Id Software maakt bekend welke nieuwe features er op komst zijn voor Doom. De game krijgt onder andere nieuwe multiplayermodi, waaronder deathmatch en een variant op capture the flag met één vlag. Ook kondigt Bethesda de eerste dlc aan voor de game.
Reacties (1)
Ziet er allemaal rete goed uit, maar het zorgt er wel voor dat ik wil wachten met het kopen van deze game.
Als er straks nog meer DLC uit komt in de vorm van maps en weet ik veel, dan koop ik straks liever de GOTY met alles erop en eraan.
Als er straks nog meer DLC uit komt in de vorm van maps en weet ik veel, dan koop ik straks liever de GOTY met alles erop en eraan.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
/u/95197/crop57a0946ec2c5a.png?f=community)