Redactionele reviews

Battlefield: Bad Company 2 - multiplayer

Nadat we vorige week de singleplayermodus van 'BFBC2' bespraken, is nu de multiplayer aan de beurt. Heeft de game het in zich om de populairste online shooter van het moment te worden?

242    101.902 views 10 mrt '10

Battlefield: Bad Company 2 - singleplayer

Een klein half jaar na de release van Modern Warfare 2 duikt de eerste echte concurrent op. Bad Company 2 lijkt in veel opzichten op Modern Warfare 2. Maakt dat deze game ook net zo goed?

209    135.789 views 4 mrt '10

Battlefield Bad Company 2

EA en Dice hebben grote plannen voor deel twee van Battlefield Bad Company. De multiplayer zou beter zijn dan die van Modern Warfare 2. Maken ze dat waar of is er nog veel werk aan de winkel? Tweakers.net nam een voorproefje.

220    91.655 views 22 jan '10

Gebruikersreviews

Battlefield: Bad Company 2, PlayStation 3 review door NoUseWhatsoever

Na lange tijd fan geweest te zijn van de Call of Duty serie, wilde ik Battlefield uitproberen voordat ik de keuze maakte voor MW3 of BF3. Bij de MediaMarkt voor zo'n 27 dit spel gekocht en meteen aan de slag gegaan. De singleplayer vond ik weinig bijzonder,...

9  +1 Score: 4  591 views 3 aug '11

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100