GameResource

203 producten en 283 uitvoeringen

Over Ons

GameResource is ontstaan uit de gezamenlijke passie voor videogames van twee broers uit Utrecht: Aswien en Jay Oemrawsingh. In 2012 besloten deze twee broers om in de roerige markt van de videogames met de nodige hoeveelheid lef en ondernemingsdrift, een nieuwe, frisse en persoonlijke
online game store te openen.

Persoonlijke en adequate service verlenen is voor GameResource de leidraad in de bedrijfsvoering en
uitvoering richting iedere klant, dit combineren zij met de scherpst mogelijke prijzen op de Nederlandse
markt. Met deze pijlers heeft GameResource zich na 4 jaren actief te zijn, stevig op de markt weten te
vestigen en dient het inmiddels met veel plezier en toewijding duizenden tevreden klanten uit binnen en buitenland.

Voordelen bij GameResource:

- Gratis verzending en retour
- 24/7 bereikbaar via e-mail, facebook en twitter
- 100 dagen herroepingsrecht
- Altijd scherp geprijsd
- Afhalen van bestelling tevens mogelijk op afspraak, aan kantoor te Utrecht.
- ALTIJD persoonlijk contact en advies
- Voor 19:00 uur op werkdagen besteld, morgen in huis
- Breed scala aan betaalmogelijkheden:
iDeal, PayPal, Bitcoin, SOFORT Banking, Bancontact/Mister Cash, bankoverschrijving,
Belfius Direct Net, contant betalen mogelijk (bij afhalen van bestelling).

GameResource, Your Resource for Games!

Bezoek en afhaaladres:

GameResource
Kanaalweg 17G
3526 KL Utrecht

Wilt u een game afhalen? Dan vragen wij u vriendelijk contact op te nemen met ons. Dan zorgen wij ervoor dat uw bestelling voor u klaarligt als u er bent!

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u 24/7 contact met ons opnemen per e-mail of via
social media. Wij streven ernaar e-mails en berichten binnen 4 uur te beantwoorden.

E-mail: service@gameresource.nl
Facebook: https://www.facebook.com/GameResource
Twitter: @Game_Resource
Website: www.gameresource.nl
KVK nummer: 54198526 te Nieuwegein
BTW nummer: NL851212967B01

Zakelijke voorstellen en vragen kunnen naar: business@gameresource.nl

Scorekaart voor GameResource

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 283 producten, 97 unsorted producten
Prijsindex Nederland 95,0 (5,0% onder gemiddeld)
Prijsindex België 94,1 (5,9% onder gemiddeld)