GameResource

185 producten en 272 uitvoeringen

Gebruikers over webshop GameResource

Review toevoegen

Algemeen

Bestelling kwam helaas beschadigd aan, jammer. Met een betere verpakking was het probleem niet ontstaan.

Verzending

Bestelling kwam beschadigd aan, jammer. Met een betere verpakking was het probleem niet ontstaan.

Algemeen

Geen problemen, spel volgende dag op tijd in huis en ze waren tevens de goedkoopste.

Algemeen

Kreeg mijn game zelfs een dag voor de release en was ook nog eens het voordeligst. Ik zal hier zo nog eens bestellen!

Verzending

Het kwam aan in een stevige kartonnen enveloppe.

Algemeen

Eerste keer dat ik hier bestelde. Spel was hier het voordeligst. Kon eenvoudig en snel bestellen en de volgende dag geleverd!

Volgende dag binnen

Algemeen

Prima prijzen. De site vermeldt het aantal exemplaren wat op voorraad is. Verschillende manieren om te betalen, inclusief achteraf betalen via Billink.

Verzending

Heb omstreeks 18:00 besteld, volgende dag bezorgd.
Spel wordt verstuurt in stevige envelop.
Extra duidelijke adressering zodat het niet per ongeluk bij buren wordt bezorgt.

Klantenservice

Contact via email gaat goed.

Algemeen

gt sport hier besteld, want ze waren de goedkoopste. 's ochtends besteld en 's middags om 2 uur al een verzendbevestiging gekregen en de volgende dag in de bus. Nette stevige verpakking.

Algemeen

Door mijn eigen fout een verkeerd verzendadres ingevoerd. Ik heb toen meteen een berichtje via de site gestuurd. Et de vraag het naar een ander adres te sturen. Binnen een halfuur kreeg ik reactie, men zou het naar het nieuwe adres sturen. Pakketje de volgende dag in huis (op het goede adres)!

Algemeen

Ik had hier gtis sport, besteld e volgende dag envloppe in huis.alleen vond de postbode van post.nl het nodig om de game te jatten .gelijk een mail gestuurd binnen een uur werdt ik gebeld. Gameresource heeft een vervangend exemplaar opgestuurd. Een dikke 10 ,daar voor.

Verzending

Prima game zo als alle gt

Klantenservice

Snel contackt en snel opgelost probleen wat veroorzaakt is door de post dwz steelen van de game

Algemeen

Vrijdag besteld, kwam perfect op Zaterdag thuis. Alles was uitstekend! Ik geef het zeker weer een kans.

Algemeen

De bestelling was simpel en duidelijk. De website geeft goed ruimte om je mogelijke aankopen te vergelijken en later uit je winkelwagen te halen die niet nodig zijn

Verzending

De enige webwinkel die ik tot nu toe tegen ben gekomen die een CN-22 formulier opplakt zodat het pakket naar het buitenland verstuurd kan worden.

Klantenservice

Zowel bel en mail contact gehad met Jay van gameresource. Dit gaat altijd zeer prettig en vlot, ze zijn ook actief door de klant te bellen en bij het niet bereiken een mail te sturen dat ze geprobeerd hebben je te bellen.

Algemeen

FIFA 18 gepreorderd voor een zeer scherpe prijs. Bestelprocedure was erg makkelijk. Wel een tip: wanneer je bestelt krijg je zeer veel emails. Dit zou minder kunnen.

Verzending

Spel zou op de releasedatum worden geleverd maar kwam zelfs al een dag eerder. Kortom, uitstekende service!

Algemeen

bestelde artikel was pre-ordered game. Prima updates vanuit GameResource m.b.t. versturen game, geen negatieve zaken te melden.
Gewoon prima.

Verzending

Product kwam binnen op de dag van de release, zoals het hoort.

Algemeen

Goedkoop, snel bezorgd en bestellen tot vrij laat mogelijk.
Overzichtelijke website, ook mobiel prima bruikbaar.

Algemeen

Goede en vlotte reactie op e-mails, snelle levering, goede producten in goede verpakking en prima prijs. Duidelijke communicatie en makkelijke bestelling en ruime betalingsmogelijkheden.

Verzending

Zeer snelle ontvangen in goede verpakking

Klantenservice

Snelle en duidelijke beantwoording op 2 mails.

Algemeen

Dit is een top zaak, de levering was netjes op tijd en achteraf betalen is een mogelijkheid.

Algemeen

Destiny 2 pre-order gedaan, navraag of het om een fysieke versie ging gezien lagere prijs. Zeer nette mail binnen 1 dag terug met uitleg en bevestiging.

Algemeen

Bestelling geplaatst voor een PS4 spel aangezien hij bij deze webshop aanzienlijk goedkoper is dan bij andere shops. Betaald met PayPal en binnen een half uur na betaling krijg ik een bevestiging van de zending (briefpost)

Verzending

Op vrijdagmiddag besteld, de volgende dag lag het spel op de mat zoals beloofd. Verpakt in een stevige kartonnen envelop.

Algemeen

Prima site, veel betalingsmogelijkheden! Krijgt meteen bevestiging na betaling en een digitale factuur. Site is overzichtelijk en ruime keus aan diverse nieuwe en oude games.

Verzending

Verpakking is stevig en past prima in de brievenbus (game) . Binnen 24 uur naar bestelling. Zelfs 1 preorder game dag eerder binnen dan releasedate. Prijs is ook erg scherp.

Algemeen

Destiny 2 gepreorder hier, netjes optijd binnen en keurig verpakt. Verder niks op aan te merken

Verzending

Prima. Verpakt in karton ipv bubbelenveloppe, echt uitstekend.

Algemeen

Bezorging kostte 2 dagen. Best ok. Toen de game niet goed werkte ontstond er een discussie en zou het probleem aan mijn computer liggen. Uiteindelijk wilden ze de game dan wel terugnemen ("Niet goed geld terug!") maar mocht ik de verzendkosten zelf betalen. Bij wijze van middelvinger de game in de prullenbak gegooid. Ze maken hun beloftes niet waar. Zowel de niet goed geld terug garantie als de verzendkostenclausule

Duurde 2 dagen

1 2 3 4 5

Scorekaart voor GameResource

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie