TGS 2010 Debut Trailer
Reacties (7)
Beetje over de top dit.... niets voor mij denk ik.
Wat een smaakloze Japanse onzin weer, dit is ook niks voor mij.
Beetje kan je wel weglaten. Te japans naar mijn mening.
Awesome, helemaal over the top. Devil may Cry zonder de guns. Zal helaas alleen wel niet op de pc komen. (ja, ik speel wel hack&slash, beat'em'ups op de pc, is prima te doen, bijv. DMC4 op de pc)
Ach ja, als je je japanse cultuur niet kan waarderen dan is dit zeker niks voor jullie. Alleen voor open-minded people.
Ja hoor alsof dat iets met open-minded te maken heeft, ik heb veel gereisd en je kan invloeden van vele culturen vinden bij mij in huis maar Japanse anime is gewoon smaakloos.
Het moet je wel liggen dit soort spul, ik mag de creatieve kant van dit soort over-the-top dingen wel, zoals DMC en geschifte shit als Bayonetta.
Mwah,. eerst Reach maar doorspelen
Mwah,. eerst Reach maar doorspelen
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_exif()/u/261718/origami.gif?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/344098/crop59b5b18a8bce3_cropped.jpeg?f=community)