Redactionele reviews

Liveblog: Persconferentie Sony

Nu de persconferentie van EA er op zit, zijn de redacteuren op weg naar Sony. Rond 18:45 zal deze liveblog live gaan, waarna Sony Computer Entertainment zijn persconferentie rond 19:00 zal aanvangen.

22    9.927 views 16 aug '11

InFamous 2

Twee jaar geleden was daar opeens InFamous, een lekkere actiegame van Sony. Het vervolg, met opnieuw Cole MacGrath in de hoofdrol, is net uit. Is het net zo goed als zijn voorganger?

6    5.348 views 22 jun '11

Guerrilla: Patchen is het wapen tegen hackers

Het Nederlandse Guerrilla gaat de strijd met hackers van de PlayStation 3 en van hun eigen, net verschenen, Killzone 3 aan door steeds opnieuw patches uit te brengen voor het spel.

110    33.179 views 26 feb '11

Killzone 3

Zo af en toe produceert ons kikkerlandje iets dat internationaal gezien meetelt, zonder dat het met softdrugs of lichte zeden heeft te maken. Het in Amsterdam gemaakte Killzone 3 is klaar om de wereld te veroveren.

103    82.411 views 25 feb '11

Gran Turismo 5 - Eerste indruk

Eindelijk is het zover: deze week vond Gran Turismo 5 zijn weg naar de winkelschappen. Het heeft even geduurd, maar het lijkt erop dat dat we in elk geval niet voor niets hebben gewacht...

189    108.629 views 26 nov '10

PlayStation Move

PlayStation wil dat je in beweging komt met Move, de nieuwe controller die is uitgerust met het opvallende lichtgevende balletje. Voegt Move iets toe en is het beter dan Wii en Kinect?

105    95.826 views 12 sep '10

Gebruikersreviews

Voor de Sony PlayStation 3 Slim 320GB Zwart zijn er 23 beoordelingen gegeven door onze gebruikers die niet los getoond worden. Heb je dit product? Je kunt hier een beoordeling geven of review schrijven.

Beoordeling schrijven

Scorekaart