GameResource

577 producten en 809 uitvoeringen

Gebruikers over webshop GameResource

Review toevoegen

Klantenservice: Score: 0

GameResource is een goeie webshop om je spullen te kopen je krijgt echt waar voor je geld

Algemeen

Ik was op zoek naar Dragon Quest: Builders en ik zag dat GameResource deze leverde voor een mooie prijs. Ik zag alleen op de website een afbeelding van de Japanse uitgave van het spel dus ik twijfelde of dit misschien een import versie zou zijn. Ik heb daarom een bericht verzonden naar de klantenservice. Binnen 10 minuten had ik antwoord dat dit de Engelse versie was en dat ze de website zouden aanpassen. De website was kort na het bericht inderdaad aangepast!

Verzending

De game besteld en deze werd de volgende dag goed verpakt afgeleverd.

Klantenservice

Reactie van de klantenservice was heel snel en er worden meteen acties uitgezet (aanpassen website) om eventuele vragen van andere klanten te voorkomen.

Algemeen

Ik heb The Last of Us besteld bij GameResource. Dit was mijn eerste bestelling bij deze winkel en dan is het altijd afwachten hoe het verloopt. Mijn ervaring is uiterst positief. Bij aankomst van het pakje kwam ik erachter dat, ondanks de goede verpakking, de game-case helaas gebroken was. Om 18:24 heb ik hierover een mail gestuurd en om 18:45 kreeg ik een zeer vriendelijke en oplossingsgericht antwoord terug waarin excuses is aangeboden voor het ongemak. Tevens werd er direct een nieuwe game-case opgestuurd en seperaat een retour-enveloppe zodat ik de gebroken case kon terugsturen. De volgende dag had ik de nieuwe game-case binnen. Super service!!

Verzending

Snel en goed verpakt. Ondanks de beschadiging heb ik er niets op aan te merken; dit gebeurd gewoon af en toe en kan elke webshop overkomen. Na de afhandeling van de gebroken case ben ik zojuist nog geinformeerd dat ze verpakking gaan verbeteren door kartonnen doosjes te gebruiken (ipv bubbeltjes-enveloppen).

Klantenservice

Dikke pluim voor de klantenservice. Zoals aangegeven zijn ze erg snel, vriendelijk en oplossingsgericht.

Algemeen

Uitstekende website met een focus op games en niet alle andere dingen die gamewinkels vaak aanbieden. Eerlijke prijs en heldere afspraken.

Verzending

Mijn bestelling zat prima verpakt in een bubbeltjes-envelop en werd netjes de volgende werkdag geleverd, zoals afgesproken. De poster die ik kreeg bij mijn bestelling zat in een aparte envelop verpakt, zodat deze niet zou kreukelen. Prima oplossing!

Klantenservice

Direct antwoord op contact, vragen over leveringen werden prima behandeld.

Algemeen: Score: 4
Algemeen

Het was wel even twijfelen eerst of ik wel bij een shop zou moeten bestellen met maar 4 reviews op shopsurvey, maar ben blij dat ik de sprong gewaagd heb. Normaal laat ik niet echt reviews achter, maar werd dusdanig goed geholpen dat ik deze shop iig een totaal van 5 reviews gunde ;-)

Bestelling was makkelijk en eenvoudig geplaatst. Ik had als tweaker alleen een kleine twijfel bij het bestel proces omdat deze van gameresource.nl naar gameresource.webappshop.com ging; een kleine whois search liet bij mij zien dat webappshop.com een soort webshop service is. Dat is eigenlijk het enige dat ik kan opmerken dat voor verbetering vatbaar is, door het op hetzelfde domein te houden: de rest van het bestel proces verliep namelijk zonder problemen. Afgerekend met iDeal en mijn vragen werden prompt beantwoord door Jayant (oprichter?). Scherpe prijzen en bestelling werd netjes verpakt in bubbeltjes envelop opgestuurd. Top

Verzending

In verband met eerste bestelling bij deze shop had ik gekozen voor briefpakketpost, waardoor ik de verzending met track & trace kon volgen. Prima afgeleverd en netjes verpakt in bubbeltjes envelop.

Mijn vragen werden netjes en snel beantwoord (vaak binnen 2 uur). Super

Algemeen

Producten die ik wilde bestellen waren makkelijk te vinden. Betaal proces verloopt zoals je mag verwachten en kreeg e-mails over de status. Bestellingen zijn tot nu toe altijd en op tijd in nette staat ontvangen. Klantenservice denkt mee met de klant en komt met goede oplossingen.

Verzending

Meerdere malen een bestelling gedaan, altijd keurig en op tijd verzonden in een envelop met bubbeltjes aan de binnenkant.

Klantenservice

Aangezien de bezorger bij ons vaak pakketjes half door de brievenbus duwt, waardoor pakketjes half uit de brievenbus steken heb ik dit bij de bestelling er bij gezet dat dit vaak gebeurd bij ons. Klantenservice reageerde snel en kwam met het idee om een tekst op de enveloppen te plakken. Ze hebben dit ook keurig gedaan en zelfs in bestellingen erna doen ze het nog steeds, zonder dat ik er om hoef te vragen.

Klantenservice: Score: 0
Algemeen

Duidelijke website en heel veel mogelijkheden om de betaling te voldoen, onder andere iDeal en credit card.

Verzending

Postenvelop die door de brievenbus kan. Dag na de bestelling geleverd.

Algemeen

Eerst een vraag gesteld per email en na 2 minuten (!) al een duidelijk antwoord te hebben gehad, een bestelling geplaatst. Na keuze uit veel mogelijkheden om te betalen, toch voor good old iDEAL gegaan. Direct daarna was de bestelling ingepakt en dezelfde dag nog gratis (!) verzonden. zojuist mijn bestelling ontvangen (nog geen 24 uur later). Erg goede webshop!

Verzending

Goed verpakt en bovendien geen verzendkosten!

Klantenservice

Na enkele minuten al direct een duidelijk antwoord op je vraag per email.

Klantenservice: Score: 5

Veel goede reviews gelezen over deze winkel op andere sites en naar aanleiding daarvan bij hen besteld. Niets anders dan lof voor deze zaak. Goede, vriendelijke en persoonlijke service en netjes verpakt in een enveloppe met bubbelwrap.

1 ... 11 12 13

Scorekaart voor GameResource

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie