EP.nl

1.671 producten en 2.166 uitvoeringen

Gebruikers over webshop EP.nl

Review toevoegen

Algemeen

Scherpe prijs, supersnelle bevestiging van de bestelling en het verzenden. Duidelijke communicatie over de voortgang. Netjes verpakt en bezorgd door een vriendelijke bezorger. Aan te bevelen.

Verzending

De bezorger was wat vroeger dan in de emailbevestiging stond, waardoor ik nog niet op bezoek rekende. De chauffeur nam echter de moeite om 10x te bellen en zelfs de buren te raadplegen. Ik was in de achtertuin.

Klantenservice

De informatie via email is erg goed. Aan te bevelen.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Levering was netjes op tijd en het product was prima. Bestelling liep goed en de mails waren allemaal correct.

Verzending

De omdoos zou beter kunnen aansluiten bij de doos van het product. Dit is milieubewuster. De omdoos was nu relatief groot ten opzichte van de bestelde laptop. De bescherming in de doos zelf was wel in orde, maar zou dus ook minder kunnen.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Ik dacht dat mijn product al snel kapot was en benaderde hen voor mijn probleem, ze waren zeer klantvriendelijk. (Bleek achteraf niet nodig) Op tijd geleverd. Nette prijs.

Op tijd.

Algemeen

Site is goed toegankelijk, producten zijn goed omschreven, en duidelijk. Prijs is ook goed ten opzichte van andere winkels.

Verzending

Snelle levering, bezorgen was netjes waren niet thuis levering bij de buren geplaatst

Klantenservice

Gebeld met een klacht en hielpen daarbij goed. Tevreden hier over

Algemeen

Super ervaring. Zeer nette prijs. Snelle en tijdige levering. goede communicatie. Dit was echt een prima ervaring

Verzending

Goed verpakt. Man hielp mee even op de plek zetten.

Verzending: Score: 3

Winactie

Algemeen

Leveren helaas niet in het weekend. Alleen maar doordeweeks. En dat tijdens kantoortijden. (En dan zijn mijn kantoortijden van 07:30 t/m 15:30 á 16:00)

Verzending

Zie hier boven. Verzending wordt gelukkig wel gedaan door een logistiek bedrijf die EP zelf heeft. Dus dat is wel een grote +. Maar tegen betaling in het weekend ontvangen zou wel zo fijn zijn. Nu moest ik een dag vrij nemen van het werk.

Klantenservice

Prima service/meedenk capaciteit bij EP. Jammer genoeg zit de winkel niet meer in mijn dorp. Anders zou ik daar eerder naar toe stappen dan ElektroWorld, die hier nog wel zit.

Algemeen

Bestelproces was overzichtelijk en prima service. Laptop besteld maar wist niet zeker of het display groot genoeg zou zijn. Het was dus fijn dat er meerdere betaalmethodes waren als Klarna en in3. Eenmaal geleverd was het formaat perfect.

Verzending

Netjes verpakt en snelle levering.

Algemeen

Na wat uitzoekwerk hebben wij uiteindelijk de keuze gemaakt om een nieuwe LG oled tv te kopen via EP.nl.
De tv was makkelijk te vinden op de website.
Alle informatie over de tv staat ook er ook duidelijk bij.
Bij het bestellen via de website hadden wij de keuze om te laten bezorgen of om zelf af te halen in de winkel.
Hierbij stond ook netjes vermeld welke EP winkels voorraad hebben.
Uiteindelijk hebben wij de keuze gemaakt om direct af te halen in de EP winkel in IJsselstein.

---

Tv hebben wij zelf opgehaald in de EP winkel in IJsselstein. De winkel is makkelijk met de auto te bereiken. Je kunt zelfs even snel voor de deur parkeren. De winkelmedewerkers hebben de tv netjes voor ons in de auto gezet en nog wat advies gegeven hoe wij de tv het beste kunnen vervoeren.

Klantenservice

Bij het bestellen via EP.nl kregen wij netjes een duidelijke bevestiging van onze bestelling. Hierna zijn wij direct naar de winkel gereden om de tv op te halen. In de winkel stond de tv al klaar voor ons. De verkoper in de winkel heeft ons in de winkel nog even een korte demonstratie en uitleg gegeven over de tv. Dat was echt helemaal top en gaf ons ook direct het gevoel dat wij de juiste tv hadden gekocht.

Algemeen

Bij EP overdag een nieuwe TV besteld. Het proces ging soepel en 's avonds kwam de mail met verzendbevestiging van het transportbedrijf, met daarin een tijdvak voor de dag erna.

Verzending

De bel ging keurig op tijd en de bezorger had in mijn geval tijd om de TV mee naar de voordeur te tillen. Erg netjes, al is het natuurlijk geen garantie dat ze dat altijd doen.

Algemeen

TV in goede staat bezorgd. Kwam wel een dag later dan gepland, maar hiervoor hebben ze mij netjes gebeld.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2

1e poging om een tv te bestellen via de website:

aangegeven dat ik de tv wilde ophalen bij het dichtsbijzijnde filiaal dat de tv ook op VOORRAAD had. Voor de zekerheid toch even gebeld of het uitkwam dat ik die middag langskwam. Wat bleek, het betrof hier een showroom model die al enkele weken aan had gestaan. Vanzelfsprekend stond ik hier van te kijken omdat er op de site werd aangegeven dat de tv op voorraad was, maar er stond niet bij dat dit een showroommodel was. Op mijn vraag of er dan een vorm van compensatie mogelijk was werd nauwelijks gereageerd. Geen korting of wat dan ook mogelijk, ik moest dan maar een duurder model nemen dat wel op voorraad was (en ook daar kon niks aan de prijs gedaan worden). Toen geprobeerd of de tv dan niet vanuit het centrale magazijn of een andere locatie toch thuis geleverd kon worden (uiteraard wel een nieuwe, geen gebruikte). Maar ook dit kon echt niet, want EP zijn franchises en geen keten. Afijn, ik was er toen wel klaar mee en heb de order geannuleerd.

2e poging om een tv te bestellen via de website:

Omdat EP een van de weinige winkels was die de desbetreffende op voorraad had (aldus de website), toen maar nog een bestelling geplaatst. Nu met de keuze om het de volgende dag thuis te laten bezorgen. Voor 20:00 besteld is morgen in huis stond er expliciet bij. Dus ruim voor 20:00 de bestelling geplaatst en later die avond ook een mail met tracking code gekregen. Helaas bleek de link niet werken, dus ik bellen met klantenservice. Wat blijkt nu weer: de order is pas om 20:45 door hun verwerkt, dus de tv wordt pas na het weekend bezorgd. Dus voor niets een dag vrij genomen om de tv in ontvangst te nemen en moet nu dus weer een nieuwe dag thuis regelen. Al met al een hoop mooie, maar veelal loze beloftes. Misschien zijn hun fysieke winkels wel gewoon ok, maar ik zou niemand aanraden om hier via de webshop iets te bestellen.

Verzending

Voorraadindicaties kloppen niet, levertijden en bestelvoorwaarden kloppen niet. Voor 20:00 besteld is helemaal niet morgen in huis, want het kan best zijn dat je je order ruim voor 20:00 hebt gedaan, maar als zij het pas om 21:00 verwerken dan kun je fluiten naar je next-day delivery

Algemeen

Bij EP besteld omdat de wasdroger voor dezelfde lage prijs op andere plekken uitverkocht was. Binnen een half uur na mijn bestelling werd ik al gebeld door een vriendelijke man om een tijdstip in te plannen. Dit kon zelfs al een dag eerder dan op de website mogelijk was.

Verzending

Vriendelijk, op tijd en stelden zelf voor om de wasdroger een verdieping omhoog te tillen zonder dat ik daar extra voor betaald had.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Het plaatsen van de bestelling zelf was eenvoudig. De prijs was ook heel net. De bevestiging heb ik vlot ontvangen. Echter daarna bleef het stil, geen verzendbevestiging, geen telefoontje en geen mail. Dus heb ik zelf maar gebeld. Werd vriendelijk te woord gestaan (door 3 verschillende personen) maar niemand kon zien wat er aan de hand was. Wel dat heel veel orders geannuleerd waren omdat de voorraad kleiner was dan het aantal bestellingen. Ik ben uiteindelijk terug gebeld met de mededeling dat het pakket onderweg was. Kortom eind goed al goed, maar de voorraadsystemen kloppen voor geen meter bij EP.
Ook had ik graag op de gehouden geworden.

Verzending

De verzending is traag en je word slecht op de hoogte gehouden. Al met al een levertijd van ca. 4 dagen voor iets wat gewoon op voorraad ligt en waar "voor 20:00 besteld, volgende dag in huis" mee geadverteerd werd.

