Video waarin duidelijk wordt dat The Brotherhood je voornaamste tegenstander vormt in actiegame The Darkness II, dat in februari 2012 verschijnt.
Reacties (2)
What did I just see!?
Erg bizar als je nog nooit heb gehoord/iets gezien hebt van dit spel. Ziet er in ieder geval erg tof uit!
Erg bizar als je nog nooit heb gehoord/iets gezien hebt van dit spel. Ziet er in ieder geval erg tof uit!
Meh.. vind het jammer dat de hele sfeer uit het eerste deel weg is..
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.