Via MandersOnline worden we op de hoogte gesteld van Macromedia Flash Player 7.0.19.0. Dit programma is nodig om Flash-bestanden al dan niet in je browser te bekijken. Macromedia heeft voor onder andere Windows en MacOS de update beschikbaar gesteld. Helaas is het niet bekend wat de veranderingen zijn. De volgende varianten staan klaar om gedwonload te worden:
Software-update: Macromedia Flash Player 7.0.19.0
| Versienummer | 7.0.19.0 |
| Website | Macromedia |
| Download | http://www.macromedia.com/shockwave/download/alternates/ |
| Bestandsgrootte | 667,00kB |
| Licentietype | Freeware |
Update-historie
| 12-'18 | Adobe Flash Player 32.0.0.101 | 14 |
| 11-'18 | Adobe Flash Player 31.0.0.153 | 6 |
| 09-'18 | Adobe Flash Player 31.0.0.108 | 5 |
| 06-'18 | Adobe Flash Player 30.0.0.113 & AIR 30.0.0.107 | 11 |
| 05-'18 | Adobe Flash Player 29.0.0.171 | 26 |
| 04-'18 | Adobe Flash Player 29.0.0.140 | 6 |
| 03-'18 | Adobe Flash Player 29.0.0.113 & AIR 29.0.0.112 | 3 |
| 02-'18 | Adobe Flash Player 28.0.0.161 | 24 |
| 12-'17 | Adobe Flash Player 28.0.0.126 & 28.0.0.127 | 24 |
| 11-'17 | Adobe Flash Player 27.0.0.187 | 19 |
Reacties (8)
Na even te zoeken op de macromedia site heb ik toch een changelog gevonden:
Fixes and Improvements for Flash Player 7.0.r19
Fixes and Improvements for Flash Player 7.0.r19
Ik denk dat de link naar de MacOS X (HQX) niet klopt... ik krijg een gifje...
mijn favo online spelletje doet nu raar
http://www.coolgame.nl/game.php?id=8
het nuilt nu over flash 5 ?!? raar *duh*
http://www.coolgame.nl/game.php?id=8
het nuilt nu over flash 5 ?!? raar *duh*
Ligt aan dat spelletje, want ik gebruik nog 7.0.14.0 en ik krijg ook die melding over Flash 5.
Sorry hoor, maar om nou voor zo'n stomme @#@# plugin opnieuw op te starten? Als het nou een driver was...
Maargoed, ik ben benieuwd
Geen changelog aanwezig?
Edit: en waarom toch altijd nog steeds geen off-line versie voor Internet Explorer?
Maargoed, ik ben benieuwd
Geen changelog aanwezig?
Edit: en waarom toch altijd nog steeds geen off-line versie voor Internet Explorer?
[OT] gedwonload
bij mij zegt hij na install nog steeds:
Version 7,0,14,0 installed successfully
[edit] pas na opnieuw opstarten 7.0.19.0
Version 7,0,14,0 installed successfully
[edit] pas na opnieuw opstarten 7.0.19.0
*niet meer nodig*
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.