Apple heeft een kerstcommercial opgenomen waarin de kerstman gebruik maakt van het personal assistent-toepassing Siri. Zo is te zien hoe de kerstman een nieuw bericht heeft van mevrouw Claus en heeft hij een overvolle agenda.
Reacties (3)
Grappig filmpje. maar ik vraag me af of het echt zo soepel werkt als in dat je stem altijd zo perfect herkend wordt.
Vind ik de Coca Cola kerstreclame leuker
Ik vind het wel een leuke reclame. Mag android wel een voorbeeld van nemen
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
/u/34200/crop6554f56fe2075_cropped.png?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/41502/breezah.jpg?f=community)