NEBO Den Haag

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Voor mijn werk 5 printers besteld na deze shop via tweakers pricewatch te hebben gevonden. Werd gebeld, we hebben er 2, volgende week komen de overige 3. Prima, de markt is krap en een week wachten komen we overheen. 3 weken later echter geen printers. Op de website staan ze op voorraad, maar voor een hogere prijs (van 64 nu voor 84). Mail gestuurd, denken jullie eraan de printers op te sturen? Snel een mail terug: we hebben de printers wel, maar u moet het prijsverschil bijbetalen om ze geleverd te krijgen. Of wachten tot Nebo ze weer goedkoop kan inkopen en ze dan geleverd krijgen (kan nog wel een jaar duren, wie weet). Of geld terug. Nog tegen mijn gevoel van recht in, aangeboden het verschil 50/50 te doen. Dat gaat dan om elk 3x10 Euro. Maar onverbiddelijk. Dan weet je wat je bij Nebo als klant waard bent, minder dan 30 Euro. Dus maar geld terug en afscheid nemen.

- Ik had ze dus al betaald, ten tijde van bestellen leek het product op voorraad
- Er was me "beloofd" dat de backorder er na een week zou zijn
- Ik moest er actief achteraan
- Een gulden middenweg vinden is er niet bij, het is buigen of barsten

Klantenservice

Redelijk netjes te woord gestaan, maar bij mijn opmerking dat hij gewoon die printers moet leveren was het direct IK MOET HELEMAAL NIKS, dan is de toon gezet en de oplossing alweer een stap verderop. Uiteindelijk een mijns inziens royaal aanbod gedaan om het verschil te delen. Als je daar dan niets mee doet..... tja, dan verdien je een uitgebreide negatieve review.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Vandaag bij NEBO aan de Theresiastraat geweest waar ik geholpen werd door Martin. Alvorens ik naar de winkel ging telefonisch gevraagd of de Lumix G90 en Lumix G9 op voorraad waren én of ik deze, ondanks COVID-19, kon vasthouden. Dit was geen probleem, wegwerphandschoenen aanwezig! Martin hielp mij prettig op ongedwongen wijze en vertelde uit eigen ervaring en ervaringen van andere klanten over de twee camera's. Prima verhaal! Goede inruil prijs gekregen voor mijn 'oude' GX80 en blij met de G9 (waarvoor ik eigenlijk al kwam!) de deur uitgelopen.

Algemeen

Alles volgens opgave. Geen problemen. Tas past. Fototoestel doet het zoals het moet. En nog goedkoper dan elders.

Algemeen

Op aanraden van mijn zwager die al eerder bij hun heeft gekocht ben ik van Utrecht naar Den Haag toegereden om de Fujifilm X-T20 te kopen. Ik heb ze voor de zekerheid eerst nog even gebeld met de klantenservice om te vragen of deze camera nog op voorraad was. Ik werd doorverwezen naar de vestiging vlakbij Scheveningen. Was vergeten nog de geadviseerde geheugenkaart te kopen maar deze heb ik alsnog online besteld.

Verzending

Nu met de kassakorting van Fujfilm heel aantrekkelijk geprijsd. Zo na een dag nog niet te zeggen of de camera goed maar het gevoel zegt van wel. De geheugenkaart kwam netjes via de post op tijd binnen.

Klantenservice

Vriendelijk te woord gestaan en de desbetreffende medewerker gaf nog aan hoe ik moetst rijden en waar ik niet voor het parkeren hoeft te betalen.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

ouderwets persoonlijk contact. Had een tas besteld om te checken in de winkel. Besloten niet te nemen, geen probleem. Paar weken later een kleinere versie besteld die niet op voorraad was. Toen ik belde om te informeren naar levertijd, werd mijn naam herkend. Volgende dag kon ik 'm ophalen in winkel voor de laagste prijs.

Verzending

weet niet of mijn telefoontje levertijd verkort heeft of nodig was

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Betere prijs dan andere aanbieders voor wat ik zocht: DC-G9 met Leica lens 12-60.
Werd niet de volgende dag geleverd. Dat was wel via de site beloofd.
Pakket was uitstekend verpakt en kwam onbeschadigd aan.
De lens selectie op website zou beter kunnen: je kunt niet selecteren op lens vatting.
Uiteindelijk wel gevonden wat ik wilde, maar via Tweakers.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Makkelijk bestellen. Ruime keuze. Goede communicatie. Retour was goed geregeld. Product was zoals geadverteerd. Betaling was makkelijk.

Verzending

Product was goed verpakt. Snel geleverd.

Klantenservice

Vlotte behandeling van de email.

Algemeen

Het plaatsen van de bestelling ging vrij makkelijk, mijn vriendin heeft enige trug ook al eerder bij NEBO besteld en dit was verder zonder problemen verlopen. Daarom bestel ik weer bij hun.

Verzending

Netjes de volgende dag in huis via PostNL en trek en trace, onherkenbaar verpakt.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

De site is prima en navigeren is geen probleem. Er wordt alleen een belofte gedaan die niet wordt nagekomen. En naar zou blijken wisten ze dat dondersgoed.

Verzending

Ik wilde een camera bestellen, en had die echt snel nodig. Op de site staat 'volgende dag', voor de zekerheid ook nog even gebeld en kreeg nogmaals bevestigd dat als ik die avond zou bestellen alles goed zou komen.. Maar bij bestellen 's avonds (22:10, dus ruim voor 23:59) bleek levering 2 dagen te duren, wat voor mij onbruikbaar was. Uiteindelijk moeten kiezen niet te bestellen.

Klantenservice

Natuurlijk via e-mail aangegeven dat ik dit heel vervelend vond. Werd netjes teruggebeld, met excuses en een heel verhaal hoe dat zo kwam. En dat als ik half zes had besteld, dat het dan goed was gegaan. Maar mij was 3 keer bevestigd dat ik tot 23:59 kon bestellen. Doe wat je belooft, of beloof het niet.

Algemeen

Ik heb gekozen voor Nebo op basis van positieve reviews en natuurlijk de lage prijs.

Verzending

Bestelling geplaatst (Nikon d7500) tijdens Black Friday. In de avond kreeg ik keurig een (persoonlijk) berichtje waarin men uitlegde dat mijn bestelling vertraagd zou zijn, wegens de drukte bij de bezorgdienst. Een vraag van mij over de tracking code werd binnen een half uur per mail beantwoord. Uiteindelijk ontving ik de camera een paar dagen later, uitstekend verpakt.

Klantenservice

Zoals hierboven aangegeven werden mijn vragen direct beantwoord.

Algemeen

Gewoon erg goed en netjes. vragen worden snel beantwoord en product werd goed verpakt verzonden.

Verzending

Ondanks de december drukte snel geleverd. Vragen werden binnen een dag beantwoord .

Klantenservice

Antwoorden op Vranken per e-mail en telefoon waren snel en correct.

Algemeen

Overzichtelijke website en eenvoudige bestelprocedure. De bestelde lens was volgens de website nog op voorraad, maar een medewerker nam telefonisch contact op om te vertellen dat het laatste exemplaar net was verkocht. Dit leverde uiteindelijk maar een vertraging van een dag op, ten opzichte van de verwachte levering. Nette service.

Verzending

Product bleek niet op voorraad, waarvoor telefonisch contact werd opgenomen. De lens werd uiteindelijk met maar 1 dag vertraging geleverd. Goed verpakt met aandacht voor het voorkomen van beschadiging.

Klantenservice

Er werd snel persoonlijk contact opgenomen.

Algemeen

Duidelijke website en zeer concurerende prijzen. Goede verpakking en ook nog eens 5 jaar garantie op fotocamera.

Verzending

Snelle verzending en goede verpakking

Algemeen

Scherpe prijzen, goede levering en na een foutje in levering een passende en snelle oplossing.

Kozz Karma 8,06K

Algemeen

Op zoek naar de beste prijs en beste shop beoordeling in de pricewatch, kwam ik uit bij NEBO. Ze houden je netjes op de hoogte van het proces via e-mail en met track & trace van PostNL. De volgende dag in huis. Daarnaast kreeg ik ook nog 5 jaar garantie op mijn Panasonic camera. Zeer tevreden.

Verzending

Goed verpakt in doos met luchtkussens.

Algemeen

Nebo heeft een overzichtelijke website met diverse betaalmogelijkheden. Vriendelijke / kundige klantenservice en een snelle levering.

Verzending

‘S middags heb ik de camera besteld en de volgende dag werd deze al bij mij bezorgd. Er werden geen verzendkosten in rekening gebracht. Camera zat goed verpakt.

Klantenservice

Doordat Nebo een ruim assortiment aanbiedt op het gebied van camera’s en accessoires wist ik niet welke camera ik precies moest aanschaffen voor mijn reis. Hiervoor heb in telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Ik werd vriendelijk te woord gestaan. Er werd goed naar mijn wensen geluisterd, op basis daarvan ben ik kundig geadviseerd. Kortom; Nebo is een echte aanrader!

Algemeen

Ik was op zoek naar een Zhiyun Crane Plus gimbal voor mijn DSLR. Deze was bij NEBO aanzienlijk goedkoper dan bij de concurrentie. Deze heb ik dus besteld in de webshop van NEBO wat zonder problemen verliep. Na het plaatsen van de bestelling werd ik keurig via email op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en ontving ik ook een email nadat de bestelling was verzonden. Na een paar dagen (overbrugging van het weekend) werd de bestelling keurig verpakt afgeleverd. Helemaal top.

Verzending

Ik kreeg netjes een email met track and trace code nadat de bestelling was verstuurd. Artikel was ook keurig verpakt.

Algemeen

Uitstekende service in meedenken en het vinden van de juiste oplossing.
Product in uitstekende staat en boven verwachting de volledige garantie ontvangen op een discount product.

Verzending

Omdat de levering langer duurde dan ik dacht gebeld en meteen werd er voor gezorgd dat ik de camera onmiddellijk kon ophalen in een NEBO vestiging naar keuze.

Deskundig en vriendelijk.

Algemeen

Na eerst een paar keer contact via de chat en telefonisch waarbij ik zeer leuk en kundig te woord werd gestaan een bestelling geplaatst.

Verzending

De camera werd op de juiste plaats en tijd geleverd.

Klantenservice

Kreeg goede informatie en uitleg die mij tot aankoop van de voor mij situatie beste camera bracht. Er wordt je niets "aangesmeerd".

Algemeen

Bestelling (Sony a7 iii, 2x sd, extra accu) is soepel verlopen.
Eerst contact gehad via de chat waarna ik werdt terug gebeld voor advies.
Het advies was goed en onderbouwd.

Verzending

Levering de volgende werkdag!

Klantenservice

Telefonisch contact gehad, zeer professioneel en kundig.

Scorekaart voor NEBO Den Haag

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg