Nieuwe trailer waarin een Black Hole getoond wordt, waarin alle levende wezens in de buurt worden opgezogen.
Reacties (6)
Wat een gare trailer...
ja dat vind ik ook, de graphics/art stijl is voor mij de grootste naald in mijn oog. (lijkt wel een Sesamstraat extreme editie) als je de eerste deel hebt gezien dan vind je dit 10x niks.
dat zwarte gat lijk verdacht veel op het vrouwelijke geslachtsdeel
het is maar net wat je wilt zien
Sesamstraat is geen graphics/art
ik zou wel eens de bedrijfspolitiek achter zoiets willen weten, ook of ze hier winst op trekken ookal flopt het spel.. ik vraag me af waar dat break even point ligt bij de ontwikkeling / productie van games, vooral die gebaseerd zijn op reeds bestaande engines zoals unreal etc. anders ga je dit soort crap toch niet uitbrengen..... !
Of we zijn gewoon allemaal verwend en moeten gewoon niet zeuren
Of we zijn gewoon allemaal verwend en moeten gewoon niet zeuren
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.