222 producten en 313 uitvoeringen

Gebruikers over webshop GameResource

Review toevoegen

Algemeen

Nu ongeveer een jaar vaste klant voor al mijn console games. Service is altijd top! Recent wat problemen gehad met levering via de post. Hierover contact opgenomen en ben uitstekend geholpen. GameResource is een aanrader!

Algemeen

Een overzichtelijke website waar je eenvoudig (als gast) een bestelling kunt plaatsen. In de avond een bestelling geplaatst en deze werd dezelfde dag verzonden.

Verzending

Voor verzending gekozen om het te laten leveren als een brievenbuspakje (zonder Track & Trace); de volgende dag had ik het in goede orde ontvangen.

Algemeen

Al eerder besteld, met name teruggekomen door zeer goede ervaring met de klantenservice (aftersales) bij mijn vorige order.
- Lage extra kosten voor betalen met creditcard.
- Geen gedoe met het winnen van prijzen, cadeaubonnen of krijgen van korting bij het schrijven van een review.

Verzending

Netjes in stevige bubbeltjes enveloppe. (gekozen voor brievenbus pakje)

Algemeen

Eenvoudige en duidelijke bestelprocedure. Achteraf betalen mogelijk. Diverse malen een bestelling geplaatst, altijd keurig op tijd geleverd.

Algemeen

Standaard iDeal procedure. Optie voor PayPal ook mogelijk. Geen enkel probleem ondervonden tijdens de betaalprocedure.

Verzending

Goed verpakt. Snel verzonden. Binnen 1 dag binnen.

Algemeen

Goedkoper dan de grote concurrenten.
Snelle verzending. 5 min na het bestellen was die verzonden.
Volgende lag die op de mat. Goed verpakt.

Algemeen

Website was duidelijk, alles was goed aangegeven en heldere communicatie over levertijden en kosten. 👍

Verzending

Donderdagavond besteld, zaterdag geleverd, zoals gemeld op de website.

Algemeen

Bestelling was makkelijk te doen alleen onduidelijk wanneer er word verzonden heb ze een mailtje gestuurd en kreeg snel antwoord vrijdag besteld om 20.00 en dinsdag in de brievenbus gekregen

Verzending

Vrijdag besteld wel na 19.00 vandaar denk ik zateddag niet bezorgd omdat het met de post komt en maandag geen post komt is die dinsdag bezorgd

Klantenservice

Mail gestuurd en binnen paar uur antwoord netjes.

Algemeen

Een shop die laat zien hoe het hoort. Overzichtelijke site, goede prijzen en ze doen wat ze adverteren.

Verzending

Shop adverteerde met voorraad en game was de volgende dag in huis,

Algemeen

Goede game shop met aantrekkelijke prijzen en snelle levering. Ik zou deze webshop aanraden bij anderen.

Algemeen

Bestellen en betalen ging lekker vlot. Ze adverteren dat als je voor 19:00 uur besteld dat het de volgende dag bezorgd wordt. Dit klopt helemaal. De volgende dag had ik het ook netjes binnen maar ik wist het niet zeker in eerste instantie. Je krijgt namelijk niet een melding dat het verzonden is. Dit is het enige puntje kritiek voor de rest was het top!

Beste AnnoyingYou,

Bedankt voor uw review en feedback.

Zodra een bestelling wordt verstuurd bij ons wordt er altijd een verzendbevestiging verstuurd via de e-mail. Ik begrijp dat u deze niet heeft ontvangen. Heeft u wellicht al in uw spam vak gekeken? Het gebeurt wel eens dat onze e-mails daarin terecht komen. Ik snap echter dat het heel vervelend is om geen bericht te krijgen over de verzending, dat zorgt natuurlijk voor onzekerheid.

Goed om te horen in ieder geval dat u uw bestelling in goede orde heeft ontvangen!
Voor nu wens ik u nog veel plezier met uw aankoop en wij hopen u in de toekomst weer eens terug te zien bij GameResource!

Met vriendelijke groet,

Jay

Algemeen

Hele goede aftersales! De klantenservice reageert snel en adequaat en doen erg hun best voor een tevreden klant.

Verzending

Verzending was snel, zie ook de lange uitleg.

Klantenservice

Je weet altijd pas hoe goed een webshop is als er iets mis gaat.. In mijn geval was het huisnummer door mijn browser automatisch dubbel opgegeven waardoor het pakket met het verkeerde adres werd verzonden. Na een paar dagen contact opgenomen met GameRecource en de fout was al snel ontdenkt. Toen hebben ze zelf contact opgenomen met PostNL om het pakket te traceren en gelukkig bestond het dubbele huisnummer niet. Daardoor kon het pakket vrij snel alsnog met het goede adres worden verzonden. Het hele traject heeft GamerRecource me uitstekend op de hoogte gehouden en reageerden snel en uitgebreid op mijn mails. Echt een hele fijne webshop!

Algemeen

Scherp geprijsd, maar "verzonden binnen 24 uur" betekent in dit geval dat het binnen die tijd een loods ergens in Duitsland verlaat.

Beste Ralv,

Bedankt voor uw review en feedback, dat wordt zeer gewaardeerd!

Ik begrijp dat uw bestelling vertraagd is bezorgd, waarvoor bij dezen mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

Wij zijn afhankelijk van Post NL en de bezorger in uw wijk wat betreft onze post bezorgingen. Het gebeurt zelden, maar het kan voorkomen dat een zending vertraagd wordt bezorgd. Toch zijn wij natuurlijk verantwoordelijk voor uw bestelling en daarom nogmaals mijn excuses voor de verlate bezorging!

Onze zendingen worden gelukkig gewoon vanuit onze vestiging in Utrecht verstuurd. Ik heb u zojuist een e-mail toegestuurd met meer informatie om ervoor te zorgen dat dit bij een eventuele volgende bestelling niet gebeurt!

Nogmaals bedankt voor uw review en feedback!

Met vriendelijke groet,

Jay

Algemeen

Bestelling was makkelijk te plaatsen en zonder veel gedoe. Was een vergelijkbare prijs met Amazon, maar dan eenwel stuk sneller

Verzending

Levering was netjes op tijd de volgende dag bezorgd

Algemeen

A way out besteld. Ontvangen zoals stond aangegeven. Goede prijs.
Pre order was op tijd.
Dank!

Algemeen

Een "Project" 😋 van mij was om project cars voor de PS4 pro zo snel mogelijk en goedkoop in huis te halen. Gamesource voldeed precies aan deze eisen. Goed verpakt en netjes de volgende dag in huis. Alleen 1 min puntje dat is als je via PayPal betaald een euro extra moet betalen.

Verzending

Bij de bestelling had ik geen track en trace, de game is wel netjes verpakt in een stevige kartonnen envelop. Netjes op tijd bezorgd.

Algemeen

Via TW gezocht naar een game en deze was hier het goedkoopste. Klik, betaal, levering: uitstekend!

Verzending

Levering was super snel! Vrijdagavond om 17.57 besteld, 18.55 een bevestiging dat deze verzonden was. De volgende ochtend plofte de game op de mat

Algemeen

Meestal de laagste prijs en altijd zeer snel geleverd. Komen hun afspraken gewoon na. Dat is niet altijd standaard bij veel bedrijven...

Algemeen

Eerlijk is eerlijk; ik was opzoek naar de goedkoopste aanbieder voor 'Kirby Star Allies'. Nog nooit bij deze shopt besteld maar kwam als goedkoopste in de PW voor. Rating van dit bedrijf bekeken voor de betrouwbaarheid en uiteindelijk bestelling geplaatst. Zoals bij vele goede shops, NAW invullen betalen (iDeal) en klaar. Factuur en overige informatie netjes via e-mail verzonden.

Verzending

Gekozen voor de goedkoopste verzending, zonder tracktrace. Gezien het product pas de vrijdag 16 maart verkocht mocht worden toch (gelukkig) al verstuurd op woensdag. Donderdag lag het product al in de brievenbus, netjes verpakt in een kartonnen mapje.

Algemeen

Goede service, open voor informatie en een goeie deal kunnen maken!
Zeker voor herhaling vatbaar!

Snel en correct.

Klantenservice

Prettige mail correspondentie voorafgaand aan bestelling en achteraf.

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor GameResource

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie