SpareIT

1.543 producten en 1.561 uitvoeringen

Gebruikers over webshop SpareIT

Review toevoegen

Algemeen

Ik kreeg het verkeerde product toegestuurd (een server HDD), gezien de dringendheid hebben ze mij perfect geholpen. ze hebben dezelfde dag een nieuwe schijf opgestuurd. enkele dagen later kwamen we erachter dat UPS de zending kwijtgespeeld was. onmiddellijk werd er een nieuwe schijf opgestuurd.

Perfect geholpen!

Algemeen

Monitor (HP LP2475w) gekocht. Kwam snel en goed verpakt binnen. Daar houdt het postieve helaas op: uit de status van de monitor kwam tevoorschijn dat er al 5191 branduren waren geklokt! Dat is bij 8u/d en 200 werkdagen/jaar meer als drie jaar gebruik. Niet echt conform hun suggestie van een refurbished apparaat.
Verder: kabels waren niet compleet, voet licht beschadigd en het scherm had een duidelijke helderheidsafwijking geheel links (gaat wsl niet hard opvallen in de praktijk)
Mail gestuurd met de belangrijkste bevindingen, wordt vervolgd.

Verzending

Goed en stevig verpakt, niet in orginele doos overigens. Snel geleverd.

Tegen beloning

Algemeen

Productinformatie ontbreekt of is erg summier, en refurbished status in plaats van nieuw zou duidelijker mogen.

Verzending

Prima verpakt en vlot geleverd.

Algemeen

Topbedrijf, prima hardware ook refurbished, goede prijzen, snelle levering. Zoeken zaken zoals te gebruiken memory goed uit. echt prima

Verzending

Altijd binnen een of twee dagen in huis.

Klantenservice

Geweldige service, willen je altijd helpen, onlangs zocht ik firmware voor wat een oudere HP proliant die niet op de site van HP was te downloaden zonder servicecontract. Zij stuurden een linkje met de download.

Tegen beloning

Algemeen

Snelle levering, artikelen komen goed ingepakt aan en communicatie is vlot. Prima webshop, niks over te klagen.

Verzending

Artikelen worden snel en goed ingepakt verstuurd.

Algemeen

via webshop voeding gekocht in de midaag, heb urgentie via telefoon doorgegeven, volgende dag stond het pakket voor mijn deur.
Top, keep up the good working

Verzending

Goed ingepakt en alles op en eraan zoals het hoort

perfect , goed, kan niet beter. Keep up the goodworking

Algemeen

Refurbished Laptop gekocht uit de actie, werkt goed en ziet er netjes uit. zeer tevreden

Verzending

goed verpakt, onherkenbaar zwart gesealed

top !

Algemeen

Volgens de site was het product dat ik bestelde op voorraad bij de leverancier, ik bestelde de 9de, kreeg een mail, dat er verwacht werd, dat het de 11de verstuurd kon worden, maar werd toch pas de 16de geleverd. Jammer, dat je ook kosten moet betalen als je je bestelling ophaalt.

Verzending

De HP switch zat niet in een HP doos, dat vond ik wel vreemd. Verder wel goed verpakt. Ik werd op de hoogte gehouden van de voortgang van de levering.

wens Karma 3,28K
Algemeen

Bij Spare IT 2 Windows User CAL's besteld. Bestellen en betalen gaat eenvoudig, levering was goed op tijd.

Snel geleverd.

Algemeen

Harddisktray besteld voor onze server. Deze bleek vrij zeldzaam maar ze hadden deze op voorraad en hij was de volgende dag al op kantoor.

Verzending

Ging snel, product voldeed prima.

Klantenservice

Werd goed op de hoogte gehouden over verloop van de bestelling.

Algemeen

hdd besteld, en afgerekend. kon hem gelijk ophalen. de website werkt goed.
Spare it gebeld van hoe of wat, en kon hem gelijk ophalen.

opgehaald

Klantenservice

de HDD bleek defect te zijn, volgende dag eeb nieuwe gehad en oude mocht ik weggooien.

Algemeen

Ik heb voor m'n server drie server bankjes besteld. Op de factuur staat ook netjes dat ik drie stuks heb van de "HP 8GB 2Rx4 PC3L-10600R-9 Kit", maar ze leveren 2 type bankjes. Beide totaal verschillende timing en merk.

Verzending

27/12 besteld, maar 3/1 pas verstuurd. Ze waren blijkbaar dicht tijdens de Kerst zonder dat dat duidelijk op de site stond.

Klantenservice

"De producten die u heeft ontvangen, zijn hetzelfde; het is alleen afkomstig van andere fabrikanten. Het verschil in fabrikant doet verder niks af aan de werking."

Het is geen computer, maar servergeheugen.....

Klantenservice:

Ik heb een onderdeel voor 8 jaar oude hp/compaq besteld. Ongelofelijk maar waar zij hadden dat onderdeel op voorraad. Ik heb bij andere winkels ook gezocht. De prijs was dubbel en levertijd 5 werk dagen. Top!

Algemeen

Oude HP Sparepart HD schijf nodig voor 10 jaar oude server met defecte RAID, was op voorraad. Binnen 24h geleverd, goed verpakt. Top.

Netjes gesealed e.d.

Klantenservice

Gebeld over levertijd, kort maar duidelijk te woord gestaan.

Algemeen

Ik had de verkeerde onderdelen besteld, en na 1 mailtje kreeg ik al toestemming om het artikel kostenloos terug te sturen, ook al lag de fout niet bij spareIT. Na 1 telefoontje verzochten ze mij om alle gegevens door te mailen die ik heb, zodat zij zelf kunnen opzoeken voor me wat ik precies nodig heb.

Verzending

Het onderdeel dat ik verkeerd besteld had, kwam de volgende ochtend al aan, en was heel zorgvuldig verpakt

Klantenservice

Ze denken echt met je mee, en gaan op eigen initiatief kijken hoe ze het op kunnen lossen voor je

Algemeen

Voor een verouderde HP BL460c G1 had ik geheugen nodig.
Dit was prima te vinden op de site tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Verzending

Product was degelijk verpakt, zonder een overdaad aan verpakte lucht

Klantenservice:

Administratie had per ongeluk de factuur dubbel betaald. Na contact werd per direct gecorrigeerd! Prima service

Algemeen

De site is overzichtelijk en hebben een ruim assortiment tegen aantrekkelijke prijzen. Het is ook erg prettig dat je de spullen zelf op kunt halen.

Klantenservice

Er was nog wat onduidelijkheid of het juist sparepart was geleverd, maar dit bleek een opvolger te zijn. Prima dus.

Algemeen

Extra SATA controller nodig, perfect uitgezocht wat daarvoor nodig was in deze situatie. Grote klasse!

Verzending

Sneller dan verwacht en aangegeven bezorgd!

Klantenservice

Onderdelen die niet in de webshop zijn weergegeven speciaal voor deze situatie uitgezocht, geoffreerd en vervolgens geleverd.

Algemeen

Complete lijst met benodigdheden doorgemaild, perfect en snel prijsopgaaf terug.
Ook nog voor het einde van de week geleverd, duidelijke communicatie

Verzending

Op de dag van levering nog contact gehad, een onderdeel wat niet mee zou komen ivm latere binnenkomst, zat er zelfs ook nog bij. Perfect geregeld!

Klantenservice

Opgaaf van een laptop voor normaal zakelijk gebruik ook perfect naar wens

Scorekaart voor SpareIT

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg