Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 10 reacties
Bron: Red Alert Universe

Op de website van Red Alert 3 is in de vorm van versie 1.09 een nieuwe patch voor het rts-spel verschenen. De update is door op deze link te klikken voor Windows te downloaden. De ontwikkelaars hebben niet precies aangegeven welke veranderingen en verbeteringen doorgevoerd zijn, maar geven wel te kennen dat er exploits uit de code is gehaald en er balansaanpassingen doorgevoerd zijn. De release notes van versie 1.09 van Red Alert 3 zijn hieronder gepost:

Comrades, Patch 1.09 is now available for all versions. If you are unable to auto-update online, please directly download Patch 1.09 below. Be sure to select your correct language!

This patch for Command & Conquer Red Alert 3 fixes several exploits and bugs, improves balance, adds a community news viewer, and more..

Red Alert 3

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (10)

Changelog:

Balance Changes

Added a smoke flare delay when using the Magnetic Singularity support power.

The IFV base defense is now more vulnerable to cannon damage.

If a King Oni uses his bull rush secondary ability while shrunk by a Cryocopter's S.H.R.I.N.K. ray, the King Oni will now explode on impact.

In multiplayer matches, Allied and Soviet players may now dock their aircraft at any friendly airfield, regardless of faction, to refuel and reload.

User Interface Enhancements

Added the ability for hosts to select a random tournament map when playing in a custom match with 2 or 4 players. Players will see the Random Map option on the Map Selection list.

Added a community news window that is displayed on game launch. This window can be disabled by selecting “Do Not Show Again” on the news window.

Added a Spanish multiplayer lobby.

Bug Fixes

Units will no longer occasionally animate incorrectly when crossing a bridge.

The Striker VX and King Oni now correctly animate when powered down by an EMP attack.

Fixed an exploit that allowed players to create health, money, or veterancy crates.

Fixed a crash caused by saving while a Magnetic Singularity was active on the map.

Other Changes

Added additional Mod support to Red Alert 3. <-- this is in preparation for our official Mod SDK release. We are currently working on polishing the SDK, I will inform you with specifics when I have them regarding the release.

Updated the credits.

http://forums.commandandc...rum/posts/list/11713.page

[Reactie gewijzigd door sebastiaan4489 op 28 maart 2009 18:31]

Raar, een paar bug zitten er nog in...

- Met de Amerikanen moet je je basis upgraden om bepaalde voertuigen te kunnen maken. Deze upgrades kan je uitvoeren, maar je voertuigen kan je niet kiezen (boten, auto's of vliegtuigen).
- Bij een hard match hebben alle tegenstanders ineens *, heerlijk vooral bij kirovs en die vliegende chinesen...
Ik neem aan dat je ook je buitenposten upgrade als je daar voertuigen gaat bouwen, dat is ook nodig. Ik heb namelijk geen problemen met het bouwen van voertuigen en vliegtuigen, ook niet na deze patch.
dan doe je zeker op sub-zero hour. Daar heb je 3 acedemy's die je dus een ster geven.
Ik ben blij om te zien dat EA nog af en toe patches uit brengt. Ook een Mod-SDK is mooi nieuws, en naar mijn mening is dit het bewijs dat EA een verandering aan het doorgaan is. Zeer positief! De patch is niet erg bijzonder, maar wel weer een stukje polishing.
Een beetje jammer dat ze dan niet de exacte changelog hebben vrijgegeven, zoals bij de vorige update.
Het is natuurlijk altijd leuk om die lijstjes door te spitten om te zien of ze net die ene unit hebben generf'd.
Ik had gezien dat de Mac versie uit is (jeej.)
Zouden die updates ook tegelijk voor de Mac uitkomen? Ik kan me voorstellen dat die ontwikkeling wat anders loopt.
Lijkt me wel dat deze updates vrijwel gelijk voor de Mac uitkomen. Anders zou je nooit tegen iemand kunnen spelen met een windows RA client.

De versie nummers moeten namelijk gelijk zijn anders klopt er niks van de game ballance.
Als de versienummers niet gelijk zijn dan kan je vaak geen verbinding leggen met een ander die een oudere/nieuwere versie draait. Dus het lijkt mij inderdaad logisch dat de updates er ook voor de Mac zijn, of dat er al een paar updates in het spel waren verwerkt voordat die versie werd uitgebracht.
Wacht wel op de MOD-SDK versie van Red Alert 3 (baalt nog steeds dat er geen MOD-SDK is uitgebracht voor kane's wrath)

ook al wil je sommige updates niet als je wilt modden dan moet je minimaal een bepaalde versie van het spel hebben

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True