Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 31 reacties
Bron: Electronic Arts, submitter: Fre4k

Electronic Arts Games logo (75 pix) Electronic Arts heeft gisteren een nieuwe patch vrijgegeven voor het real time strategy-spel Command & Conquer 3: Tiberium Wars. De patch, die het versienummer van het spel naar 1.06 optilt, weegt maar liefst 134MB schoon aan de haak en kan in verschillende talen worden gedownload, waaronder de Nederlandse en Engelse taal. Een van de belangrijkste veranderingen die door de patch wordt aangebracht is dat als een van de spelers in een één-tegen-één spel de netwerkverbinding verliest, de ander niet meer automatisch als winnaar wordt aangewezen. De volledige lijst met veranderingen ziet er als volgt uit:

Tracking Disconnects
  • Changed the way that disconnects are reported. Now, whenever the game detects that a disconnect has occurred in a 1v1 match, both players are awarded a disconnect stat -- neither player is given a win or loss stat.
Exploits
  • Fixed an exploit that caused any unit or structure to become invincible if force-fired upon by a Mammoth Tank that had been upgraded with Rail Guns.
Other Bugs
  • Fixed a bug that caused the Nod Cloaking Field power to deduct up to 6,000 credits from the Operations Center. The power now correctly deducts 3,000 credits.
  • Fixed a bug that allowed players in the online lobbies to /tell and /invite users that had marked them to be ignored.
  • Players can no longer send /tell messages to other players as observers during a multiplayer match.
  • Fixed a hang that occurred when users typed /friend or /invite without a corresponding name.
[break]
Command & Conquer 3: Tiberium Wars, box shot (410 pix)
Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (31)

En toch jammer dat ook deze patch te laat uitkomt, en te weinig repareert.
Ik was eigenlijk verbaasd, hoeveel patches heeft Tiberium Wars al gehad? Volgens mij meer als andere EA games in de korte tijd dat dit spel uit is.
handicap houd in dat je minder geld krijgt per volle teberium kar. Vroeger kon je juist handicap + bij jezelf doen zodat je meer resources krijgt maar dat word te veel misbruikt.
Dit systeem is dan beter.


Over de superweapons settings:

EA maakt wel de game na maar heeft geen enkele setting behalve starting funds.
Normaal bij C&C games kon je instellen:
  • Tech level
  • Starting units
  • Start with base or MCV (of repackable)
  • Resources regrow
  • Fog of war
  • Super weapons on/off
dit zijn allemaal settings die het spel leuk maakten, maarja C&C3 is gewoon Generals met andere units in een opgepoetste engine...

[Reactie gewijzigd door Bulls op 19 juli 2007 17:32]

Heeft iemand deze al getest icm een image & YASU?

Ik heb eigenlijk slechte ervaringen met schijfjes van EA (kapotgevlogen in brander met een 56x geloof ik).
Het is algemeen bekent dat CD`tje kans hebben kapot te gaan in hoge snelheidsspelers (Een paar jaar geleden kwam er bijna dagelijks nieuws over op tweakers). 48x is zo´n beetje max wat veilig is, 40x is veilig. Er zijn tooltjes die dat voor je kunnen forcen (danwel third-party, danwel fabrikant). Bovendien is 52x (56x ben ik nog nooit tegengekomen) vrij zinloos, omdat het nauwelijks snelheidswinst oplevert (dit omdat 56/52/48/x pas aan de buitenkant bereikt wordt, waardoor de leessnelheid over het algemeen maar miniem verbeterd)
nou das dus niet waar. dan zijn die spelers gewoon niet stabiel.
want was nog twee dagen terug op myth busters. die gasten hebben een schijfje moeten laten draaien op 16k rpm en toen ging deze nog steeds niet stuk,
pas toen ze hem in een magnetron hadden gezet en mishandeld ging dat ding verrot op 16k rpm geloof ik.
Ik zelf heb het 2x meegemaakt dat een cd kapot gesprongen is in een cd-speler..

De ene was een creative 52x. de cd was in 2-en gebroken, de ene helft was vervolgens compleet verspliterd, de handere helft stak achter uit de casing van de cd-rom speler

De andere was een compaq (volgens mij 48x). de cd was compleet verspliterd en had de hele cd-romspeler om zeep geholpen.

Ik heb me ook al afgevraagd hoe ze het bij mythnusters hebben gedaan en of ze het wel goed gedaan hebben, ik heb het werkelijk 2x gezien.
het is dus wel de combinatie van snelheid, warmte, trilling, en nog meer warmte.

als ik zo'n schijfje uit de speler haal, is het ding echt heet. Daarom neem ik bijna altijd images, of d/l ik zon small image. Net zo handig, zonder van schijfje te hoeven wisselen. (heb ook 7 virtuele drives :))
offtopic:
Realistisch he? zo'n wartime strategy sim... ;)
Met de vorige patch werd het gebruik van een image geblokkeerd. Sinds dien speel ik het wat minder, omdat ik voor 'een potje' toch weer helemaal naar de kast moet rollen, waar ik geen zin in heb, en dan maar weer 'een potje' een ander spel speel.
ik speel 1.05 wel gewoon met een image hoor.
Sorry, ik snap het niet dit zijn een paar bug fixs.. waarom moet dat ding 134 MB groot zijn??
Het is een all in one patch, als je online gaat, is ie zeker niet zo groot ;)
omdat de patch alle voorgaande patches bevat?
Misschien zit er een bug in een bestand dat 134MB groot is....?
Jammer dat er nog steeds geen optie is om de superweapons uit te schakelen in multi-player. Dat met het instellen van een handicap is het nog steeds niet.
Werkt dat dan echt met die handicap instellen? Wat gebeurt er dan eigenlijk? Ik heb het wel eens uitgeprobeerd maar kwam er niet uit. Graag advies.

Trouwens hoop gezeur altijd over die slechte support. De vorige patch heeft het hele spel zowat herbouwd, ingegeven door reacties op forums e.d. Veel paches geeft als reactie "slechte game, veel bugs", weinig patches geeft als reactie "ze doen helemaal niets voor de community". Spel loopt nooit vast en kent heel veel mogelijkheden. En ja, online barst het van de onsportieve lui, exploits of niet maakt niet uit. Een eigen netwerk opbouwen werkt prima b.v. hamachi. Als je je daar onsportief gedraagd lig je er gewoon uit. Net als in real life ;)

Dat de aandacht op een gegeven moment verslapt voor de ondersteuning van een spel is navenant aan de hoeveelheid geld die tegenwoordig in dit soort producties worden gestopt. Dit moet maximaal terug verdiend worden om ook toekomstige ontwikkelingen of minder geslaagde producten te compenseren. Het gaat echt alleen om geld. Accepteer dit nou maar. Telecom bedrijven, verzekeringsmaatschappijen etc zijn er echt ook niet voor jou, en investeren zo min mogelijk om zo veel mogelijk te verdienen. Klanten zijn alleen maar lastig :+ Dus stel je verwachtingen bij.

En nu weer lekker verder spelen.

[Reactie gewijzigd door Noctilux op 19 juli 2007 17:37]

Exploits
Fixed an exploit that caused any unit or structure to become invincible if force-fired upon by a Mammoth Tank that had been upgraded with Rail Guns.

Jammer, deze werkt niet...leek me wel leuk! Of heeft iemand deze exploit wel gebruikt? Op mijn versie schieten de Mammoth tanks gewoon alles aan gort...
IK ben hem al wel tegen gekomen. 1 keertje toen bleef het gebouw gewoon staan. IK heb alle mogelijke bommen erop gegooid :) hielp niks.
Changed the way that disconnects are reported. Now, whenever the game detects that a disconnect has occurred in a 1v1 match, both players are awarded a disconnect stat -- neither player is given a win or loss stat.
Fijn, voortaan trekt elke slechte verliezer zijn netwerkkabeltje eruit...
Dat gebeurde bij Generals al, daardoor ben ik mijn fair-play honor kwijtgeraakt. Ik speelde C&C3 toch al niet zoveel (ook al heb ik hem wel gekocht, slechte keus) maar het lijkt erop dat ze evenveel support geven als bij Generals. Dat betekent dus dat de community op dit tempo binnen een paar maanden zwaar naar de klote is en niemand eigenlijk meer zin heeft om te spelen :)
En voor de 360 is er helemaal geen support.. nada nul patches.. Je betaald veel meer maar support ho maar. :( Inderdaad slechte keus, bijzonder matige game.
OMG wat zijn dit voor een stomme bugs. Zo veel van die bugs zijn zo logisch, ik snap niet dat ze die probs niet bij generals hadden.
Ik wist het dat het slechte support ging worden :S.

Bah echt jammer weer van EA games. :S.

Toch jammer weer heb liever Westwood support :P.
Idd... de tijde van westwood was de support pakke beter. alles werkte zoals het hoorde.
Sinds C&C volledig EA is is de reeks om zeep gegaan. Wil nie zegge da ik C&C 3 slecht vind... maar tzijn die irritante bugs he! hmjae... zoals met we met EA gewoon zijn he... pleisters, pleisters en nog is pleisters

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True