*Edit : Een van de bestelde producten moet ik retourneren omdat ik er niets mee kan helaas. Maar dat is zowaar nog een grotere uitdaging dan iets toegestuurd krijgen! Ik kan om wat voor reden dan ook geen retour aanmaken op de website, dus "weer" telefonisch contact gehad en ik moest maar een mail sturen met reden en bestelnummer. Reden vond ik al vreemd, maar goed conform de vraag gemaild en vervolgens hoor ik helemaal niets meer 4 dagen lang. Dus weeerrr gebeld en nee er stond niets in het systeem en ze hadden niets gezien, of ik niet nog een keer kon mailen, gedaan terwijl hij aan de telefoon zat en toen ontving hij hem probleemloos. En tot overmaat van ramp krijg ik een mail terug met daarin de opdracht de retour aan te maken op de website "wat dus de eerste keer al niet lukte" en de reden was voor het sturen van die mail! In plaats van dat hij me het label gewoon per post stuurt! Wat een gedoe!
Ik weet niet wat er allemaal gebeurd bij EP.nl maar ik bestel er niet weer wat, betaal liever wat meer zonder dat ik al dit gedoe heb dan dit gedraal met een paar euro korting.
Kortom waardeloze ervaring, 1 x niet weer!

Klantenservice

Ondanks dat 3 verschillende personen moest spreken en teruggebeld moest worden voor er duidelijkheid was ben ik vriendelijk te woord gestaan.

*Edit die 3x is dus inmiddels 5x ! Waardeloos

Algemeen

Snelle levering, goede communicatie. Je kunt aangeven op welke dag je het artikel wil laten leveren, dat is erg handig.

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Ik heb 5 maanden geleden een AEG stofzuiger besteld bij bol.com . De koppeling tussen het handvat en de slang bleek niet goed. Twee dagen na een mail aan bol.com had ik het juiste onderdeel binnen. Drie maand geleden heb ik dezelfde stofzuiger bij ep Stadshagen besteld. Hetzelfde probleem deed zich voor. Het heeft twee maand gestuurd voordat ik het juiste onderdeel mocht komen ophalen, na tien telefoontjes en twee keer na de winkel te zijn geweest. Heel veel is misgegaan. Beloftes niet nagekomen, miscommunicatie onderling, verkeerde onderdeel besteld en ga zo maar door. Men heeft niet eens één maal sorry gezegd. Heel erg slechte dienstverlening is mijn ervaring

Ulas Karma 15,7K

Algemeen

Ik was op zoek naar een specifieke televisie. EP had deze voor een hele goede prijs. Ook de levering en voorraadinformatie was duidelijk. Kortom, een plezierige ervaring.

Verzending

Televisie besteld, was netjes afgeleverd op de afgesproken dag.

Verzending: Score: 4

Algemeen

het plaatsen van de bestelling zelf was een eitje!
de website ziet er goed verzorgd uit, en is tevens erg overzichtelijk

Klantenservice

moest de bestelling meerdere malen doen,
onder andere door een order die niet terug te vinden was in hun systeem, een andere keer doordat er geen orderbevestiging was.

Algemeen: Score: 2

Algemeen

Bestellen via de webshop gaat uitstekend. Bevestiging via betaalbewijs en de orderbevestiging krijg je netjes via de mail verzonden. Voorraadadministratie gekoppeld aan de webshop blijkt achteraf een aandachtspunt voor EP. De aangeboden televisie bleek niet op voorraad.

Klantenservice

Je word in ieder geval nog netjes gebeld door de klantenservice. En het vooruitbetaalde bedrag word ook netjes teruggestort op de rekening. Maar dit voorval met EP heeft mij doen besluiten in de toekomst hier niet meer te bestellen. Zeker niet als het grotere bedragen betreft. Toch altijd spannend of je het bedrag terugontvangt op je rekening. Gemiste kans in deze is dan ook een door EP te bieden alternatief en de klant proberen te behouden. Dit is in deze niet gebeurt en ik heb het product nu bij de concurrent gekocht terwijl ik open stond voor een ander aanbod en/of vergelijkbaar product van EP.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2

Algemeen

Product en doos zagen er goed uit. Informatie op de website over het product klopte ook.

Verzending

Slechte informatie over de leverdatum. bleek niet te kloppen. Achteraan gebeld en uiteindelijk wel geleverd. Klantenservice heeft me wel oke te woord gestaan

Algemeen

Ik heb een oled tv gekocht met een prachtige aanbieding dat ik via in IN3 mocht betalen. De service was goed, ze kwamen het brengen meteen de dag erna. Klantvriendelijk, ik zou zo weer bestellen.

Verzending

Eigen service die het kwam brengen.

Scorekaart voor EP.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg