SB Supply

670 producten en 738 uitvoeringen

Gebruikers over webshop SB Supply

Review toevoegen

Algemeen

Bestellen ging erg snel en gemakkelijk. Super blij met het ontvangen artikel, precies zoals verwacht.

Verzending

Snelle levering, volgende dag in huis.

Algemeen

Een Casecentive hoes besteld voor de Galaxy tab 10.1. Erg blij met het artikel en ook nog voor een goede prijs.

Verzending

Prefect, om 20:56 uur besteld en de volgende dag geleverd!

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Product was top, levering was supersnel ondanks de omstandigheden. Had nog een paar vragen over mijn product en kreeg direct via de chat een vriendelijk antwoord. Ik ga hier zeker opnieuw bestellen!

Verzending

Volgende dag had ik het, zoals beloofd, in huis. Top gedaan!

Klantenservice

Kreeg goede tips van de klantenservice om mijn product optimaal te gebruiken. Ben erg tevreden met deze website.

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Bijna 2 jaar geleden hier besteld, adapter deed wazig na bijna 2 jaar en na 1 mailtje kon ik al mijn adapter terug sturen voor een nieuwe

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 2
Algemeen

Een webwinkel met een breed assortiment en afhankelijk van wat je zoekt ook prima prijzen. Het probleem ontstaat pas wanneer je de klantenservice nodig zou hebben c.q. iets wilt retourneren. Daar valt echt nog een wereld te winnen voor deze shop.

Kortom, mocht je niet heel erg zeker zijn van je keuze (of een kwetsbaar product willen aanschaffen), dan zou ik me in het vervolg wel twee keer bedenken...

Verzending

Keurig en netjes verpakt, beperkt ruimte om voorkeuren (zoals niet afleveren bij de buren) aan te geven. De verzenddienst had overigens een handtekening moeten vragen, maar heeft dit nagelaten

Klantenservice

Bereikbaarheid oké, maar tegenstrijdige signalen naar de klant. Bij retour moet je ze te veel achter de broek zitten en contact via de email kan resulteren in hele lange responstijd. Als je hierop aangewezen bent, dan kan je het alleen slechter treffen wanneer een webwinkel in zijn geheel onbereikbaar is of niet reageert.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2
Algemeen

Product niet geleverd volgens de geadverteerde "Voor 17.00 uur besteld, morgen al in huis", maar twee weken later. Ondertussen geen bericht ontvangen dat er vertraging zou optreden. Zelf 11 dagen na bestelling telefonisch contact opgenomen, en gevraagd of het artikel gezien de late levering naar een ander adres gestuurd kon worden. Daar door klantenservice verzocht per e-mail contact over op te nemen. Dat gedaan, en geen reactie ontvangen.

Verzending

Zie de algemene beoordeling, veel te late levering, zonder berichtgeving. Ik had het product nodig voor een reis, en ik bestelde bij SB Supply ervan uitgaande dat het volgens de geadverteerde levertijd bezorgd zou worden. Als er leveringsproblemen bekend waren had ik het elders besteld. Doordat de levering twee weken te laat kwam was het te laat om mee te nemen op mijn reis.

Scorekaart voor SB Supply

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg