De debuut gameplayteaser van de Nederlandse studentengame The Flock.
Reacties (8)
Lijkt me een gaaf spel maar ik vraag me af wat het gaat kosten.
goed nieuws dat er weer nederlandse game makers zijn die hier op tweakers wat reclame krijgen, wie weet dit x wel voor pc en niet alleen ps 2 of 3 ofzo zoals killzone.
Hij wordt binnenkort uitgebracht op Steam, dus ja! 
http://www.polygon.com/20...-vogelsap-the-flock-steam
http://www.polygon.com/20...-vogelsap-the-flock-steam
nice
Ziet er best freaky uit, ben benieuwd!
Lol vogelsap
Niks voor mij.
Ik ben nog amper over Doom3 en Fear heen (voor zolang ik het volhield)
Ik ben nog amper over Doom3 en Fear heen (voor zolang ik het volhield)
Haha vooral fear 1 was freaky maar wel erg vet alles erna was niet zo eng helaas, maar dit kan ook komen omdat je bepaalde dingen al verwachte.
Had vooral moeite met fear te spelen omdat ik het express deed in het donker in me uppie en voor de rest niks aan had qua lampen haha.
Had vooral moeite met fear te spelen omdat ik het express deed in het donker in me uppie en voor de rest niks aan had qua lampen haha.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.