Door , , reacties: 35, views: 31.511 •

Altaïr

Iedereen die Assassin's Creed weleens heeft gespeeld, weet dat Ezio niet zomaar iemand vermoordt. In Revelations zijn de Byzantijnen de vijand van onze Italiaanse grootmeester in de kunst van het moorden, al is nog niet helemaal duidelijk waarom dat zo is. Wel weten we al dat Ezio op zoek is naar de zogenaamde Masyaf Keys, die hem uiteindelijk toegang moeten geven tot de geheime schuilplaats van Altaïr, waar de nodige geheimen verborgen zouden moeten liggen.

Assassin's Creed: Revelations

Altaïr speelt dus weer een rol in het verhaal, maar hij komt ook in een meer directe zin voor in het spel. Elke keer dat Ezio een sleutel bemachtigt, speel je een stuk van Altaïrs geheugen vrij. Dat resulteert dan in een speelbare missie waarin je weer de controle neemt over Altaïr zelf. Deze missies spelen zich steeds af voor de gebeurtenissen in Assassin's Creed. In de demonstratie zagen we hoe de Templars de oude schuilplaats van het moordenaarsgilde aanvielen, waarna Altaïr en zijn toenmalige meester Al Mualim hen wisten te verslaan.

*Andere acteur

In de stukjes die gespeeld werden met Altaïr viel op dat zijn personage niet helemaal hetzelfde is als in de eerste Assassin's Creed-game. Ubisoft legde desgevraagd uit dat de Animus waar Desmond, het hoofdpersonage in het heden, nu ligt, niet dezelfde Animus is als die uit het eerste spel. Destijds was Desmond een gevangene van Abstergo, terwijl hij nu werkt met het moordenaarsgilde uit het heden. Een andere Animus - de machine waarmee Desmond zich in zijn voorvaderen kan verplaatsen - interpreteert data net iets anders, dus daarom is Altaïr in Revelations niet identiek aan Altaïr uit de eerste game. Een handige manier om te verbloemen dat je een andere stemacteur hebt gebruikt en dat de engine inmiddels een veel gedetailleerder personage kan neerzetten.

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBTablets