Foto Verweij

523 producten en 751 uitvoeringen
Foto Verweij is de grootste fotovakhandel van Nijmegen en omstreken en bestaat al 85 jaar.
U vindt bij ons alles op het gebied van Fotografie en video, we hebben een groot aanbod in:

Spiegelreflexcamera's, systeemcamera's, compactcamera's, videocamera's, actioncams, objectieven, verrekijkers, accessoires en nog veel meer.

Ook hebben we nog een eigen lab waar wij nog binnen 1 uur een analoge film kunnen ontwikkelen.

Ons team bestaat uit ervaren personeel met veel praktijkkennis.

Voor vragen en advies kunt u contact met ons opnemen via
klantenservice@fotoverweij.nl of op 024-322 68 31, wij helpen u graag.

Scorekaart voor Foto Verweij

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 751 producten, 333 unsorted producten
Prijsindex Nederland 103,2 (3,2% boven gemiddeld)
Prijsindex België 103,8 (3,8% boven gemiddeld)