EP.nl

Review toevoegen

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Tijdens de Black Friday sale was ik een beetje aan het zoeken naar de DJI Mavic voor een zacht prijsje. Gevonden bij een concurrent van EP, maar daar te lang over nagedacht, dus die hadden de prijs alweer omhoog gegooid. Foutje op de website was het excuus....

Daarom kwam de FlyMOre Combo bij EP voor dezelfde prijs voorbij. Nah, zal ook wel een foutje zijn was mijn gedachte. De set was immers overal 200 euro duurder. Toch besteld met afterpay, want ik had geen zin om te moeten wachten op mijn geld, mocht de bestelling geannuleerd worden.

Een dag verder een verzendbevestiging! Zou het dan toch.... Track en trace informatie verscheen een dag later en weer een dag later was hij dan toch binnen! Dus geen prijsfout en gewoon een STEENGOEDE aanbieding!!

Verzending

Er zat enige vertraging in de verzending. De drone was na 20.30 besteld, dus de volgende dag was niet meer haalbaar. Ik had de drone daarom maandag verwacht, maar hij kwam een dagje later; dinsdag. Hij was de week ervoor op vrijdag besteld.

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Had een koelkast besteld bij EP. Blijkt dat leveren op de 1e verdieping 30 euro extra kost. Op zich geen probleem, maar zet dan niet op de website dat er tot aan de drempel wordt geleverd.
Edit: ze hebben meteen de text op de website aangepast, erg netjes! Daarom beoordeling verhoogd.

Verzending

Leveren op de 1e verdieping alleen tegen een meerprijs. Dit staat niet duidelijk op de website.
Edit: dat hebben ze meteen op de website aangepast, erg netjes!

Klantenservice

Neemt snel de telefoon op. Begreep ook wel dat tot aan de drempel iets anders is dan tot onderaan de trap. Ze pasten ook meteen de text op de website aan en waren erg vriendelijk.

Klantenservice:

De mavic pro fly more stond wegens een prijsfout voor ¤300,- goedkoper op de site dan de winkelprijs. Gelijk twee besteld. Een dag later bij de klantenservice geïnformeerd en vernomen dat beide gewoon voor de lage prijs geleverd gingen worden. Slecht twee weken later ontvangen. Gezien de grote vraag was dat nog enorm snel.

Algemeen

Vrijdag 25 maart heb ik een apple toetsenbord besteld, deze is op het moment van schrijven nog steeds niet geleverd (zondag 3 april)

De eerste fout was gelijk al dat ik geen orderbevestiging kreeg. Vervolgens na een aantal dagen kreeg ik maar geen pakketje binnen en heb ik maar eens gemaild. Toen kreeg ik te horen dat het toetsenbord niet meer leverbaar was en dat het maximaal 3 weken zal duren totdat het weer op vooraad was en dan zou hij verstuurd worden.

Na 3,5 week heb ik maar weer eens gemail hoe het zat want ik had nog steeds geen toetsenbord. Toen bleek dat het toetsenbord helemaal niet meer te krijgen was en dat ze dezelfde dag nog met een alternatief zouden komen. Natuurlijk is dit niet gebeurd en nu, 5 dagen later heb ik nog steeds geen antwoord.

Ik ben zelfs in een winkel geweest om het na te vragen en ook door hun ben ik niet terug gebeld met een antwoord, wat ze me hadden beloofd.

Kortom, ik heb nog steeds geen toetsenbord en dit is de laatste keer dat ik hier ooit iets heb besteld!

Klantenservice

Overal moet je achteraan mailen. Ze laten het niet weten als je product te laat is, als het niet meer leverbaar is. Ze komen hun beloftes niet na. Alles wat fout kan is wel fout hier.

Algemeen

Begin januari was er een heel goede deal voor een ipad mini 3.
Voorraadstatus was niet correct dus product was in bestelling.
Bleek product niet meer te leveren werd er een upgrade naar mini 4 aangeboden.
Kosteloos!!!!!

Verzending

Eerder wat vertraging maar upgrade maakt veel goed. En deze was snel verstuurd.

Klantenservice

Heel goed gecommuniceerd met klantenservice. Eerst via mail.
Uiteindelijk nam EP telefonisch contact op.

Algemeen

Lange levertijden voor een aantal produkten terwijl de produkten bij andere winkels direct leverbaar zijn.
Ondeskundig personeel.
Verkopen produkten die niet met elkaar kunnen worden aangesloten.
Eens maar nooit meer.
Deze beoordeling betreft EP Schalkwijk uit IJsselstein

Verzending

Zeer lange levertijden terwijl produkten in andere winkels direct leverbaar zijn.
Een drama!

Klantenservice

Tonen geen begrip en bieden geen excuus aan.
De opmerking " als je niet langer wilt wachten dan ga je maar naar een ander" spreekt boekdelen!

Algemeen

Bestellen ging prima en zag opeens dat er een winkel dicht bij mij in de buurt zat waar ik het kon ophalen

Verzending

Kon de volgende dag gewoon het product ophalen na een telefoontje dat het klaar lag.

Algemeen

Al talloze producten gekocht bij de EP (van wasmachines tot av-recievers). Ook de fysieke winkel in Coevorden (waar ik woon) is alles super voor elkaar, altijd goed advies, kwalitatief goed assortiment en juiste garantieafhandeling.

Verzending

Blender besteld via de webshop. Werd netjes en op tijd bezorgd (volgende dag al).

