Demo van Valve's Big Picture op Steam.
Reacties (2)
waarom nou weer geoptimaliseerd voor controllers??
doe mij maar gewoon een muis en toetsenbord..
desnoods bestuurd via de touchscreen van mn telefoon.
doe mij maar gewoon een muis en toetsenbord..
desnoods bestuurd via de touchscreen van mn telefoon.
Omdat het kan?
En ik vond dat typesysteem nog niet eens zo slecht!
Zag er best mooi uit!
En ik vond dat typesysteem nog niet eens zo slecht!
Zag er best mooi uit!
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.