Nintendo onthulde de komst van Mario Party 9 na zijn E3-keynote. De game verschijnt op de Wii.
Reacties (3)
Moet zeggen deze spelletjes zien er veel leuker uit dan deel 8
Eerlijk gezegd vind ik deel 4 nog steeds het beste..
Ik vond de animaties zo houterig in deel 8. Deel 6 heb ik heel erg veel gespeelt (NGC).
Verder vind ik dat het er (extreem) veel uitziet als New Super Mario Bros.
Verder vind ik dat het er (extreem) veel uitziet als New Super Mario Bros.
Als alle spelletjes van dit niveau zijn wordt het wel wat. Ik vond deel 8 ook een tegenvaller, maar het concept blijft leuk.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.