×

Tweakers Awards 18/19

Wat vind jij de beste tech- en elektronicaproducten van het afgelopen jaar? De Tweakers Awards stembussen zijn nog drie dagen open. Laat je stem gelden en ontvang 50 ippies. Bovendien maak je kans op een Sony PlayStation 4 Pro 1TB, GoPro Hero 7 of Sonos One.

Stemmen

TVQ

193 producten en 314 uitvoeringen
TVQ.nl is dé specialist in (high-end) televisies, audio en bijbehorende accessoires. Met onze enorme kennis over specificaties, functies en mogelijkheden van de high-end televisie-markt, noemen wij ons met recht de televisiekenners van Nederland. We staan voor veilig en makkelijk winkelen met een uitstekende service op maat: online en in de 300 m² grote showroom met demo wanden en drie luisterruimtes, waaronder een Sonos Experience Center. Op werkdagen voor 16.00 uur besteld en product op voorraad= morgen in huis. Daarna heb je 14 dagen bedenktijd en is het niet wat je verwachtte, dan retourneer je het product gratis.

Scorekaart voor TVQ

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 2
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg
Webshop Keurmerk

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 314 producten, 55 unsorted producten
Prijsindex Nederland 99,2 (0,8% onder gemiddeld)