MediaMarkt

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Laptop in winkel/stad 1 gekocht, voldeed niet aan de eisen, mocht ik in winkel/stad 2 binnen 100 dagen terugbrengen, zelfde dag geld terug, geen gedoe, vriendelijk, snel. Complimenten waard, dat was 10 jaar geleden (mijn laatste ervaring met de Mediamarkt) wel anders. Chapeau!

Klantenservice

Zie hoofdbeschrijving en de eigenlijke reden van deze review. Had me voorgenomen niet meer online te kopen na er- danwel aanvaring met Azerty, bleek dat de enige fysieke winkel in mijn toch wel grote stad de Mediamarkt was, bleek een goede keuze te zijn geweest.

Scorekaart voor MediaMarkt

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 2.5
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg