Trailer februari 2011
Reacties (8)
De Sims zelf vind ik niet zo leuk, maar ik ben zeer benieuwd naar deze game.
Idd ziet er interessant uit.
Maarja dat was bij sport ook zo
Maarja dat was bij sport ook zo
Dit is dus zeker een slimme zet van de developers 
ik bedoel, bijna iedereen heeft vroeger wel eens The Sims gespeeld
Vervolgens iets andere games gaan doen, en een deel daarvan heeft zo iets van: The Sims is echt een bout game, meer iets voor meisjes
(LET OP: een deel, niet iedereen)
Door een soort RPG-achtig element toe te voegen, is het ook interessant voor die mensen die die ene mening delen
(ik weet dat The Sims zowiezo een RPG-achtig element bevat, maar nu spreekt het meer aan door de middeleeuwen)
Ik bedoel; ik zal zelf nooit The Sims opstarten, maar dit lijkt me wel weer geinig
Beetje als Fable/Overlord (niet de game, maar als functie)
als tussenmaat tussen serieus RPG-gamen zoals in Mass Effect/Dragon Age/World of Warcraft e.d. en dan even dit als afwisseling even iets met een wat hogere lach-factor
ik bedoel, bijna iedereen heeft vroeger wel eens The Sims gespeeld
Vervolgens iets andere games gaan doen, en een deel daarvan heeft zo iets van: The Sims is echt een bout game, meer iets voor meisjes
Door een soort RPG-achtig element toe te voegen, is het ook interessant voor die mensen die die ene mening delen
Ik bedoel; ik zal zelf nooit The Sims opstarten, maar dit lijkt me wel weer geinig
Beetje als Fable/Overlord (niet de game, maar als functie)
Dit ziet er best leuk uit! Begrijp ik het nou goed dat ze van SimCity, via The Sims, nu weer naar Sim(Middeleeuwse)City gaan?
Sim City staat toch los van the sims? Andere ontwikkelaar etc?
The Sims gaat over mensen en Sim City over steden?
The Sims gaat over mensen en Sim City over steden?
[Reactie gewijzigd door Relief2009 op 31 juli 2024 03:31]
nee hoor Sim City en the Sims zijn beide van Maxis/EA
The Sims is een voortvloeiing uit Sim City.
na een stad te hebben kunnen creeren leek het Maxis ook interessant om dan een familie in zo'n stad te kunnen creeren. zelfde spel maar dan onder een grotere loep
wat ik me afvraag is dit een expantie of staat die gewoon los van The Sims 3?
The Sims is een voortvloeiing uit Sim City.
na een stad te hebben kunnen creeren leek het Maxis ook interessant om dan een familie in zo'n stad te kunnen creeren. zelfde spel maar dan onder een grotere loep
wat ik me afvraag is dit een expantie of staat die gewoon los van The Sims 3?
[Reactie gewijzigd door Verwijderd op 31 juli 2024 03:31]
Hij staat volledig los van The Sims 3, dit is echt een hele andere game.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
/u/381607/have%2520a%2520nice%2520day%2520-%2520small.png?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/288050/tav.jpg?f=community)