Een trailer die een missie laat zien waarin je net bent ontvoerd door de Syndicate en je uiteindelijk weer ontsnapt.
Reacties (3)
*vraagt zich toch stiekem af waarom wij Belgen altijd de slechterik moeten zijn* 
ziet er over the top uit, as it should be. Deze ga ik waarschijnlijk halen!
ziet er over the top uit, as it should be. Deze ga ik waarschijnlijk halen!
Ik word echt te oud voor dit, ik krijg al hartkloppingen bij alleen het kijken van de demo
die graphics verchillen nog wat van de preview!
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.