Redactionele reviews

Gran Turismo 5 - Eerste indruk

Eindelijk is het zover: deze week vond Gran Turismo 5 zijn weg naar de winkelschappen. Het heeft even geduurd, maar het lijkt erop dat dat we in elk geval niet voor niets hebben gewacht...

189    108.629 views 26 nov '10

E3: Killzone 3

Guerrilla Games hoopt Killzone 3 in 2011 af te hebben. De Amsterdamse ontwikkelaar belooft dat het spel groter, mooier en beter dan zijn voorgangers wordt. Bovendien krijgt het spel een 3d-mode. Tweakers.net opende het vuur.

29    32.562 views 27 jun '10

E3: LittleBigPlanet 2

Media Molecule trok in 2008 veel aandacht met LittleBigPlanet, een klassiek platformspel in een spiksplinternieuw jasje. Inmiddels werken de Britten aan een vervolg, dat voor het einde van dit jaar moet verschijnen.

50    26.433 views 26 jun '10

Spelen in drie dimensies, the Sony way

Omdat deze maand de eerste tv's van Sony die 3d kunnen weergeven op de markt verschijnen, zijn vanaf vandaag de eerste 3d-games voor de PlayStation 3 te downloaden. Wij konden beide alvast testen.

101    100.120 views 10 jun '10

De gameroom

Na het vraaggesprek met drie Tweakers over hun digitale huiskamer, laten we deze keer drie gamers aan het woord. In welke setting spelen zijn hun games? En wat heeft de voorkeur: de pc of een console?

138    119.587 views 30 nov '09

LittleBigPlanet PSP

Sackboy, de hoofdpersoon van LittleBigPlanet, maakt de overstap naar de PlayStation Portable. Werken de charmes van het schattige poppetje ook op het kleine scherm van de PSP?

4    3.078 views 27 nov '09

De digitale huiskamer

Tweakers.net start een nieuwe serie waarin we steeds drie Tweakers interviewen over diverse thema's. In de eerste aflevering bespreken we de setup van de digitale huiskamers van Aldmar, ConZito en Jasjenl.

155    191.475 views 31 jul '09

Eventlog: Sony Spac3, quicktest met de PlayStation 3

Enkele tweakers werden door Sony uitgenodigd op een zaterdagmiddag te stoeien met de PS3. Een oude fabriekshal werd voorzien van meubilair, een aantal consoles en een reeks games. Een sfeerimpressie.

50    91.431 views 12 mrt '07

Gebruikersreviews

Voor de Sony PlayStation 3 80GB & Resistance 2 Zwart is er 1 beoordeling gegeven door een gebruiker die niet los getoond wordt. Heb je dit product? Je kunt hier een beoordeling geven of review schrijven.

Beoordeling schrijven

Scorekaart