Nokia Bubbles
Reacties (3)
het lijkt of hij de hele tijd poppels zegt maar volgens mij bedoelt hij bubbles.
Wat een fijne Fin toch weer.
Ook de dienst is goed bedacht, ik zie hier wel toekomst in!
Ook de dienst is goed bedacht, ik zie hier wel toekomst in!
Leuk om te zien, maar een beetje jammer als je even snel wilt unlocken...
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_icc():strip_exif()/u/344098/crop59b5b18a8bce3_cropped.jpeg?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/264257/pingu.jpg?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/176436/Singapore2.jpg?f=community)