DectDirect.NL

776 producten en 897 uitvoeringen

Gebruikers over webshop DectDirect.NL

Review toevoegen

Klantenservice: Score: 5

Uitstekende klantenservice, had een product besteld en postNL leverde dit niet op tijd. Had contact opgenomen mrt DectDirect en zij hebben dit voor mij opgelost en een nieuw laten opsturen. Uiteindelijk kwamen ze beide aan, heb een van de twee teruggestuurd en deze terugsturing werd ook voor mij betaald. Als je wil dat je pakje de volgende dag aankomt, moet je wel, zoals ze op de website vermelden, voor 5 uur bestellen, anders komt het binnen 2 dagen aan.

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 0

Site was overzichtelijk en mijn gewenste product was snel gevonden. De volgende dag was ook alles netjes op tijd binnen.

Algemeen

Zoekfunctie site OK, getoonde informatie voldoende. Bestelproces verliep vloeiend, levering op de verwachte werkdag, verder niets op aan te merken. Miste alleen de handleiding in het verder merkloze doosje van de oorspronkeljke fabrikant, maar die was op de site van de fabrikant beschikbaar.

Verzending

Helaas bij voor mij totaal onbekende 'buren' afgeleverd. Had liever afgehaald bij dichtstbijzijnde postNL afhaalpunt..

Algemeen

Goede prijs voor het product, waarbij andere sites voor hetzelfde product 20 euro meer vragen. Daarnaast zeer snel geleverd. Geen ervaring met de klantenservice aangezien ik die niet nodig had.

Verzending

Zeer snelle verzending en correcte levering. De items zijn correct verpakt.

Algemeen

dmv een chat-sessie snel een beslissing kunnen nemen.
levering de dag erna! Alles perfect in orde

Verzending

Android dect telefoon van gigaset: SL930A aanvankelijk twijfelend over de bestelling. aangezien het basisstation in de kelder moet. Hij doet het echter perfect. Retourneren is dus niet noodzakelijk.

Algemeen

Makkelijke bestelling, vlot account aangemaakt en betalen per overschrijving vanuit BelgiŽ zonder probleem. De boekhoudster was zelfs de betaling uit het oog verloren, maar 14 dagen later stond de bestelling nog altijd in wacht en direct na betaling geleverd. Top service!

Verzending

Dag na betaling verzonden en geleverd, perfect!

Klantenservice

Ondanks late betaling door onze boekhouding toch een feilloze levering van DectDirect in BelgiŽ.

Klantenservice: Score: 0

Zeer snelle levering en een goede prijs voor de levering van mijn gigaset sl400h ik ben er tevreden over.

Algemeen

Selectie van juiste product was Š la Tweakers Pricewatch, dus een en ander was gemakkelijk te vinden.

Verzending

Informatieverstrekking was prima in orde.
Alles goed verpakt en op tijd afgeleverd.

Klantenservice: Score: 0

Duidelijk, snel en correct. Levering geheel volgens verwachting. Prijs was concurrerend ivm andere shops. Aan the bevelen

Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0

Duidelijke website, gemakkelijke bestelling, bestelstatus wordt goed op de hoogte gehouden via e-mail, snelle levering.

Algemeen: Score: 4
Algemeen

Gekozen voor Afterpay i.v.m. eerste bestelling. Eerste keer lukte niet, lijkt een limiet van § 100 op te zitten. Order aangepast naar < § 100, daarna kon er wel besteld worden met Afterpay

Verzending

Zeer snelle levering. Track en Trace wordt niet als link in de mail genoemd, dan zou nog kunnen, dit is handiger op een smartphone/ tablet.

Algemeen

Eerste bestelling vlekkenloos verlopen. Alle afspraken worden nageleefd.

Een van de weinige webshops dat netjes direct na betaling een digitale factuur via de mail verstuurd. Erg fijn als zakelijke klant. Ik moet hiervoor bij andere "grote" webshops altijd achteraan.

Verzending

Verzending perfect. Binnen een dag op de deurmat zoals afgesproken.

Klantenservice

De juiste klantenservice. Chat met klantenservice was prima en duidelijk. Verzending kon ik na het weekend laten bezorgen (zakelijk) dat zou geen probleem zijn. Bestelling was namelijk na 4e op donderdag maar was niet nodig volgens klantenservice omdat de bestelling toch morgen op de deurmat zou liggen. En inderdaad. Helemaal Top!

Algemeen

Via de pricewatch terecht gekomen omdat ik een Plantronic draadloze hoofdtelefoon zocht.
Je krijgt netjes diverse mailtjes over de status van de levering.
De website is duidelijk en makkelijk te doorzoeken.

Verzending

Helaas kwam PostNL een dagje later dan in eerste instantie in de track & trace app werd aangegeven aan de deur met de bestelling. Waarschijnlijk is de bestelling ergens een dagje blijven hangen in het distributiecentrum van PostNL.
Gelukkig viel dat voor mij in een rustdag voor het lopen.
Het product zat netjes verpakt in een klein doosje met piepschuim vlokken.

Algemeen

They have a website with live chat and its possible to get your answers and on top of that they have a phone number where you can speak to someone.

Verzending

They do give almost an accurate delivery date. Which is where usualyy goes wrong by other shops.

Algemeen

Jabra 9465 besteld na goed advies.
Was op zoek naar een headset die groot bereik heeft, met zeer goed geluid en lange batterij duur. Daarnaast moest deze het omgevingsgeluid minimaliseren.

Klantenservice

Bij gebruikt gemerkt dat het geluid via kabelaansluiting ruis geeft.
Zeer goed telefonisch geholpen en uiteindelijk simpelweg een nieuwe headset opgestuurd waarmee het probleem is opgelost.

Klantenservice: Score: 0

twee voip telefoons besteld, de volgende dag in huis super.
Ik kan niet oordelen over de klanten service want ik heb er geen gebruik van gemaakt.

1 2 3 4 5

Scorekaart voor DectDirect.NL

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie