GameResource

256 producten en 369 uitvoeringen

Gebruikers over webshop GameResource

Review toevoegen

Algemeen

21.30 besteld volgende ochtend 10 uur binnen top!, en dat is mijn ervaring over meerdere bestellingen.

Algemeen

LastofUs II besteld in oktober 2019, direct geleverd na uitgifte. Hoefde niet van te voren te betalen.

Verzending

Spel The Last of Us II goed verpakt verzonden (geen extra kosten)

Klantenservice

Nog contact gehad over betaling (had zelf bedrag overgemaakt ipv de betaallink die later kwam ;-) met snelle en vriendelijke reactie. Issue was meteen opgelost door GameResource

Algemeen

Ik preorder hier vaak mijn games omdat de prijzen goed zijn voor preorders en ik tot nu toe altijd mijn games op dag van release heb ontvangen. Helemaal top!

Algemeen

Ik heb hier een spel gepreorderd. Het spel was hier het goedkoopst en kwam een dag voor de release datum binnen.

Verzending

Het product kwam ruim op tijd binnen.

Algemeen

Mooie Prijs Mooie Selectie, Zeker een aanrader ik heb voor het eerst hier besteld en ik raad het iedereen aan

Algemeen

Een van de weinige plaatsen waar mijn game zo goedkoop te vinden was. Op vrijdag besteld, op woensdag zat het in de bus - wat in deze periode nog relatief snel is.

Verzending

De game was met zorg verpakt in een bubbel enveloppe.

Algemeen

Animal Crossing besteld, met de vermelding op de website dat er nog één exemplaar was. Na het plaatsen van de bestelling was het product ook uitverkocht, dus dat was geen verkooptruc.

Verzending

'voor 20u besteld is de volgende dag binnen'. Bestelling lag volgende ochtend al op de deurmat, waarvoor respect in deze coronatijden.

Algemeen

Duidelijke website met goede beschrijving van het product en wat er wel en niet inbegrepen is.

Verzending

Verzending als brievenbuspost en zelfs voorzien van track&trace. Volgende dag geleverd ondanks Pasen/drukte, top!

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1

Algemeen

Zie verzending, product nog niet binnen, wel een mail gehad van de winkel om met de leuke linkjes:

Klik hier om ons te beoordelen op Trustpilot

Klik hier om ons te beoordelen op Tweakers

Klik hier om ons te beoordelen op Budgetgaming

Klik hier om ons te beoordelen op Hardware.info

Verzending

Voor 22:00 besteld, volgende werkdag binnen...

Vrijdags besteld (paar uur daarvoor) en hopelijk woensdag binnen.

Adverteer er dan niet mee, dat is namelijk niet waarheidsgetrouw. Geen dit gewoon even aan zodat ik het bij een shop kan bestellen die wel doen wat ze zeggen!

Kreeg ook doodleuk een mailtje vandaag of ik ze even wou beoordelen op oa tweakers; dus bij deze.

Algemeen

Goeie prijs en ruim voor de beloofde datum verzonden (pre-order FF7 remake). Kwam netjes verpakt binnen. Alles okay!

Algemeen

Ondanks omstandigheden met de hoofdleverancier wat buiten de macht stond van GameResource heb ik mijn bestelling redelijk snel binnen gekregen en heb regelmatig updates gehad over wat er aan de hand was en hoe het er voor staat, GameResource heeft er kortom alles aan gezet om mijn bestelling zo snel mogelijk te leveren

Klantenservice

Goede hulpzame en persoonlijke service waar je wat aan hebt

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Bestelling plaatsen was makkelijk, snelle levering. PS4 game na 1 dag binnen. Alleen CD zat los in hoes. Maar kan de shop weinig aan doen denk ik. Voor de rest prima

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4

Algemeen

Product werd vlot verstuurt en kwam netjes na 1 dag binnen. Prijs was goed en site was duidelijk. Bevestiging kwam alleen binnen in de spam folder

Verzending

Product was prima verpakt, alleen zat de blu-ray los in de hoes. Ik denk alleen niet dat de shop hier wat aan kon doen. Geen zichtbare schade op de schijf zelf

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

De betaling doe je gelijk dat is wel een voorwaarde alleen het binnen krijgen van het artikel

Er staat voir 21:00 beateld de volgende dag in huis dut was 2 dagen later

Klantenservice

De klantensevice is volgens mij alleen per e-mail te bereiken.

Algemeen

Had nog nooit van GameResource gehoord en er waren weinig reviews, maar alles ging vlot en goed.

Verzending

Netjes ingepakt en snel bezorgd!

Algemeen

Deze shop heeft doorgaans de goedkoopste prijzen qua games. Snelle levering en bovendien gratis verzending.

In recyclebaar karton verpakt

Algemeen

Winkel met groot aanbod en goede prijzen. Product was makkelijk te bestellen en goed verpakt gestuurd, prima winkel.

Verzending

Spel was op tijd verstuurd, alleen postnl was zoals altijd natuurlijk weer een dag te laat met leveren. Kon de winkel niks aan doen.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Scherpe prijs, goede, snelle klantenservice en een duidelijke website. Alleen de bezorger (PostNL) heeft steken laten vallen.

Verzending

De verzending was op tijd en in goede orde aangeleverd. PostNL heeft echter het pakket in een verkeerde straat (wel juiste plaats en huisnummer) bezorgd. Hier kon de winkel weinig aan doen.

Klantenservice

Na niet ontvangen bezorging direct initiatief getoond en zeer snelle redpons op mijn berichten.

Algemeen

Prijs van het product was het goedkoopste in de vergelijker, en het bestelproces op de site was gemakkelijk en duidelijk. Aangezien ik geen contact met de klantenservice heb gehad kan ik daar niks van zeggen.

Verzending

Het pakketje werd netjes op het aangegeven moment bezorgd. Het product was als brievenbuspakketje verpakt. Goed genoeg om beschermd te zijn, zonder het gevoel dat er papier verspilt wordt aan een grote doos.

Algemeen

Dit was niet de eerste bestelling bij GameResource, en het zal ook zeker niet de laatste zijn! Zeer nette prijs (in essentie de goedkoopste van de betrouwbare e-shops), snelle verzending, vriendelijke klantenservice, gratis retourzending ondanks mijn aanbod om het zelf te vergoeden. Ik kan echt niets anders dan GameResource van harte aanbevelen. Hulde voor deze webwinkel-zoals-een-webwinkel-zou-moeten-zijn!

Verzending

Verzending was verbazingwekkend snel na het plaatsen van de bestelling (en ik bestel nogal wat online). Levering de volgende dag, ook in de Sinterklaasdrukte, en ook netjes verpakt in een lekker stevige envelop. Wordt oiok gewaardeerd!

Klantenservice

We hebben vanwege een foutje van SInterklaas een dubbel cadeautje, en ik wilde daarom retourneren. Ik weet dat dat bij GameResource gratis kan -- staat netjes vermeld op een overizhtelijke website -- maar ik vind dit niet het probleem van GameResource en stelde dus voor om het zelf te betalen. Krijg ik de standaardmail *mèt persoonlijk aangepaste tekst (incluis grapje)* dat ik toch echt gratis mag retourneren. Tja, als je dan toch aandringt... Niets dan lof, en zonder meer aanbevelenswaardig!

1 2 3 ... 10

Scorekaart voor GameResource

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie