EP.nl

811 producten en 935 uitvoeringen
Deskundig advies en persoonlijke service bij EP

EP.nl - ElectronicPartner

Het onderscheidende vermogen van de EP:Formule is de helderheid en transparantie van haar keuzes. Hoe kiest u uit 100 TVs of bijvoorbeeld 50 wasmachines? EP: maakt het voor u een stuk makkelijker door voor u al een keuze te maken. Vanuit onze deskundigheid vindt u bij uw EP:Winkel een uitgebalanceerd assortiment, een heldere prijs en uitstekende service.

Webshop - www.ep.nl

Gemakkelijk, zeker en zorgeloos kopen bij www.ep.nl

Servicegarantie

Ruim assortiment

Persoonlijk en deskundig advies

Veilig en betrouwbaar online betalen

Afhalen bij een winkel bij u in de buurt

Zelfstandige ondernemers

Doordat al onze winkels worden gerund door zelfstandige ondernemers, staan wij garant voor uw tevredenheid. Wij zijn namelijk pas tevreden als u dat bent. Door het vakmanschap en de hoge kwaliteitsstandaard van de EP:Ondernemer, bent u altijd verzekerd van een goed advies en een oplossing die in uw leven past. Ga naar het overzicht van de EP:Winkels in Nederland.

Deskundigheid

Uw EP:Ondernemer is deskundig en verstaat zijn vak. Hij geeft u graag persoonlijk advies dat past binnen uw situatie. Door ons advies af te stemmen op uw wensen, hoeft u zich geen zorgen te maken over de aankoop van elektronica en huishoudelijke apparatuur. Bovendien geniet de EP:Ondernemer lokale bekendheid en bedient u met vele extra services. Zodat u als tevreden klant zo lang mogelijk kan genieten van uw aankoop. Meer lezen over de services van EP:.

Onderdeel van internationale organisatie

EP: is onderdeel van ElectronicPartner Nederland B.V. Bij ElectronicPartner Nederland B.V. zijn circa 550 winkels in Nederland aangesloten en 5.000 winkels in zeven Europese landen. ElectronicPartner is een toonaangevende organisatie voor de consumenten- en huishoud elektronicabranche. Door ons internationale karakter kunnen wij de consument in een groot deel van Europa bedienen. Meer lezen over ElectronicPartner Nederland.

Scorekaart voor EP.nl

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 935 producten, 1769 unsorted producten
Prijsindex Nederland 100,7 (0,7% boven gemiddeld)

Nintendo Switch Google Pixel Sony PlayStation VR Samsung Galaxy S8 Apple iPhone 7 Dishonored 2 Google Android 7.x Watch_Dogs 2