Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

TVQ

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop TVQ

Review toevoegen

Noot voor : U kunt reageren op shopreviews door te klikken op het linkje 'reageer'. Alleen de shopeigenaar en de threadstarter kunnen in een thread reageren.

Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Heb een Panasonic UB9004 UHD Blu-ray speler gekocht voor een hele goede prijs. Had hier eerder al eens de Nederlandse modellen van een LG OLED65E6 + Sony UBP-X800 voor de laagste prijs van NL gekocht. Moest wel een aantal weken wachten op de Panasonic, maar als ik ernaar vroeg dan kreeg ik netjes een statusupdate. TVQ is een kleine winkel die nog moet groeien en niet alle mogelijkheden heeft van de grote spelers, maar wel de sympathie verdient door de vriendelijke jongens die er werken. Eigenlijk net als met Hifi-Corner, ook in Groningen. Je kunt vrijwel altijd iets met de prijs doen als je bereid bent om te wachten op je bestelling. Probeer dat tegenwoordig nog maar eens te doen bij Mediamarkt. En ook die hebben lang niet alles meer op voorraad.

Verzending

Het duurde ongeveer 3 weken voordat ik de speler had, omdat hij niet op voorraad was. Natuurlijk wil ik alles wel dezelfde dag nog hebben, maar ik kon hem voor echt een goede prijs krijgen en daarvoor wilde ik wel wat langer wachten. Ik kon ze wel altijd vragen naar de status en dan kreeg ik netjes te horen of ze wisten wanneer hij geleverd zou worden.

Klantenservice

Het zijn erg vriendelijke en behulpzame jongens die daar werken. Als je iets speciaals zoekt, gaan ze er meestal hun best voor doen. Maar ze hebben weinig personeel omdat het geen grote winkel is, dus raakt de klantenservice nog weleens overbelast als er acties zijn zoals Black Friday. Dat is jammer en dat weten ze ook wel. Ze vinden dat zelf ook niet leuk, dus ik hoop voor ze dat ze de kans van het publiek krijgen om zichzelf te verbeteren, want nogmaals; je kunt met ze onderhandelen en ze willen graag. Daarnaast vind ik het zelf altijd leuk als winkels als deze, Hifi-Corner en De Groef kunnen blijven bestaan naast de massaketens.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Een sonos sub besteld bij TVQ, echter deze bestelling dezelfde dag nog geannuleerd, eerst geprobeerd via de online berichtenservice, hier werd mij verteld dit via email of telefonisch te doen. Gebeld naar TVQ om de bestelling te annuleren echter werd de telefoon niet opgenomen, na 6x bellen uiteindelijk maar een email gestuurd om de bestelling te annuleren. Omdat ik nog geen reactie had op mijn annulereing en gniet het risico wilde nemen dat de bestelling alsnog geleverd werd heb ik de dag erna nogmaals telefonisch contact opgenomen en aangegeven dat ik de bestelling per email geannuleerd had en of ze ervoor konden zorgen dat de bestelling in hun systeem geannuleerd werd.
Een dag later krijg ik een email dat de bestelling onderweg is. Weer contact opgenomen en mij werd verteld dat het druk was en ik daarom de bestelling maar retour moest sturen. Aangegeven dat ik niet voor de verzendkosten wil opdraaien gezien het hun fout was, uiteindelijk zou ik de verzendkosten terug krijgen als ze de bestelling terug hadden ontvangen, hier ben ik niet mee akkoord gegaan gezien ik vervolgens achter het geld aan kan gaan, uiteindelijk kreeg ik de verzendkosten gestort op mijn rekening en heb ik het artikel retour gestuurd, welke ook in ontvangst is genomen door TVQ (getekend voor ontvangst). Ik ben blij dat ik de bestelling via Afterpay gedaan had anders had ik mijn geld nog niet terug gehad. Na meerdere toezeggingen van TVQ om de order af te melden bij Afterpay krijg ik nog altijd betalingsherinneringen met administratiekosten en rente, dit loopt nu al meer als 2 maanden en is nog altijd niet opgelost. Uiteindelijk Afterpay gebeld en de situatie uitgelegd, zij hebben nu contact opgenomen met TVQ en aangegeven dat ze deze klacht dienen op te pakken. Prima service van afterpay, ik wacht alleen nog altijd op een bevestiging van TVQ.

Verzending

Een sonos sub besteld bij TVQ, echter deze bestelling dezelfde dag nog geannuleerd, eerst geprobeerd via de online berichtenservice, hier werd mij verteld dit via email of telefonisch te doen. Gebeld naar TVQ om de bestelling te annuleren echter werd de telefoon niet opgenomen, na 6x bellen uiteindelijk maar een email gestuurd om de bestelling te annuleren. Omdat ik nog geen reactie had op mijn annulereing en gniet het risico wilde nemen dat de bestelling alsnog geleverd werd heb ik de dag erna nogmaals telefonisch contact opgenomen en aangegeven dat ik de bestelling per email geannuleerd had en of ze ervoor konden zorgen dat de bestelling in hun systeem geannuleerd werd.
Een dag later krijg ik een email dat de bestelling onderweg is. Weer contact opgenomen en mij werd verteld dat het druk was en ik daarom de bestelling maar retour moest sturen. Aangegeven dat ik niet voor de verzendkosten wil opdraaien gezien het hun fout was, uiteindelijk zou ik de verzendkosten terug krijgen als ze de bestelling terug hadden ontvangen, hier ben ik niet mee akkoord gegaan gezien ik vervolgens achter het geld aan kan gaan, uiteindelijk kreeg ik de verzendkosten gestort op mijn rekening en heb ik het artikel retour gestuurd, welke ook in ontvangst is genomen door TVQ (getekend voor ontvangst). Ik ben blij dat ik de bestelling via Afterpay gedaan had anders had ik mijn geld nog niet terug gehad. Na meerdere toezeggingen van TVQ om de order af te melden bij Afterpay krijg ik nog altijd betalingsherinneringen met administratiekosten en rente, dit loopt nu al meer als 2 maanden en is nog altijd niet opgelost. Uiteindelijk Afterpay gebeld en de situatie uitgelegd, zij hebben nu contact opgenomen met TVQ en aangegeven dat ze deze klacht dienen op te pakken. Prima service van afterpay, ik wacht alleen nog altijd op een bevestiging van TVQ.

Klantenservice

Een sonos sub besteld bij TVQ, echter deze bestelling dezelfde dag nog geannuleerd, eerst geprobeerd via de online berichtenservice, hier werd mij verteld dit via email of telefonisch te doen. Gebeld naar TVQ om de bestelling te annuleren echter werd de telefoon niet opgenomen, na 6x bellen uiteindelijk maar een email gestuurd om de bestelling te annuleren. Omdat ik nog geen reactie had op mijn annulereing en gniet het risico wilde nemen dat de bestelling alsnog geleverd werd heb ik de dag erna nogmaals telefonisch contact opgenomen en aangegeven dat ik de bestelling per email geannuleerd had en of ze ervoor konden zorgen dat de bestelling in hun systeem geannuleerd werd.
Een dag later krijg ik een email dat de bestelling onderweg is. Weer contact opgenomen en mij werd verteld dat het druk was en ik daarom de bestelling maar retour moest sturen. Aangegeven dat ik niet voor de verzendkosten wil opdraaien gezien het hun fout was, uiteindelijk zou ik de verzendkosten terug krijgen als ze de bestelling terug hadden ontvangen, hier ben ik niet mee akkoord gegaan gezien ik vervolgens achter het geld aan kan gaan, uiteindelijk kreeg ik de verzendkosten gestort op mijn rekening en heb ik het artikel retour gestuurd, welke ook in ontvangst is genomen door TVQ (getekend voor ontvangst). Ik ben blij dat ik de bestelling via Afterpay gedaan had anders had ik mijn geld nog niet terug gehad. Na meerdere toezeggingen van TVQ om de order af te melden bij Afterpay krijg ik nog altijd betalingsherinneringen met administratiekosten en rente, dit loopt nu al meer als 2 maanden en is nog altijd niet opgelost. Uiteindelijk Afterpay gebeld en de situatie uitgelegd, zij hebben nu contact opgenomen met TVQ en aangegeven dat ze deze klacht dienen op te pakken. Prima service van afterpay, ik wacht alleen nog altijd op een bevestiging van TVQ.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Onderstaande review (06-12-2018) van mij was duidelijk. Toch is er vorige week significant iets veranderd en zodoende wil ik dit graag melden!
Waarom? Ik voelde me alsnog een zeer gewaardeerd als klant.

Situatie:
Een Samsung televisie besteld. Hetgeen niet goed ging qua levering. Dat deze niet op voorraad was, was netjes bekendgemaakt en ook ong. de duur van de levering was aangegeven. Vervolgens is er e.e.a. misgegaan.

What's next?
Van 'het somber inzien' naar een meer dan tevreden klant. Er is contact met me opgenomen door TVQ door de Manager Klantenservice. Hij heeft me uitgebreid uitleg verschaft inzake de ontstane situatie per e-mail met het voorstel te bellen. De vraag is dan natuurlijk altijd hoe oprecht een dergelijke e-mail is... Ik kan je vertellen dat deze oprecht is, men heeft namelijk geluisterd, nogmaals uitleg gegeven wat er niet goed is gegaan en een meer dan passende oplossing geboden. Er is snel geschakeld en ik ben alsnog een zeer tevreden klant!!

Overigens schrijf ik deze review vanuit mijzelf. Eerst zeg ik 'A', indien vervolgens daar erg goed mee om wordt gesprongen, vind ik dat ik 'B' vervolgens ook zeker kan toevoegen.

Bedankt alsnog TVQ!

Klantenservice

Er is nu netjes gehandeld en uitgebreide uitleg verschaft...

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Net als ongetwijfeld vele anderen heb ik een televisie besteld op black friday, rond 09:00. Gaat hier om een QE55Q6F. Op zich een prima aanbieding. Later die dag kreeg ik een mail waarin stond dat de bestelling tussen 1 tot 2 weken bij mij thuis bezorgd was.

Afgelopen week nogmaals gebeld om de status van de bestelling te achterhalen. Na meer dan 10 maal gebeld te hebben, werd continu de verbinding verbroken na een aantal minuten in de wacht te hebben gestaan. Vervolgens via de kvk de eigenaar van het bedrijf achterhaald. Nadat ik die firma had opgebeld en mijn beklaag had gedaan, hing TVQ na 5 minuten aan de telefoon. Er werd verteld dat de levering vanuit hun leverancier langer op zich liet wachten. Ik zou een mail ontvangen met daarop meer informatie.
Nu bijna drie weken verder en ik heb nog steeds geen televisie. In de mail stond dat de tv eind deze week bij de leverancier binnen kwam en direct naar mijn adres wordt verzonden. Ik moet het nog maar eerst zien voordat ik dit geloof.

Erg spijtig dat de beloofde levertijd niet overeen komt met de praktijk. Ook bijzonder jammer dat een klant hier zelf achteraan moet gaan om te achterhalen wanneer de tv geleverd wordt. Problemen met de levering kunnen overal voorkomen, maar voornamelijk het gebrek aan communicatie heeft voor mij voor veel frustratie gezorgd. Communicatie is uitermate slecht, hoewel de prijs van het toestel daarentegen wel erg scherp was.

Voor mij zeker de laatste keer dat ik hier iets koop of deze winkel bij een ander aanbeveel. Er wordt ook niets ondernomen om de klant tegemoet te komen of te compenseren.

Verzending

Tot nu toe is er nog geen product geleverd, ik wacht nog steeds

Klantenservice

Wel contact kunnen krijgen en het personeel is vriendelijk, maar ik heb wel een hoop moeite moeten doen om het contact tot stand te brengen


#edit
Ook vandaag (de aagegeven verwachte bezorgdag) heb ik weer begrepen dat het nog een week langer duurt. Ik heb een medewerker van TVQ gesproken. Zij gaf aan te weten dat de tv volgende week definitief bezorgd wordt. Wanneer ik vertelde wel gefrustreerd te zijn over de foutive informatie mbt de levering, kreeg ik de respons dat zij hier niets aan kunnen doen en hier niet voor verantwoordelijk zijn. Ergens ook wel waar, maar dat is niet de reactie waarop je hoopt wanneer je als klant meerdere malen teleurgesteld wordt wanneer de levering uitgesteld wordt.
Overigens heb ik dit weer moeten navragen en heeft tvq niet zelf het initiatief genomen om mij dit te melden.
Ik heb uitgelegd dat ik het volste begrip heb voor de problemen die worden ervaren met de leverancier maar dat ik graag berichtgeving wens te ontvangen. Hier leek weinig begrip voor te zijn. Medewerker deze keer was naar mijn mening niet vriendelijk en ik kreeg sterk het idee dat zij op geen enkele wijze motivatie had om mij te woord te staan. Heel jammer dit

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Black friday bestelling geplaatst, levertijd volgens bevestiging: 1 tot 2 weken. We zitten nu boven die 2 weken en nog steeds niets. Op mails geen reactie, geen pro-actieve informatie die door TVQ verzonden wordt over de updates in levertijd. Via chat kunnen ze geen informatie geven en volgens de medewerker aan de telefoon duurt het nog een week voor de TV bij hun binnen is.... Mijn geld hebben ze al wel. Ik zou hier niet weer bestellen

Verzending

doordat het lang duurt en ze de klant niet op de hoogte houden, terwijl er wel een financiele transactie is geweest.

Klantenservice

- Update: Het ging allemaal niet vanzelf, maar gisteren is de TV dan eindelijk aangekomen. Heeft 50% langer mogen duren dan initieel gemeld (en vele malen meer als de indicatie toen ik de bestelling plaatste). Ik ben redelijk tevreden met de oplossing en communicatie na het plaatsen van mijn review, maar de algehele gang van zaken is voor mijzelf een reden niet meer bij deze winkel (en de winkels die hierbij horen (want dat zijn er meerdere!)) te bestellen.
- Update: nav deze review heeft verkoper contact met mij opgenomen. Hierin leggen ze hun situatie uit en bieden ze excuses aan. Tevens lijkt de bestelde TV nu eerder naar mij toe te komen als gedacht, wat voor verkoper ook een verassing blijkt. Hopelijk gaat dit ook daadwerkelijk lukken.

Omdat ik vind dat je anno 2018 voldoende middelen hebt om je klanten op de hoogte te houden, als je die dan niet in zet dan scoor je waardeloos. Zeker als je mijn geld al wel weken in bezit hebt.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Black friday gedoe. Iemand getipt voor Sonos aanbieding. Nu nog niks in huis. Spijt dat ik de link heb doorgestuurd.. eind van de week geen spullen dan tijd om in actie te komen. Bij faillissement ben je gezien..

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Betreft: Televisie; Samsung QE55Q6F (2018).

Service:
De telefoon gaat vaak & lang over, echter wordt er zeer minimaal opgenomen. Te verklaren indien medewerkers in de winkel staan...

Beloftes:
Belofte maakt schuld.
1. Er is telefonisch toegezegd dat er gisteren een e-mail zou worden verstuurd met een update; niet gebeurd.
2. Het zou ongeveer 8 dagen duren m.b.t. de levering (dit was 23 november 00:30 uur).
3. Ik zou worden teruggebeld met informatie over de vertraging cq. levering; niet gebeurd.
4. Er is niet op mijn e-mail, verstuurd op 04-12-2018, gereageerd.

Geboden oplossing:
Er werd aangeboden te annuleren en geld te retourneren. Mijn antwoord was hierop: "Ik ben alle 'echte' Black Friday aanbiedingen misgelopen. Hoe gaan we dat compenseren?" Waarop het stil bleef...

Conclusie:
Ik heb nog steeds geen televisie, erger nog is dat onduidelijk is wanneer wel. Ik vermoed dat ze e.e.a. hebben onderschat, hetgeen ze slechte feedback online oplevert. Niet handig vandaag de dag. Daarnaast wordt het vervelend nu...!

Tip van mij als Sales/Marketing man:
1. Los op wat opgelost dient te worden. Biedt mensen compensatie, richt dit slim in en pak je verlies. Imago & goodwill zijn zoveel belangrijker!
2. Indien je e.e.a. niet waar kunt maken, begin er dan ook niet aan!! Dit richt meer aan, dan dat het je wat oplevert.

Verzending

Er is vooralsnog niets geleverd. In eerste instantie ontving ik hier nog netjes een e-mail over, nu is het voorlopig al weer even stil...

Klantenservice

Zie bovenstaande tekst, deze is al omvattend.

Overigens staat overal in geautomatiseerde berichten "neem dan gerust contact op met onze klantenservice". Deze voelt wat wrang...

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Op black friday een TV en muurbeugel besteld, welke ik de maandag na de bestelling heb laten omruilen voor een ander model. Dit model was echter niet direct leverbaar. Wel heb ik direct de tv, de muurbeugel en het verschil tussen de eerste en tweede bestelling betaald (bijna 2.000,-- euro). Inmiddels meerdere malen per mail en telefonisch om de factuur gevraagd t.b.v. de cashback aktie. Geen enkele reactie vanuit TVQ.

Verzending

De eerste bestelde TV zelf moeten annuleren bij de koerier, was nl. zogenaamd al verzonden. Vreemd want deze had ik twee dagen daarvoor al geannuleerd. Op deze weigering niets meer vernomen van TVQ. Ook de muurbeugel welke wel goed is nog niet ontvangen.

Klantenservice

Zeggen telefonisch veel toe maar bevestigen niets per mail. Als je ze een chat stuurt is de klantenservice zogenaamd al gesloten. In het weekend zijn ze helemaal niet bereikbaar. Spijt dat ik bij deze winkel iets besteld heb.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Op Black Friday een TV besteld, waar 1-2 werkdagen levertijd aangegeven stond. 's Maandags een e-mail gekregen dat de TV pas over 1-2 weken geleverd kon worden en een extra e-mail met instructies voor hoe toch cashback aan te vragen ondanks de latere levering. Op donderdag onverwacht werd de TV onverwacht toch al bezorgd.

Al met al net aan voldoende wat mij betreft. Als je deelneemt aan een actie als Black Friday, moet je zorgen dat de zaakjes op orde zijn en anders gewoon niet meedoen.

Verzending

Levering zou op afspraak plaatsvinden, waarbij de bezorgpartij telefonisch een afspraak in zou plannen. Dit is niet gebeurd, plots stond een bezorger voor de deur. Gelukkig was er toevallig iemand thuis tijdens kantooruren.

Klantenservice

Communicatie over latere levering was aanwezig en ook communiceerde de klantenservice door hoe om te gaan met de betreffende cashbackactie. Dit vind ik netjes van de klantenservice. Op mijn bericht over de plotselinge onaangekondigde levering werd enkel geantwoord in de richting "wat vervelend", ik hoop dat daar wel wat mee wordt gedaan.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb 2 dagen geleden een Panasonic oled tv besteld. De internetbedrijven die 24/7 bezorgservice boden de Panasonic nog steeds aan voor 500 euro meer. Ik zag dat TVQ een officiële dealer was en niet ver weg gevestigd was. Vervolgens een bericht gestuurd of ze wellicht ook na 17.00u konden bezorgen, omdat ik niet eerder thuis kon zijn van het werk en mijn ouders deze week niet in staat waren om de tv in ontvangst te nemen. André van TVQ met wie ik contact had ging dat voor me uitzoeken. Ze moesten het via een andere bezorgdienst sturen, maar de extra kosten werden door TVQ voor hun rekening genomen. Ook had ik niet de juiste e.dentifier bij me waardoor ik ook pas rond 17.00u de uiteindelijke bestelling kon plaatsen. Ook dit was geen probleem volgens André en dat bleek. De tv werd keurig netjes de volgende dag om 19.00u bezorgd! Top service! De mailing werd ook keurig netjes en vlot op geantwoord.

Verzending

Uitstekend! Volgens afspraak en volgende dag al in huis. De tv werd keurig netjes in een onbeschadigde doos aangeleverd.

Klantenservice

André antwoord vlot op mailing en helpt je met het oplossen van je probleem. In mijn geval de levering van mijn tv na 17.00u.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bestelling snel en makkelijk geplaatst.
Snel bezorgd en netjes verpakt.
Kortom, gewoon zoals je mag verwachten van een webshop.
Geen rating voor klantenservice gezien ik daar geen contact mee heb gehad.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Mooie website en leuke winkel in Groningen (bij de Vesta). Eerder in de winkel een HEOS set gekocht. Nu online een OLED van LG besteld. Ook nog een Sony UBP-X800 4K blu-ray speler erbij genomen voor de complete beleving.

Verzending

Na de bestelling ontving ik de televisie de volgende dag. Prima dus.

Klantenservice

Een OLED is extreem dun. Daarom nog even gebeld naar de klantenservice voor tips over het uitpakken. Werd heel netjes geholpen.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 3
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Onlangs een TV besteld via de website. Hiervan heb ik netjes een bevestiging via de email ontvangen. Maar de TV werd helaas niet bezorgd op de afgesproken dag. Na contact opgenomen te hebben met de klanten service bleek er een voorraad verschil te zijn en was het product wat ik besteld had niet meer te leveren. Dit hadden ze reeds van de leverancier te horen gekregen alleen waren ze vergeten om dit ook aan mij als klant door te geven.

Na wat heen en weer gemail kreeg ik een tegenvoorstel als goedmakertje. In dit tegenvoorstel leek het erop alsof de klantenservice medewerker een andere bestelling voor zich had omdat alle getallen uit de lucht gegrepen waren en niet klopten. Een paar mails verder had de klantenservice medewerker dit door en bood zijn excuses aan voor dit feit. Maar helaas in hetzelfde emailtje goochelde die weer andere vreemde getallen te voorschijn. Wel werd ik altijd vriendelijk en snel te woord gestaan door de klantenservice.

Na het posten van een review op Tweakers kreeg ik een telefoontje van de klantenservice. Er werd mij op het hart gedrukt dat er door een samenloop van omstandigheden er een opeen schakeling van fouten gemaakt zijn (ook buiten hun schuld om). Maar dat dit normaliter nooit voorkomt. Er werd altijd snel gereageerd en problemen werden snel opgelost.

Klantenservice

Na het posten van een review op Tweakers kreeg ik een telefoontje van de klantenservice. Er werd mij op het hart gedrukt dat er door een samenloop van omstandigheden er een opeen schakeling van fouten gemaakt zijn (ook buiten hun schuld om). Maar dat dit normaliter nooit voorkomt. Er werd altijd snel gereageerd en problemen werden snel opgelost.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 4
Algemeen

Alles ging snel. TVQ gebeld. Helemaal in orde. Raadt dit bedrijf iedereen aan, ondanks de weinige reviews.

Verzending

Eerst een andere tv besteld. Paneel van de tv was niet in orde. TVQ ingelicht. Overgestapt naar OLED. Volgende dag kwam er een extern bedrijf om de tv om te wisselen.

Klantenservice

Klantenservice zeer goed, altijd bereikbaar, alleen zaterdag en zondag niet telefonisch, uiteraard wel per mail.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Kreeg goede indruk van de shop, shoppen met alle gemakken zoals gewend bij een shop anno 2016.

Verzending

Verzending middels Postnl track & tracé via de mail, allemaal prima! Wijziging in adres kan makkelijk, ff bellen en klaar.

Klantenservice

Heb even contact gehad, aardige mensen prima service! Berichtgeving omtrent verzending ziet er allemaal prima uit, snelle levering overall prettige shop.

Scorekaart voor TVQ

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg
Webshop Keurmerk

Review toevoegen Meld foutieve informatie



Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True