GameResource

593 producten en 851 uitvoeringen

Gebruikers over webshop GameResource

Review toevoegen

Algemeen

1 van de weinige winkels die het Pokemon Violet Scarlet dubbel pakket nog aanboden als pre-order gezien ik beetje laat besloot hem toch te halen op release. Besteld, geleverd zoals verwacht, niks op aan te merken.

Verzending

Verstuurd zodat het een dag voor release nog aan zou komen ware het niet voor PostNL. Verpakking was prima, zat goed in dubbele bubbelenvelopen waardoor het niet beschadigd kon worden.

Klantenservice

Door problemen van PostNL bij het leveren 2 dagen te laat aangekomen (dus 1 dag na release), maar de winkel reageerde snel en klantvriendelijk op vragen rondom de verzendproblemen en deed wat ze konden om het op te lossen.

Algemeen

Iets voor 22.00u een game - met release date de volgende dag - besteld. GameResource had de laagste prijs dus de keuze was makkelijk gemaakt.

Volgende dag keurig als brievenbuspakketje ontvangen.

Verzending

Goed verpakt in een bubbelenveloppe. Aankoop was gratis verzonden via PostNL.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Verschillende keren een game besteld bij de shop, altijd netjes op tijd.
Eventuele bonus DLC codes worden gedeeld.

Klantenservice

Heb wel een keer een beschadigde game binnen gekregen, hierbij hebben ze netje aangeboden om het te vervangen.
Alleen het hoesje was beschadigt de disk was nog prima dus overeengekomen om alleen een nieuw hoesje toe te sturen.

Ze hebben inmiddels nieuwe verpakkingen en sinsdien geen issues meer gehad.

Algemeen

Goeie prijs, nette verzending, goeie communicatie van en naar de klantenservice. Met plezier de volgende keer weer!

Verzending

Zoals gebruikelijk --na eenmaal verzonden te hebben - retesnel; zoas de website beloofd de volgende dag binnen.

Klantenservice

Netjes op de hoogte gebracht van een onvoorziene vertraging (schade aan zowel hoesje als spel maakte hun voorraadexemplaar onverkoopbaar; weekje vertraging).

Algemeen

Ik heb hier Pokemon Briliant Diamond besteld, deze kwam op de dag van de release, netjes verpakt binnen. Dus helemaal tevreden en voor een zeer nette prijs.

Verzending

De game kwam op de releasedatum binnen en was goed verpakt.

Algemeen

Voor het eerste besteld bij GameResource (Pokemon BD). Prijs was goed, achteraf betalen vind ik altijd fijn. Verzending was op tijd en op de dag van release was het binnen.

Verzending

Pakket was verstuurd met track & trace, ook altijd erg fijn.

Algemeen

Geweldig, snel en goedkoop. Kan het niet beter maken. Heb hier meerdere keer besteld en ben nog geen een keer teleurgesteld. Zeker nieuwe releases koop ik altijd hier.

Verzending

Altijd 1 dag van tevoren worden ze opgestuurd en iedere keer op tijd en netjes met track en trace. Ook goed beveiligd in bubblewrap envelop

Klantenservice

Heb games op tijd stop kunnen zetten en heb nooit problemen gehad.

Algemeen

Goeie webshop met duidelijke informatie over spellen en levering. Levering zoals aangegeven de volgende dag.

Verzending

Volgende dag geleverd in een bubble envelop. Snel en goed verpakt.

Algemeen

Ik heb hier nu al vaker besteld, en elke keer ging het naar behoren, heb er nooit problemen mee gehad. Fijn dat je hier een beetje kan besparen op veel games. Ze zijn allemaal in gloednieuwe conditie aangekomen, zonder enige mankementen.

Verzending

Elke keer zoals beloofd mijn pakket de dag na bestelling binnengekregen. Ze verzenden altijd zeer snel na bestellen het pakket. De meest recente bestelling was een uitzondering en kwam een dag later, maar de originele bezorgtijd beloofd van PostNL was wel op tijd, dus ik denk dat dit lag aan PostNL en GR er niks aan kan doen. (Het was/is november, dus het zal ook wel iets drukker zijn)

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 2

Algemeen

Via tweakers.net de game gezocht en bij gameresource was hij het meest voordelig. Was eenvoudig te bestellen en te betalen.

Verzending

Hoesje was beschadigd, de plastic lipjes die de disk op zijn plaats houden waren afgebroken. De disk is gelukkig niet beschadigd. Waarschijnlijk is dit tijdens transport gekomen. Een doosje in plaats van een envelop had dit kunnen voorkomen. Ik heb zelf maar het hoesje vervangen. De bestelling is ook tot twee keer toe uitgesteld door post nl.

- Als reactie op het antwoord van GameResource.

Aardig van u om een nieuw hoesje aan te bieden, maar niet nodig.
Ik ben dan ook niet van mening dat uw bedrijf veel valt aan te rekenen, daar de beschadiging tijdens transport is gekomen.
Ben ook zeker van plan nogmaals bij u te winkelen.

Beste meneer of mevrouw,

Bedankt voor uw review, dat wordt gewaardeerd.

Een kapot hoesje is natuurlijk niet wat u heeft besteld, daarom ook onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak. Dit is vermoedelijk gebeurt tijdens het verzendproces van Post NL. Ik begrijp dat u zelf al het hoesje heeft vervangen. Ik vraag u vriendelijk contact met ons op te nemen in de toekomst als zoiets gebeurt. Wij lossen dit namelijk graag voor u op door een nieuwe hoesje toe te sturen.

Mocht u alsnog een nieuwe hoesje willen ontvangen, vraag ik u vriendelijk contact met ons op te nemen via service@gameresource.nl (het is namelijk niet duidelijk voor ons om welke bestelling het gaat).

Bedankt in ieder geval nogmaals voor uw review en wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te zijn bij GameResource!

Met vriendelijke groet,

Jay
GameResource

Algemeen

Alles top gewoon. Ik had de foutieve verzendmethode gekozen. Dit is hersteld door GameResource en te veel betaalde verzendkosten zijn keurig teruggestort.

Verzending

Pakket is keurig verpakt en werd op tijd geleverd.

Klantenservice

Zelden zo’n top service meegemaakt bij een webshop.

Algemeen

Niet bepaald de eerste keer dat ik hier iets besteld heb. Overzichtelijke website, zeer breed assortiment, goede prijzen. Er ging iets mis; héél netjes en snel opgelost. Wederom als supertevreden klant weer op weg naar de volgende bestelling, want ik heb steeds alleen maar meer reden om terug te komen. Chapeau!

Verzending

Supersnel. Zelfs later op de dag (dik in de avond) betekende de volgende dag op de deurmat (letterlijk). Ik weet bij deze webshop ook niet beter; hoewel ik al wat ouder ben dan de 24/7-economie-millenials en dus nog weet hoe lang je moest wachten in een brick&mortar store (hehe) kan ik dit toch echt wel waarderen.

Klantenservice

Een verzend-/orderpickfoutje werd netjes opgepakt. Mailcontact gaat eenvoudig, en er wordt ook snel en adequaat op gereageerd. Dikke punten, ook hier!

Algemeen

Deathloop voor de ps5 besteld. Binnen de aangegeven levertijd keurig bezorgd. Explaar in perfecte conditie.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

In de avond besteld, snelle levering, keurig verpakt brievenbuspakje. Bij de betaling op internet een kleine hickup die netjes is opgelost. Geen enkel probleem, keurige melding en alsnog snel geleverd

Verzending

Netjes verpakt, brievenbuspakje dus je hoeft er niet voor thuis te blijven

Algemeen

Game gekocht voor een relatief lage prijs. Makkelijk betaald en de volgende dag in huis!

Algemeen

Niets te klagen, snel gevonden wat ik zocht en de prijs was hier het laagst.

Verzending

Geen problemen mee, de bubbel envelop beschermde de game case goed en kwam snel aan.

Algemeen

Bijna de goedkoopste op moment van aanschaf, maar de prijs van de game bleek 2 dagen na bestelling te zijn gedaald bij enkele andere webshops. Aangezien 8 euro voor mijn zoontje toch een paar weken zakgeld is, heb ik even contact opgenomen. Na een korte uitleg heeft hij de game gekregen voor de lagere prijs en is het verschil teruggestort.

Verzending

Geen verzending in het weekend, maar netjes opgestuurd op het afgesproken moment.

Klantenservice

Positief vanwege de pro-actieve houding. Er werd niet opgenomen bij bellen naar de klantenservice (voicemail, maar niet ingesproken). Maar binnen een uur werd ik netjes teruggebeld. De medewerker had de order er zelfs alvast bij gezocht.

Algemeen

Simpele website, snelle bezorging, drie games in een gratis brievenbuspakketje. Op zaterdag besteld, op maandag verstuurd, op dinsdag aangekomen. Extra keys werden netjes via de mail verstuurd.

Verzending

Enige minpunt is dat de disks van alle games niet goed in de doosjes vastzaten.

Algemeen

Goede prijzen en snel geleverd, meer dan dat valt er eigenlijk niet te wensen en zeggen. Pre-order kwam netjes op de dag van release binnenvallen.

Algemeen

Had een pre-order geplaatst. Na het verstrijken van de dag van release geen game ontvangen. Even een e-mailtje gestuurd en kreeg vrij vlot een reactie. Game was een week vertraagd, maar ze kregen het spel dag of 2 later binnen en hebben het meteen verstuurd, prima dus! Enkel was een e-mail uit eigen beweging dat de game vertraagd was natuurlijk wel fijn geweest. Opzichzelfstaand geen probleem. Maar was natuurlijk nòg meer klantgericht geweest. Tip!

1 2 3 ... 13

Scorekaart voor GameResource

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie