Reviews door de redactie

Achtergrond - De digitale huiskamer

Tweakers.net start een nieuwe serie waarin we steeds drie Tweakers interviewen over diverse thema's. In de eerste aflevering bespreken we de setup van de digitale huiskamers van Aldmar, ConZito en Jasjenl.

155    194.261 views 31 jul '09

Achtergrond - De gameroom

Na het vraaggesprek met drie Tweakers over hun digitale huiskamer, laten we deze keer drie gamers aan het woord. In welke setting spelen zijn hun games? En wat heeft de voorkeur: de pc of een console?

138    119.970 views 30 nov '09

Achtergrond - Eventlog: Sony Spac3, quicktest met de PlayStation 3

Enkele tweakers werden door Sony uitgenodigd op een zaterdagmiddag te stoeien met de PS3. Een oude fabriekshal werd voorzien van meubilair, een aantal consoles en een reeks games. Een sfeerimpressie.

50    91.504 views 12 mrt '07

Preview - E3: Killzone 3

Guerrilla Games hoopt Killzone 3 in 2011 af te hebben. De Amsterdamse ontwikkelaar belooft dat het spel groter, mooier en beter dan zijn voorgangers wordt. Bovendien krijgt het spel een 3d-mode. Tweakers.net opende het vuur.

29    32.617 views 27 jun '10

Hands-on - Gran Turismo 5 - Eerste indruk

Eindelijk is het zover: deze week vond Gran Turismo 5 zijn weg naar de winkelschappen. Het heeft even geduurd, maar het lijkt erop dat dat we in elk geval niet voor niets hebben gewacht...

189    108.675 views 26 nov '10

Hands-on - Spelen in drie dimensies, the Sony way

Omdat deze maand de eerste tv's van Sony die 3d kunnen weergeven op de markt verschijnen, zijn vanaf vandaag de eerste 3d-games voor de PlayStation 3 te downloaden. Wij konden beide alvast testen.

101    100.181 views 10 jun '10

Preview - E3: LittleBigPlanet 2

Media Molecule trok in 2008 veel aandacht met LittleBigPlanet, een klassiek platformspel in een spiksplinternieuw jasje. Inmiddels werken de Britten aan een vervolg, dat voor het einde van dit jaar moet verschijnen.

50    26.464 views 26 jun '10

Review - LittleBigPlanet PSP

Sackboy, de hoofdpersoon van LittleBigPlanet, maakt de overstap naar de PlayStation Portable. Werken de charmes van het schattige poppetje ook op het kleine scherm van de PSP?

4    3.126 views 27 nov '09

Reviews door gebruikers

1 reviews - Pagina 1 van de 1
Review door ronaldjanssen 11 februari 2011

Productreview volgens oud formaat. Geen samenvatting aanwezig.

Sub-beoordelingen

Multimedia Score: 5
Multiplayer Score: 5
Spelaanbod Score: 5
Randapparatuur Score: 5

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Scoreverdeling van gebruikersreviews

Heb jij ook een Sony PlayStation 3 80GB & Resistance 2 Zwart?

Deel je ervaringen met andere tweakers in een productreview!

Populair: Tablets Nokia Websites en communities Lumia Smartphones Laptops Sony Apple Games Politiek en recht

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013