Op het E3-gedeelte van Nintendo's site werd deze trailer van Kirby Mass Attack onthuld, de game die volgende maand al in de Japanse winkelrekken ligt onder de naam Atsumete! Kirby.
Reacties (4)
Wat een graphics, zelfs voor de Wii! Het lijkt meer op een GBA-spel, maar dat zegt natuurlijk helemaal niets over de rest van het spel (anders hadden GBA-games nooit verkocht). Toch een vreemde zet van Nintendo om het spel er zo uit te laten zien.
Dit is dan ook geen Wii-spel
Maar je hebt wel gelijk dat het ''GBA-graphics'' zijn, Kirby op de GBA zag er ook al zo uit en er is niet veel veranderd qua graphics als ik dit filmpje mag geloven.
Maar je hebt wel gelijk dat het ''GBA-graphics'' zijn, Kirby op de GBA zag er ook al zo uit en er is niet veel veranderd qua graphics als ik dit filmpje mag geloven.
Deze game komt dan ook uit voor de DS(i). En dus niet voor de Wii, dat verklaart dus de graphics.
Ik neem aan dat dit een spel is voor kinderen?
Ik verbaas me altijd over de reacties van volwassen mensen die dit soort games heel koel vinden.
Alhoewel het spelen van CoD eigenlijk ook onder dezelfde zonde valt
Ik verbaas me altijd over de reacties van volwassen mensen die dit soort games heel koel vinden.
Alhoewel het spelen van CoD eigenlijk ook onder dezelfde zonde valt
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_icc():strip_exif()/u/344104/crop5d33716c680b5_cropped.jpeg?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/176474/littlehappy2.jpg?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/362349/lag-kills-people.jpg?f=community)