GameResource

203 producten en 283 uitvoeringen

Gebruikers over webshop GameResource

Review toevoegen

Algemeen

De prijs was scherp en de bestelling was snel en makkelijk geplaatst, zoals beloofd was het pakketje de zelfde avond nog verstuurd en had ik het de volgende dag in huis.

Algemeen

Ik haal hier altijd mijn console games, de prijs is bijna altijd lager dan elke andere game shop en zo niet dan zijn ze maar een paar cent duurder.
Service is top en het is altijd snel in huis.

Verzending

Bestellingen worden altijd de volgende dag gelevert, verder niks op aan te merken

Klantenservice

Ik heb hier veel bestellingen gedaan zonder dat ik contact op moest nemen met de klantenservice, echter moest ik dat voor mijn laatste bestelling wel omdat er door een foutje met kadotjes (van mijn kant) ineens teveel exemplaren van dezelfde game hier op tafel lagen.

Meteen contact opgenomen (donderdag avond rond 7 uur) en kreeg om half 12 (zelfde avond) nog antwoord. Hierin stond dat ik het gewoon retour kon sturen en dat het geen probleem was.

Super snelle en behulpzame reactie.

Algemeen

Goede duidelijke website, lagere prijzen dan de concurrentie, snelle verzending van het bestelde Xbox-One spel Battlefield 5

Verzending

's Avonds tijdig besteld, de volgende dag al in de brievenbus

Algemeen

Mooie, nette site. Pokémon Let's Go Pickachu was iets goedkoper dan bij andere webshops. Gratis verzenden en het spel is mooi op tijd en netjes binnengekomen.

Verzending

Pakketje was netjes ingepakt en op tijd verstuurd.

Algemeen

Nathan Drake Collection gekocht. Goedkoop en op tijd bezorgd. Je kon ook kiezen tussen brievenbuspost en pakketpost. Die eerste is voor mij als werkende erg praktisch.

Algemeen

Een spel voor de switch besteld. Deze was op tijd verzonden, omdat het langer duurde dan verwacht tot het pakje bezorgd werd contact opgenomen met GameResource. Ik ben door hun erg snel geholpen en is er een goede oplossing geboden waardoor ik het spel in ontvangst heb mogen nemen.

Probleem wat aanwezig was bij de verzending is niet de schuld van GameResource, dit probleem was veroorzaakt door PostNL.

Algemeen

2 games besteld, makkelijk te vinden op de site, snel geleverd voor een goede prijs.

Algemeen

Super snel bedrijf, ik bestelde het in de avond (rond 23 uur) en kreeg meteen ook bericht terug met antwoord op mijn vraag.

Zending was super snel, binnen 10 uur bijna was hij er

Algemeen

Product makkelijk te vinden in de webwinkel. Betaling snel en makkelijk met iDeal. Goede prijs voor het product.

Algemeen

De bestelling was makkelijk te maken en snel en duidelijk geleverd
Geen minpunt te verzinnen

Verzending

Alles aan de bestelling was correct

Algemeen

Goede scherpe prijzen en erg snelle levering! Ik mag hier graag mijn PS4 games bestellen

Algemeen

Nu ongeveer een jaar vaste klant voor al mijn console games. Service is altijd top! Recent wat problemen gehad met levering via de post. Hierover contact opgenomen en ben uitstekend geholpen. GameResource is een aanrader!

Algemeen

Een overzichtelijke website waar je eenvoudig (als gast) een bestelling kunt plaatsen. In de avond een bestelling geplaatst en deze werd dezelfde dag verzonden.

Verzending

Voor verzending gekozen om het te laten leveren als een brievenbuspakje (zonder Track & Trace); de volgende dag had ik het in goede orde ontvangen.

Algemeen

Al eerder besteld, met name teruggekomen door zeer goede ervaring met de klantenservice (aftersales) bij mijn vorige order.
- Lage extra kosten voor betalen met creditcard.
- Geen gedoe met het winnen van prijzen, cadeaubonnen of krijgen van korting bij het schrijven van een review.

Verzending

Netjes in stevige bubbeltjes enveloppe. (gekozen voor brievenbus pakje)

Algemeen

Eenvoudige en duidelijke bestelprocedure. Achteraf betalen mogelijk. Diverse malen een bestelling geplaatst, altijd keurig op tijd geleverd.

Algemeen

Standaard iDeal procedure. Optie voor PayPal ook mogelijk. Geen enkel probleem ondervonden tijdens de betaalprocedure.

Verzending

Goed verpakt. Snel verzonden. Binnen 1 dag binnen.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Goedkoper dan de grote concurrenten.
Snelle verzending. 5 min na het bestellen was die verzonden.
Volgende lag die op de mat. Goed verpakt.

Algemeen

Website was duidelijk, alles was goed aangegeven en heldere communicatie over levertijden en kosten. 👍

Verzending

Donderdagavond besteld, zaterdag geleverd, zoals gemeld op de website.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Bestelling was makkelijk te doen alleen onduidelijk wanneer er word verzonden heb ze een mailtje gestuurd en kreeg snel antwoord vrijdag besteld om 20.00 en dinsdag in de brievenbus gekregen

Verzending

Vrijdag besteld wel na 19.00 vandaar denk ik zateddag niet bezorgd omdat het met de post komt en maandag geen post komt is die dinsdag bezorgd

Klantenservice

Mail gestuurd en binnen paar uur antwoord netjes.

Algemeen

Een shop die laat zien hoe het hoort. Overzichtelijke site, goede prijzen en ze doen wat ze adverteren.

Verzending

Shop adverteerde met voorraad en game was de volgende dag in huis,

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor GameResource

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie