MediaMarkt

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

3 maal doa Samsung G9 oddyssey geleverd gekregen met dode pixels en andere problemen, scherm dat uitviel

Klantenservice

Er waren afspraken gemaakt dat zo bie zo geen slechte scherm zou terug accepteren en dan geld terug zou krijgen, toen hebben ze aangeven buiten de afspraak om dat als ie repareert zou worden ik mijn retour recht zo bie zo zou kwijt raken, en dat terwijl er 3 maal geen goed scherm geleverd was.
Ik was al moe en van plan op te geven als ie terug zou komen op z'n minst in zelfde staat dat ie was in de periode dat ie goed was, maar toen gingen ze de afspraken spontaan aanpassen en heb ik mijn geld terug gevraagd, dit is inmiddels terug maar dit vind ik echt niet normaal meer, nu zit ik met de stress alternatief te zoeken die er niet of nauwelijks is.

Scorekaart voor MediaMarkt

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 2.5
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg