De eerste 'First look trailer' van F1 Online, het free-to-play browser-based spel van Codemasters, dat in het eerste kwartaal van 2012 moet verschijnen.
Reacties (1)
Hmmm... Interessant, gelijk ingeschreven voor de closed beta. Eindelijk weer een managerspel voor F1. De nieuwste die ik mij kan herinneren is er eentje van EA, van het seizoen 2000, bijna 12 jaar oud inmiddels...
[Reactie gewijzigd door CH4OS op 10 augustus 2024 00:03]
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_exif()/u/53522/crop583d477015a24.gif?f=community)