Klantenservice

Tot nu toe altijd nog goed advies gekregen, verkopers komen met logische alternatieven en proberen niet alleen maar het duurste product aan te smeren. Reparaties worden altijd netjes uitgevoerd en er wordt altijd met de klant meegedacht over een oplossing (zo werd een TV welke ik een aantal jaar gelden gekocht heb netjes aan huis gerepareerd).

Algemeen

Ik had mijn oog laten vallen op de Samsung WF80F7E6P6W wasmachine, welke bij zowel EP als een andere grote bekende zaak te koop werd aangeboden voor 569 euro. Op de website van de concurrent stond een levertijd van 5-10 dagen vermeld en op de website van EP stond onbekend. Met beide zaken contact opgenomen. De concurrent kon mij alleen vertellen dat er een grote wachtrij was en leveringsproblemen en het zeker 4 weken kon gaan duren. EP wees mij eerst op mogelijke alternatieven, maar nadat ik aangaf dat ik geen alternatief wou heeft de meneer van EP: Semmekrot zijn leverancier gebeld, en belde mij vervolgens direct terug om te vertellen dat de wasmachine de volgende dag bij hem bezorgd zou worden. Vervolgens kon de levering zonder problemen op de door mij gekozen zaterdag plaatsvinden om half 2.

Verzending

Uitstekende bezorging, netjes tot in mijn keuken afgeleverd, en geholpen met het tillen op de trap en drempels. Ook echt prima optijd, volgens afspraak om half 2 geleverd. Top!

Klantenservice

Ik zou graag 6/5 sterren willen geven voor grandioze service. Tóch speciaal voor mij die leverancier bellen, en uitstekend en uiterst professioneel telefonisch contact. Écht een fantisch bedrijf!

Algemeen

Ik had eerst een Philips PowerPro Compact FC8472 besteld bij EP voor ¤85. Omdat ze verzending binnen 24 uur beloven en we niks meer hadden gehoord van EP, hebben we na 2 dagen contact opgenomen. Toen bleek dat deze stofzuiger niet op voorraad was, ondanks dat de website dat wel aangaf. Daarom hebben we de Philips PowerPro Active FC8632, een stofzuiger van ¤119 gekregen, zonder te hoeven bij te betalen. Goede zaak vind ik.

Verzending

Verzending was een paar dagen later dan de aangegeven 24 uur, maar daar zijn wij goed voor gecompenseerd naar mijn mening.

Algemeen

Na 20 jaar touwe dienst van mijn wasmachine was het tijd voor een nieuwe. Nadat ik veel recensies heb gelezen is de keuze op de Samsung WF705P4SAWQ gevallen die ik via EP wilde bestellen. Ik heb EP gebeld en nog wat vragen gesteld aan de klantenservice. De vragen werden goed en rustig beantwoord, waardoor ik een betrouwbaar gevoel van deze leverancier kreeg. Uiteindelijk werd er ook nog 50 euro van de prijs af gedaan. Kortom prima service.

---

Aftersales heb ik nog geen ervaring mee, maar ik vertrouw erop dat dit goed zit.

Verzending

De Samsung WF705P4SAWQ was niet op vooraad bij Samsung Nederland, maar ik had deze toch nog binnen 5 werkdagen op locatie.

Algemeen

Website is duidelijk en overzichtelijk, bij het plaatsen van een bestelling wordt je gebeld door de winkel indien je het product afhaalt. Vriendelijke en behulpzame mensen in de winkel zelf. (Locatie: Best)

Verzending

Product opgehaald in de winkel, vanaf het contact met de winkel heeft het 3 dagen geduurd wat normaal is. Winkelbediende hielp met de TV in de auto te leggen, zonder hierom te moeten vragen.

Klantenservice

Philips tv op zondag besteld, op maandag stond dat deze tv niet meer leverbaar was. Niks over gehoord, uiteindelijk op dinsdag contact opgenomen (0800 nummer). Bestelling kon niet geleverd worden, uiteindelijk een prima (duurder) alternatief aangeboden gekregen. De winkel in Best gaf aan dat deze op een donderdag waarschijnlijk binnen was, dit werd een vrijdag wat nog binnen de 1-3 werkdagen levertijd zat. Jammer dat EP zelf geen contact op nam, wel perfect verder afgehandeld!

Algemeen

Website is verzorgd en duidelijk. Bij het bestellen wordt een levertijd aangegeven van 1-3 werkdagen. Heb het product 's avonds om 20:00 uur besteld en ongeveer een half uur na mijn bestelling werd ik nog gebeld door iemand van de dichtstbijzijnde EP vestiging dat mijn bestelling goed was doorgekomen en dat de verwachte dag van levering aan de betreffende EP winkel dinsdag zou zijn. Het was koopavond in die plaats, dus ik weet niet of dit altijd gebeurt.

Verzending

Er is niet echt sprake van verzending maar van bezorging. Dinsdag werd ik gebeld dat mijn bestelling binnen was en er werd een afspraak gemaakt met een venster van 2 uur. De bezorger was keurig op tijd en heeft geholpen om de bestelling mee de trappen op te dragen. Doos was intact en zat keurig rechtop in de bestelbus.

Algemeen

Goede service en advies. Voor mij de meerwaarde van EP: boven andere electronicaketens.
Verder goede en duidelijke site waar je eenvoudig bestelling kunt doen.

netjes binnen een dag

Scorekaart voor EP.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg