Tijdens het Intel Developer Forum heeft Intel de Bouyancy Box getoond, redacteur Willem de Moor nam een kijkje.
Reacties (6)
Wie wat waar hoezo waarom? Ik niet begrijp?
Zie link bij gerelateerde content: nieuws: IDF: Intel toont Sandy Bridge-systeem met convectiekoeling
Als ik het goed begrijp werkt deze koeling door middel van opstijgende warme lucht wat weer lucht aantrekt om dat element te koelen. Leuk, alleen mis ik inderdaad ook de context.
Hoe verhoud dit zich tot andere silent oplossingen? Is dit overal inzetbaar? Hoeveel gaat het kosten?
Hoe verhoud dit zich tot andere silent oplossingen? Is dit overal inzetbaar? Hoeveel gaat het kosten?
Dus dit is passief gekoeld?
Ik ging het filmpje kijken omdat ik dacht dat iets was door gebrand of iemand aan het barbecueën was.
Ik ging het filmpje kijken omdat ik dacht dat iets was door gebrand of iemand aan het barbecueën was.
[Reactie gewijzigd door Bulls op 25 juli 2024 09:25]
IDD
Mijn eerste reactie was ook iets in de richting van dubbele whooper kopen zometeen
Filmpje geeft wel duidelijk(uiteindelijk) aan waar het om gaat. Zo te zien kan ik de radiator van mijn IBIZA heel goed gebruiken gezien de afmetingen
Ik zie het al voor mij.... behuizing met (voor)ingebouwde radiateur over de lengte .
Leuke simulatie maar zonder een redelijke vergelijking met bestaande(gangbare) producten heb ik alsnog geen beeld
Mijn eerste reactie was ook iets in de richting van dubbele whooper kopen zometeen
Filmpje geeft wel duidelijk(uiteindelijk) aan waar het om gaat. Zo te zien kan ik de radiator van mijn IBIZA heel goed gebruiken gezien de afmetingen
Ik zie het al voor mij.... behuizing met (voor)ingebouwde radiateur over de lengte .
Leuke simulatie maar zonder een redelijke vergelijking met bestaande(gangbare) producten heb ik alsnog geen beeld
Passieve koeling zou iets zijn voor in me htpc...helaas ben ik te schijterig hiervoor en heb ik liever een (vrij dure) stille fan op een koelblok zitten die iig harder gaat draaien als dat ding t wat te druk krijgt. Maakt een beetje meer geluid natuurlijk maar tis niet anders. De voeding komt er toch wel bovenuit.
t filmpje ziet er op zich wel leuk uit maar zou graag wat meer cijfers zien en zeker wat testen ten opzichte van andere koeltechnieken.
t filmpje ziet er op zich wel leuk uit maar zou graag wat meer cijfers zien en zeker wat testen ten opzichte van andere koeltechnieken.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_icc():strip_exif()/u/12461/crop65b195553d948.jpg?f=community)
:strip_exif()/u/99904/4100363.gif?f=community)
:strip_exif()/u/120394/talic.gif?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/190756/crop5c6d5d8053ca9_cropped.jpeg?f=community)