | nVidia ForceWare 101.70 beta | 60 |
Reacties (25)
jaaaaaaaaaaaaaa, leuk, ik had eerst een prolink geforce mx pci, met 11.00 drivers heb ik INEENS een elsa Gladiac, en k*t benchmark scores
Kun je deze ook met de TNT 1 gebruiken?
Hoi,
Ja, volgens de readme.txt wel
Ja, volgens de readme.txt wel
Operating systems supported
---------------------------
Microsoft Windows 95
Microsoft Windows 98
Microsoft Windows Millennium Edition (Windows Me)
Adapters supported
------------------
NVIDIA RIVA TNT
NVIDIA RIVA TNT2
NVIDIA RIVA TNT2 Pro
NVIDIA RIVA TNT2 Ultra
NVIDIA Vanta
NVIDIA Vanta LT
NVIDIA RIVA TNT2 Model 64
NVIDIA RIVA TNT2 Model 64 Pro
NVIDIA Aladdin TNT2
NVIDIA GeForce 256
NVIDIA GeForce DDR
NVIDIA Quadro
NVIDIA GeForce2 MX
NVIDIA Quadro2 MXR
NVIDIA GeForce2 GTS
NVIDIA GeForce2 Pro
NVIDIA GeForce2 Ultra
NVIDIA Quadro2 Pro
Adjes, kunnen jullie voortaan niet die lijst gebruiken ipv al die videokaarten die hierboven staan? scheelt ons weer RSI of iig veel gescroll
hmmm
apparaat beheer Geforce DDR beeldscherm eigenschappen Geforce 256, heb ineens een IDTwinchip ipv een Athlon, en mijn TV encoder is een Philips7100 geworden en natuurlijk is mijn Hardware tabblad weer weg
ff benchen
apparaat beheer Geforce DDR beeldscherm eigenschappen Geforce 256, heb ineens een IDTwinchip ipv een Athlon, en mijn TV encoder is een Philips7100 geworden en natuurlijk is mijn Hardware tabblad weer weg
ff benchen
Heb een aantal rare dingen gezien in 3Dmark2000 en de score was 300punten lager, ikke ga weer na 7.52
Het zijn Elsa drivers.
Het zijn Elsa drivers.
Inderdaad... met 3DMark 2000 ga je er op achteruit. Echter, met 3DMark 2001 NIET
Ik haalde namelijk een kleine 150 punten hoger. Volgens mij is Detonator 11.00 vooral op hogere resolutie sterker. Het nadeel van Detonators is nog altijd dat het de Deluxe kaarten van Asus niet ondersteunt. Althans, de TV-out en Video-in. De rest werk wel gewoon goed.
lijkt me ook behoorlijk logisch he
Nvidia kan bij hun eigen drivers (en deze zelfs elsa) functionaliteit van elke mogelijke fabrikant er in bouwen
het is een dilemma (voor mij dan)
ik heb ook zo'n deluxe met bril etc..
maar ik vind die bril niet zo fijn, tv in out etc... gebruik ik toch niet en Asus heeft niet zulke fijne drivers
dus bedank nVidia maar dat ze een beetje vaak drivers releasen, waar er soms ook snellee tussen zitten
Nvidia kan bij hun eigen drivers (en deze zelfs elsa) functionaliteit van elke mogelijke fabrikant er in bouwen
het is een dilemma (voor mij dan)
ik heb ook zo'n deluxe met bril etc..
maar ik vind die bril niet zo fijn, tv in out etc... gebruik ik toch niet en Asus heeft niet zulke fijne drivers
dus bedank nVidia maar dat ze een beetje vaak drivers releasen, waar er soms ook snellee tussen zitten
Ik heb eerst de oude driver volledig verwijderd, deze geïnstalleerd en 3dmark2001 score van 2900 naar 3100!!!
Er staan wel elsa icoontjes, maar verder is er bij mij niets veranderd, kan nog lekker tweaken met "hardware options". Geweldige driver!!!
Er staan wel elsa icoontjes, maar verder is er bij mij niets veranderd, kan nog lekker tweaken met "hardware options". Geweldige driver!!!
he handigerd, zeg dan wat voor videokaart jij dan hebt (merk, type) dan hebben mensen er nog iets aan
Hoi,
die link werkt niet goed hier
404 file not found
die link werkt niet goed hier
404 file not found
De 10.xx werkte bij mij zwaar kut, eens kijken of deze beter zijn, er zitten d8 ik wel meer instellingen bij
Het zijn wel elsa drivers, niet nvidia.
en bij een mx kaart denkt ie meteen dat ie twin-view heeft... ookal heeft ie dat niet.
ik vraag me af of je hier weer mee kan overclocken want mn hercules gf2-64meg moet weer op pro snelheid lopen
en bij een mx kaart denkt ie meteen dat ie twin-view heeft... ookal heeft ie dat niet.
ik vraag me af of je hier weer mee kan overclocken want mn hercules gf2-64meg moet weer op pro snelheid lopen
Voor de eerste keer gooi ik een Detonator driver er weer af.
Heb een TNT II..... control panel doet helemaal raar; instellingen weg etc.
En er staat opeens een 'ELSA' logootje..
Heb een TNT II..... control panel doet helemaal raar; instellingen weg etc.
En er staat opeens een 'ELSA' logootje..
Sjonge jonge 300 punten omlaag met mijn asus v6800 deluxe
Snel weer trug naar mijn oude vertrouwede 7.52
Snel weer trug naar mijn oude vertrouwede 7.52
DEZE zijn zeer vet op mijn V7700 deluxe.
Beeldkwaliteit is de vetste ooit in 3D.
Ook zijn ze zeer stabiel.
En ook een goede 3dmark2000/1 score
Beeldkwaliteit is de vetste ooit in 3D.
Ook zijn ze zeer stabiel.
En ook een goede 3dmark2000/1 score
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_icc():strip_exif()/u/18011/av_flight.jpg?f=community)
:strip_exif()/u/15233/aphex.gif?f=community)
:strip_exif()/u/10546/S.gif?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/7851/b5fok.jpg?f=community)