Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

GameResource

365 producten en 515 uitvoeringen

Gebruikers over webshop GameResource

Review toevoegen
Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb hier Pokemon Briliant Diamond besteld, deze kwam op de dag van de release, netjes verpakt binnen. Dus helemaal tevreden en voor een zeer nette prijs.

Verzending

De game kwam op de releasedatum binnen en was goed verpakt.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Voor het eerste besteld bij GameResource (Pokemon BD). Prijs was goed, achteraf betalen vind ik altijd fijn. Verzending was op tijd en op de dag van release was het binnen.

Verzending

Pakket was verstuurd met track & trace, ook altijd erg fijn.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Geweldig, snel en goedkoop. Kan het niet beter maken. Heb hier meerdere keer besteld en ben nog geen een keer teleurgesteld. Zeker nieuwe releases koop ik altijd hier.

Verzending

Altijd 1 dag van tevoren worden ze opgestuurd en iedere keer op tijd en netjes met track en trace. Ook goed beveiligd in bubblewrap envelop

Klantenservice

Heb games op tijd stop kunnen zetten en heb nooit problemen gehad.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Goeie webshop met duidelijke informatie over spellen en levering. Levering zoals aangegeven de volgende dag.

Verzending

Volgende dag geleverd in een bubble envelop. Snel en goed verpakt.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb hier nu al vaker besteld, en elke keer ging het naar behoren, heb er nooit problemen mee gehad. Fijn dat je hier een beetje kan besparen op veel games. Ze zijn allemaal in gloednieuwe conditie aangekomen, zonder enige mankementen.

Verzending

Elke keer zoals beloofd mijn pakket de dag na bestelling binnengekregen. Ze verzenden altijd zeer snel na bestellen het pakket. De meest recente bestelling was een uitzondering en kwam een dag later, maar de originele bezorgtijd beloofd van PostNL was wel op tijd, dus ik denk dat dit lag aan PostNL en GR er niks aan kan doen. (Het was/is november, dus het zal ook wel iets drukker zijn)

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Via tweakers.net de game gezocht en bij gameresource was hij het meest voordelig. Was eenvoudig te bestellen en te betalen.

Verzending

Hoesje was beschadigd, de plastic lipjes die de disk op zijn plaats houden waren afgebroken. De disk is gelukkig niet beschadigd. Waarschijnlijk is dit tijdens transport gekomen. Een doosje in plaats van een envelop had dit kunnen voorkomen. Ik heb zelf maar het hoesje vervangen. De bestelling is ook tot twee keer toe uitgesteld door post nl.

- Als reactie op het antwoord van GameResource.

Aardig van u om een nieuw hoesje aan te bieden, maar niet nodig.
Ik ben dan ook niet van mening dat uw bedrijf veel valt aan te rekenen, daar de beschadiging tijdens transport is gekomen.
Ben ook zeker van plan nogmaals bij u te winkelen.

Beste meneer of mevrouw,

Bedankt voor uw review, dat wordt gewaardeerd.

Een kapot hoesje is natuurlijk niet wat u heeft besteld, daarom ook onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak. Dit is vermoedelijk gebeurt tijdens het verzendproces van Post NL. Ik begrijp dat u zelf al het hoesje heeft vervangen. Ik vraag u vriendelijk contact met ons op te nemen in de toekomst als zoiets gebeurt. Wij lossen dit namelijk graag voor u op door een nieuwe hoesje toe te sturen.

Mocht u alsnog een nieuwe hoesje willen ontvangen, vraag ik u vriendelijk contact met ons op te nemen via service@gameresource.nl (het is namelijk niet duidelijk voor ons om welke bestelling het gaat).

Bedankt in ieder geval nogmaals voor uw review en wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te zijn bij GameResource!

Met vriendelijke groet,

Jay
GameResource

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Alles top gewoon. Ik had de foutieve verzendmethode gekozen. Dit is hersteld door GameResource en te veel betaalde verzendkosten zijn keurig teruggestort.

Verzending

Pakket is keurig verpakt en werd op tijd geleverd.

Klantenservice

Zelden zo’n top service meegemaakt bij een webshop.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Niet bepaald de eerste keer dat ik hier iets besteld heb. Overzichtelijke website, zeer breed assortiment, goede prijzen. Er ging iets mis; héél netjes en snel opgelost. Wederom als supertevreden klant weer op weg naar de volgende bestelling, want ik heb steeds alleen maar meer reden om terug te komen. Chapeau!

Verzending

Supersnel. Zelfs later op de dag (dik in de avond) betekende de volgende dag op de deurmat (letterlijk). Ik weet bij deze webshop ook niet beter; hoewel ik al wat ouder ben dan de 24/7-economie-millenials en dus nog weet hoe lang je moest wachten in een brick&mortar store (hehe) kan ik dit toch echt wel waarderen.

Klantenservice

Een verzend-/orderpickfoutje werd netjes opgepakt. Mailcontact gaat eenvoudig, en er wordt ook snel en adequaat op gereageerd. Dikke punten, ook hier!

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Deathloop voor de ps5 besteld. Binnen de aangegeven levertijd keurig bezorgd. Explaar in perfecte conditie.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

In de avond besteld, snelle levering, keurig verpakt brievenbuspakje. Bij de betaling op internet een kleine hickup die netjes is opgelost. Geen enkel probleem, keurige melding en alsnog snel geleverd

Verzending

Netjes verpakt, brievenbuspakje dus je hoeft er niet voor thuis te blijven

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Game gekocht voor een relatief lage prijs. Makkelijk betaald en de volgende dag in huis!

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Niets te klagen, snel gevonden wat ik zocht en de prijs was hier het laagst.

Verzending

Geen problemen mee, de bubbel envelop beschermde de game case goed en kwam snel aan.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bijna de goedkoopste op moment van aanschaf, maar de prijs van de game bleek 2 dagen na bestelling te zijn gedaald bij enkele andere webshops. Aangezien 8 euro voor mijn zoontje toch een paar weken zakgeld is, heb ik even contact opgenomen. Na een korte uitleg heeft hij de game gekregen voor de lagere prijs en is het verschil teruggestort.

Verzending

Geen verzending in het weekend, maar netjes opgestuurd op het afgesproken moment.

Klantenservice

Positief vanwege de pro-actieve houding. Er werd niet opgenomen bij bellen naar de klantenservice (voicemail, maar niet ingesproken). Maar binnen een uur werd ik netjes teruggebeld. De medewerker had de order er zelfs alvast bij gezocht.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Simpele website, snelle bezorging, drie games in een gratis brievenbuspakketje. Op zaterdag besteld, op maandag verstuurd, op dinsdag aangekomen. Extra keys werden netjes via de mail verstuurd.

Verzending

Enige minpunt is dat de disks van alle games niet goed in de doosjes vastzaten.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Goede prijzen en snel geleverd, meer dan dat valt er eigenlijk niet te wensen en zeggen. Pre-order kwam netjes op de dag van release binnenvallen.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Had een pre-order geplaatst. Na het verstrijken van de dag van release geen game ontvangen. Even een e-mailtje gestuurd en kreeg vrij vlot een reactie. Game was een week vertraagd, maar ze kregen het spel dag of 2 later binnen en hebben het meteen verstuurd, prima dus! Enkel was een e-mail uit eigen beweging dat de game vertraagd was natuurlijk wel fijn geweest. Opzichzelfstaand geen probleem. Maar was natuurlijk nòg meer klantgericht geweest. Tip!

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Snelle levering: de volgende dag. Zat prima verpakt ook, paste door de brievenbus dus lekker makkelijk.

Wel jammer dat de DVD los was geraakt uit de houder in de doos. Het doosje van de game (voor PlayStation 4) was gewoon nog gesealed, dus dat is niet iets waar GameResource invloed op heeft lijkt mij. Het lijkt mij in ieder geval sterk dat dit op die manier daar de deur uit gaat, dus dat schaar ik onder overmacht. Misschien dat de postbode te hard een stoepje op gereden is met zijn fiets.

Verzending

Met brievenbuspost. Lekker makkelijk, past gewoon door de brievenbus en je hoeft er niet voor thuis te blijven.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Snelle levering binnen 1 dag na betaling, prima service!
Spel zat goed ingepakt en kwam gewoon met de post binnen, dus ook geen onnodig pakketje om thuis voor te blijven.

Verzending

Spel was binnen 1 dag geleverd en goed verpakt, prima!

Fixio Karma 2,43K
Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Geen zaken mee doen! Spel besteld op vrijdag en de volgende dag niet geleverd. Kan nu wachten tot dinsdag. Dat zijn geen afspraken.

Das 3 dagen te laat.

Verzending

Geen zaken mee doen! Spel besteld op vrijdag en de volgende dag niet geleverd. Kan nu wachten tot dinsdag. Dat zijn geen afspraken.

Das 3 dagen te laat.

Klantenservice

Geen zaken mee doen! Spel besteld op vrijdag en de volgende dag niet geleverd. Kan nu wachten tot dinsdag. Dat zijn geen afspraken.

Das 3 dagen te laat.

Beste meneer of mevrouw,

Bedankt voor uw review en feedback, dat wordt altijd gewaardeerd.

De bezorging via Post NL heeft inderdaad langer geduurd dan beloofd.
Uw bestelling is zoals beloofd wel gewoon verstuurd op vrijdag 21 mei deze zou u normaal gesproken al de volgende dag thuis bezorgd moeten hebben gehad. Uw bestelling was (kunt u ook terugzien in de Track & Trace) vrijdagavond opgehaald door Post NL en zaterdag al door de bezorger in uw wijk in ontvangst genomen.

De vertraging is ontstaan volgens Post NL door de extra drukte bij Post NL door de lockdown. Vanochtend heb ik contact opgenomen met Post NL hierover en Post NL gaf aan dat de bezorger uw bestelling vandaag uiterlijk zou afleveren. Ik zie inmiddels dat de zending is geleverd, vandaag op de 2de bezorgdag.

Wij kunnen er weinig aan doen, maar wij zijn natuurlijk wel verantwoordelijk voor uw bestelling en daarom bij dezen nogmaals mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.
Als gamer snap ik hoe vervelend het is om langer op je game te moeten wachten.

Vanochtend heb ik u nog een e-mail toegestuurd met meer informatie en als u nog vragen of opmerkingen heeft kunt u gerust daarop reageren!

Met vriendelijke groet,

Jay
GameResource

RHF Karma 13,8K
Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Voor de kids een aanbieding van Mario 3D voor Switch gevonden. Account aanmaken, bestellen, betalen en leveren ging vlot. Keuze uit pakketpost (paar euro bijbetalen) of brievenbus post, beide met track&trace.

Verzending

Game werd geleverd in bubbelenvelop. Prima ontvangen.

1 2 3 ... 13

Scorekaart voor GameResource

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie



Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True