MediaMarkt

Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Router gekocht voor zeer scherpe prijs en de volgende dag netjes afgeleverd in een goed verpakte stevige doos!

Ik lees veel negatieve recensies hier bij Tweakers en vroeg mij oprecht af hoe dit zou komen. Buiten het feit dat de Mediamarkt erg toegankelijk is en veel fysieke winkels heeft is dit beeldvormig eenvoudiger voor een klant om naar binnen te stappen en een artikel terug te brengen. Wellicht zijn er teveel winkels.
Want geloof me, bij die Bolle en die lachebek is ook niet alles wat het lijkt hoor.
Ik ken verhalen genoeg waar je ook niet echt vrolijk van wordt ! Alleen kunnen ze dit beter maskeren en leiden ze hun personeel beter op, bij een klantenservice heb je nu eenmaal iemand nodig die verbaal erg sterk is en goed ABN spreekt. Je doet het niet snel goed als mega store, je hebt allerlei klanten die altijd wel een reden bedenken om iets retour te kunnen brengen of ruilen.
Hoe gek wil je het hebben, Mensen die kleding kopen voor een party en vervolgens het daarna doodleuk weer retourneren!!!

Niet al mijn ervaringen zijn goed bij MediaMarkt maar het over grote deel zeker wel! Zo ook bij die Bolle en schaterbekje, ben ik blij met ze allemaal ;-)

Verzending

S avonds besteld en de volgende ochtend stond mijn vriend de postbode voor de deur! Super verpakt compleet met retourlabel!

Klantenservice

Mensen doen zeker hun best, maar zijn vaak een beetje murw geslagen.
Deze medewerkers verdienen extra aandacht en een interne opleiding.
Goede servicemedewerkers zijn namelijk het gezicht van je bedrijf!

Scorekaart voor MediaMarkt

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 2.5
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg