MediaMarkt

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik had (tijdens de BTW-vrije dagen) een 5-tal Phillips Hue lampen gekocht, na levering blijkt dat één van de vijf lampen niet meer functioneert binnen een paar dagen na levering.
Ik de MediaMarkt gemailed, zeggen ze dat ik naar een winkel moet komen, beetje apart, voor het geld van de treinreis kan ik net zo goed een nieuwe lamp aanschaffen. Ik de MediaMarkt bellen, wordt er duidelijk aangegeven dat ik de lamp mag opsturen met een antwoordnummer en retournummer bij een PostNL punt, als zij het product in het magazijn hebben ontvangen zou ik een nieuwe opgestuurd krijgen.
Een paar minuten na het telefoongesprek kreeg ik een mailtje, daarin stond dat ik het naar een bepaald adres moest opsturen en ik daarna dus een vervangend product zou ontvangen. Twee weken na het retour doen van de lamp krijg ik een email van de MediaMarkt waarin staat dat ik mijn geld terug krijg, terwijl aangegeven is dat ik een vervangend product had gevraagd gezien het defect van de lamp. De producten waren ook tijdens de BTW-vrije dagen gekocht dus met prima korting. Nu heb ik maandag gebeld met de MediaMarkt en er zou iemand contact met mij opnemen over dit probleem, niet gebeurd.

Verzending

Ik was toevallig niet thuis tijdens de levering, ze stuurde 3 uur van tevoren een email dat het product onderweg was, beetje jammer, dag van tevoren had chic geweest. Zat in een parkje om de hoek, bezorger had me gebeld en het afgeleverd bij het parkje, uitstekende bezorger!

Klantenservice

De service van de MediaMarkt kan worden omschreven als waardeloos, de communicatie lijkt oké te gaan maar intern blijkt er van alles mis te gaan. Heb wel mijn geld terug maar dus geen vervangend product. Het probleem is dus niet opgelost en ben van mening dat ik hier niet meer ga bestellen. Het bedrijf is erg nalatig in contact...
Dit is overigens al de tweede keer dat de MediaMarkt zo nalatig is. Nooit meer.

Scorekaart voor MediaMarkt

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 2.5
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg