×

Help Tweakers weer winnen!

TVQ

217 producten en 323 uitvoeringen

Gebruikers over webshop TVQ

Review toevoegen

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Onlangs een TV besteld via de website. Hiervan heb ik netjes een bevestiging via de email ontvangen. Maar de TV werd helaas niet bezorgd op de afgesproken dag. Na contact opgenomen te hebben met de klanten service bleek er een voorraad verschil te zijn en was het product wat ik besteld had niet meer te leveren. Dit hadden ze reeds van de leverancier te horen gekregen alleen waren ze vergeten om dit ook aan mij als klant door te geven.

Na wat heen en weer gemail kreeg ik een tegenvoorstel als goedmakertje. In dit tegenvoorstel leek het erop alsof de klantenservice medewerker een andere bestelling voor zich had omdat alle getallen uit de lucht gegrepen waren en niet klopten. Een paar mails verder had de klantenservice medewerker dit door en bood zijn excuses aan voor dit feit. Maar helaas in hetzelfde emailtje goochelde die weer andere vreemde getallen te voorschijn. Wel werd ik altijd vriendelijk en snel te woord gestaan door de klantenservice.

Na het posten van een review op Tweakers kreeg ik een telefoontje van de klantenservice. Er werd mij op het hart gedrukt dat er door een samenloop van omstandigheden er een opeen schakeling van fouten gemaakt zijn (ook buiten hun schuld om). Maar dat dit normaliter nooit voorkomt. Er werd altijd snel gereageerd en problemen werden snel opgelost.

Algemeen

Alles ging snel. TVQ gebeld. Helemaal in orde. Raadt dit bedrijf iedereen aan, ondanks de weinige reviews.

Verzending

Eerst een andere tv besteld. Paneel van de tv was niet in orde. TVQ ingelicht. Overgestapt naar OLED. Volgende dag kwam er een extern bedrijf om de tv om te wisselen.

Klantenservice

Klantenservice zeer goed, altijd bereikbaar, alleen zaterdag en zondag niet telefonisch, uiteraard wel per mail.

Algemeen

Kreeg goede indruk van de shop, shoppen met alle gemakken zoals gewend bij een shop anno 2016.

Verzending

Verzending middels Postnl track & tracÚ via de mail, allemaal prima! Wijziging in adres kan makkelijk, ff bellen en klaar.

Klantenservice

Heb even contact gehad, aardige mensen prima service! Berichtgeving omtrent verzending ziet er allemaal prima uit, snelle levering overall prettige shop.

Algemeen

De beste prijs in de lijst, maar de minste reviews. Toch besloten over te gaan tot bestellen en dat is me niet tegengevallen. Vriendelijke mensen met kennis van TV's, wat opviel was het meedenken in aflevering. Mocht aflevering de volgende dag lastig zijn dan konden ze van alles voor me regelen. TOPPIE !

Verzending

Gewoon met PostNL zoals wij "Online-shoppers" gewend zijn! Bevestiging met track & trace van de verzending. Eigenlijk zoals bij iedere shop.

Klantenservice

Ik ben bij het zien van geen reviews toch maar even gaan bellen om even te horen hoe dat kan, en/of het product ook daadwerkelijk op voorraad was.
Dat was het toestel inderdaad en ben telefonisch zeer vriendelijk te woord gestaan.

Scorekaart voor TVQ

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg