Foto Verweij

534 producten en 813 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Foto Verweij

Review toevoegen

Algemeen

Prijzen waren volgens de website vgm iets duurder dan dat het personeel zegt. betalen kon met contant en pin.

Klantenservice

Heel erg goed geholpen met het kiezen van camera, lenzen en accessoires.

Algemeen

Ik was opzoek naar accessoires voor mijn camera, en soms is het fijn om naar een winkel te kunnen om dingen te bekijken of zelfs uitproberen. Ik werd goed geholpen en kreeg goede alternatieven aangeboden (duur en origineel of goedkoop en b merk). Camera mee genomen voor de zekerheid, en de onderdelen werden voor mij geinstalleerd/uitgeprobeerd en de lens werd ook nog even schoon gemaakt! Hele fijne en nette winkel dus!

Algemeen

Bijzonder goed geholpen tijdens het winkelbezoek in Nijmegen. Ook fijn te ervaren de prettige atmosfeer onder het winkelpersoneel. Gedurende ons bezoek attendeerde een collega-verkoper onze verkoper op een voor ons voordelige actie van een extra batterij samen met een camera tasje. TOP.

Uitstekend geholpen.

Algemeen

Verschillende keren langs geweest bij foto Verweij, maar ik voel altijd een afstand tussen klant en medewerker. Daarbij vind ik bepaalde accessoires erg duur. Zeg je daar wat van dan krijg je een verontwaardigde reactie. Jammer, zeker geen winkel voor mij.

Klantenservice

Zoals eerder toegelicht kreeg ik een verontwaardigde reactie en bij voorgaande keren ben ik afgewimpeld.

Algemeen

Professionele winkel met veel aandacht voor de klant. Ze nemen uitgebreid de tijd voor je (in mijn geval 2 uur!) en denken goed met je mee. Zo kwam ik voor een spiegelreflexcamera, maar de verkoper raadde me aan een systeemcamera te kopen, wat ik ook heb gedaan. Hieruit kan ik concluderen dat ze echt luisteren naar je wensen en je niet alleen het duurste aansmeren.
Erg leuk was ook dat ze me vroegen of ik nog eens langskwam om foto's te laten zien. Ook mag ik altijd langskomen als ik een vraag heb over fotografie (en dus niet alleen voor klachten). Super!

Klantenservice

Echt super! Ze nemen uitgebreid de tijd voor je (in mijn geval 2 uur!) en denken goed met je mee. Zo kwam ik voor een spiegelreflexcamera, maar de verkoper raadde me aan een systeemcamera te kopen, wat ik ook heb gedaan. Hieruit kan ik concluderen dat ze echt luisteren naar je wensen en je niet alleen het duurste aansmeren.

Algemeen

Deskundig advies zonder pusherig te worden. Behulpzaam en meedenkend met mijn wensen. Fijn dat er diverse objectieven stonden zodat je ze kon zien en voelen ipv vanaf een plaatje moeten kiezen.

Algemeen

De mensen nemen snel de telefoon op en je krijgt direct iemand met verstand van zaken te spreken ..... niet één of ander call centre met studenten. Dat is wel een verademing. Mijn camera besteld en betaald en volgende dag er al mee aan het werk. Prima !!

Verzending

Telefonisch info opgevraagd, online besteld en betaald en de volgende dag mijn camera prima verpakt geleverd gekregen door PostNL.

Klantenservice

Ik heb 2 keer gebeld en 2 keer werd de telefoon binnen 3 keer opgenomen ... zoals het hoort. En door deskundig vriendelijk personeel.

Algemeen

De verkoper was klantgericht.Zeer deskundig. Vriendelijk.Gaf goede adviezen zonder dat ik mij onder druk gezet voelde om zijn advies op te volgen.

Verzending

Snel.Verzorgen installatie.Namen volgens afspraak contact op bij binnenkomen bestelling

Algemeen

Betrouwbaar, bekwaam, behulpzaam, vakkennis en scherpe prijzen!

Kan Foto Verweij iedereen aanbevelen

In 1 woord SUPER

Verzending

Alles keurig volgens afspraak ontvangen

Klantenservice

Er werd meteen op mijn vraag gereageerd

Algemeen

Bij Verweij luisteren ze goed en geven advies vanuit jouw behoefte en wensen en spelen daar deskundig op in. Dit team van mensen die er al jaren werken maken het verschil waarom je niet via een internetwinkel bestelt.

Algemeen

Super snelle levering. Binnen 1 dag had ik mijn bestelling binnen.
Het product is helemaal zoals gewenst.

Super snel.

Algemeen

Nadat bij Calumet het bezorgen mis is gegaan dankzij UPS, heb ik online bij Foto Verweij maar het opnieuw geprobeerd om 5 rolletjes Ektar voor een foto-uitje morgen te kopen. Helaas voor mij heb ik dus nooit geluk met postbezorging, want het bleek dat PostNL vertraging opgelopen was door de vierdaagse (beetje belachelijk dat voor die hoge verzendkosten zoiets PostNL vertraging oplevert, maar goed, daar kan Verweij ook niets aan doen).

Klantenservice

Ik werd uiteindelijk hier over gemaild, en na uitleggen van mijn situatie kreeg ik te weten dat ik de rolletjes wel terug mocht sturen zodra ik ze binnen krijg, en dat zij mij een retouretiket konden sturen. Erg fijn, want nu heb ik het ergens anders gekocht met de hoop dat postbezorging me niet weer slecht afgaat, zonder dat ik nu twee pakjes koop terwijl ik er maar één nodig heb. Dat is nogal fijn omdat Kodak film niet bepaald goedkoop is. Daarvoor veel dank aan de klantenservice van Foto Verweij!

Algemeen

De bestelling ging vlot en probleemloos. Extra informatie kreeg ik accuraat via de chatfunctie van de winkel, waarbij de medewerker me er op eigen initiatief op wees dat de prijs van de batterijlader veranderd was, lager namelijk.

Verzending

Levering ging geheel volgens de track&trace afspraak

Klantenservice

Zie de algemene beoordeling wat betreft de chatfunctie.

Klantenservice:

Geweldige service. Mensen met zowel inzicht als passie voor het vak (geen probleem om een klein off-topic praatje te maken over producten die buiten bereik liggen van de klant).
Er wordt gekeken vanuit het perspectief van de klant (in dit geval een student met een dure hobby) en er wordt eerlijk en degelijk advies gegeven.
Ben ditmaal weggelopen met een bijzondere tripod (ingeklapt 30cm, hoogte 31-159cm, 879gr) voor een prima prijs en kwaliteit (99,-) precies waar ik al tijden naar zocht maar niet kon vinden.

Kortom: Super.

Sensor reiniging.

Ik was een beetje verziekt omdat mijn Ricoh GR stof op de sensor had … Niet een of twee maar meerdere.

Mijn Ricoh GR aangeboden aan Foto Verweij. Het was van den beginne al ‘No cure, no pay’ , bleek dat mijn camera extreem was vervuild. Foto Verweij meldde netjes de status en vertelde dat het iets langer zou duren …

Uiteindelijk een prima gereinigde Ricoh GR terug gekregen.

Mijn plezier in het fotograferen met mijn Ricoh GR is weer helemaal terug!!

Groet Patrick

Klantenservice:

Voor de eerste keer hier besteld. 2x Kodak Portra 400, was echter maar 1 op voorraad. Netjes gebeld (tot 4 keer toe) met een alternatief: 1 van de 2 annuleren, andere film of wachten op nieuwe voorraad.

Een positieve ervaring. Duidelijke & snelle communicatie, goed verpakt en resterend bedrag gelijk terug gestort (ik had 1 van de 2 geannuleerd)

Enig verbeterpunt is dan ook om een melding van het tekort aan voorraad geven. Maar dat hebben ze goed opgelost door een telefoontje.

Algemeen

Een goede service met aandacht en geduld voor ons verhaal en onze behoeften en deskundige uitleg. Niet opdringerig, men neemt echt de tijd en gunt de klant ook de tijd om tot een beslissing te komen.

Verzending

Met zorg verpakt en meegegeven.

Super Service!
Ik word altijd netjes geholpen. Internetprijzen maar wel de service en kennis passend bij een echte speciaalzaak.
Ook de cursus is een echte aanrader!

Algemeen

Een action cam (Sony HDR-200V) bij foto verweij gezien en even gebeld om te vragen wat het verschil is tussen "3-5 levering" en "vandaag besteld morgen in huis", en een uitstekende antwoord gekregen!
De action cam (kaal) was niet op voorraad, dus dat betekend dat het dan tussen 3 en 5 dagen geleverd kan worden maar, waar ik vooral van gecharmeerd raakte is dat foto verweij heeft aangeboden om de action cam te leveren met normaal een inbegrepen accessoire kit (normaal 350 euro), ze zouden dan de kit er uit verwijderen en deze zo leveren, voor 229 euro, zoals een action cam kost zonder accessoires, en vroegen hierbij of ik het prima vond.

Dat is nou een webwinkel, een die met je meedenkt en je met gemak voorziet!

Zo kan ik dan nog vlak voor de vakantie toch nog de cam voor een perfecte prijs meenemen op vakantie! Super!

Snel en duidelijk!

Klantenservice

Super klantenservice! Top gewoon!
Vriendelijk, meedenken, duidelijk, professioneel, kennen hun producten en hun voorraad! En leveren super service. Zie mijn toelichting.

Scorekaart voor Foto Verweij

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie