MediaMarkt

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Mediamarkt. Een bedrijf dat wordt gezien als een groot grutter in ons kikkerlandje.

Zoals elk bedrijf gaat het niet altijd even goed, maar als jij redelijk en beleefd blijft is er heel wat te bespreken.
Het personeel is in mijn mening goed op de hoogte van de wensen van de klanten, en is kundig met betrekking tot het product. (mijn ervaring)

Een nadeel vind ik dat het bedrijf niet over eigen vervoer service beschikt en gebruik maakt van een extern vervoersbedrijf.

Klantenservice

Ik ben na de balie gegaan van mediamarkt om mijn beklag te doen en te kijken of er een passende en redelijke oplossing te vinden was voor mijn probleem.

Na heel wat overleg werd er besloten dat het showmodel ook tegen korting te leveren was en dat 2 man het eind van de middag kon leveren en installeren.

In mijn ogen een zeer grote waardering voor het personeel dat above and beyond ging voor mij.

Scorekaart voor MediaMarkt

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 2.5
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg