NEBO Den Haag

Review toevoegen
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Een gemakkelijke site, toegankelijk. Groot productaanbod en goede klantenservice. Helaas die klantenservice ook nodig gehad.

Verzending

Na bestelling van het product bleek dat deze niet op voorraad was en dat de levertijd 14 dagen was. Hier kreeg ik binnen twintig minuten een melding van. Netjes, kunnen andere webshops nog wat van leren.

Aangezien het bestelde product niet geleverd is, twee sterren hier.

Klantenservice

Snelle melding dat de camera niet leverbaar was en snel mijn geld terug.

Algemeen

Een zeer prettig bedrijf, goede prijzen en vriendelijke klantenservice, doen niet moeilijk na een bestelfout van onze zijde, graag tot een volgende keer!

Algemeen

Pakketje kwam netjes aan, communicatie en updates via mail waren ook goed. Al met al een goed bedrijf!

Verzending

Verzending zat in een hergebruikte doos (top) maar wel goed verpakt met genoeg buffer tot de camera doos. En levering via PostNL, bij ons in de buurt de beste bezorger.

Algemeen

ik ben een hele tijd op zoek geweest naar een goed statief en bij een van de winkels van Nebo uitstekend voorgelicht over de mogelijkheden van een aantal Leofoto statieven. Na nog een korte chat met de webwinkel was het voor mij duidelijk dat Nevoweb minstens gelijkwaardig is aan de bekendere ketens.

Algemeen

Ik heb van de week de Nikon Z70-200 gekocht. Nergens en wel bij NEBO in Den Haag en ook nog eens voor de laagste prijs. Toplens trouwens

Verzending

Toplens en ideaal te gebruiken voor in de natuur. De lens was netjes in een doos verpakt met luchtzakjes.

Klantenservice

Ik had van tevoren nog even gebeld of de lens echt op voorraad. Netjes te woord gestaan en vriendelijk geholpen

Algemeen

Ik tijdens de lange lockdown mijn Panasonic FZ300 fotocamera af laten leveren. Een pracht camera en voldoet prima aan mij wensen,

Verzending

De transportdienst van NEBO kwam zelf langs. Zeer correct afgeleverd en de chauffeur nam alle regels in acht die nu nodig zijn.

Klantenservice

Eerst telefonisch nog het één en ander nagevraagd. Correct geholpen.

Algemeen

Scherpe prijzen en fijne webwinkel. Een snoepwinkel met zo op het oog alleen het goede spul. Zelfs nog wat analoog :-D

Klantenservice

We hebben een Sony A6400 besteld met wat spulletjes erbij, het tasje was niet op voorraad en de winkel belde netjes op om te vragen of wij een deel levering wilde of dat we nog een dagje konden wachten. Zeer netjes. We kozen voor wachten want we hebben zelf ook een webwinkel en begrijpen als geen ander hoe vervelend het is om te bellen met slecht nieuws naar een klant en ook met de krappe marges te deel leveren.

Dat er iets mis kan gaan is evident, hoe het opgelost wordt en afgehandeld daar onderscheiden de goede zich van de mindere!

Algemeen

Deze order werd netjes op tijd geleverd. Geheel volgens verwachting. Gewoon zoals het een goede zaak betaamt.

Verzending

Gewoon zoals het hoort, goed en op tijd geleverd.

Klantenservice

Er was een probleempje met het artikel dat snel en goed werd opgelost. Dus goede service.

Algemeen

Artikel op voorraad, tegen de scherpste prijs. De concurrent had ze al niet meer op voorraad. Snel verzonden (ondanks dat PostNL de drukte niet aan kan). Tevreden klant.

Verzending

Levering was de eerst volgende werkdag binnen.

Algemeen

Prima, snelle levering en op tijd geleverd.
Apparaat in prima staat ontvangen.
Prima winkel dus.

snel geleverd

Algemeen

Nebo doet wat het moet doen. prima prijs, snelle levering (dagje vertraging door Sinterklaasdrukte bij post.nl niet door Nebo).

Prima afhandeling

Algemeen

Goed product, snelle levering. We hebben een tweedehands SpeedLite voor de Canon camera gekocht. Het product was helemaal onbeschadigd met de originele verpakking erbij en nog een hoesje plus een standaard. Blij verrast moet ik zeggen. Product werkt perfect!

Verzending

Een dag later dan gepland, maar geheel op conto van PostNL vanwege enorme drukte door feestdagen. Verder top verpakt.

Algemeen

Heel tevreden. Makkelijk om een bestelling te plaatsen. Overzichtelijke site. Duidelijke productinformatie. Telefonisch goed bereikbaar

Volgende dag geleverd.

Klantenservice

2x gebeld met een medewerker. Heel vriendelijk en behulpzaam. Fijn geholpen.

Algemeen

Ik heb zaterdag op de vestiging in de Theresiastraat de Nikon Z5 gekocht. De opvolger voor mij Nikon D7500. Ik ben echt prima geholpen, de service en uitleg over de camera was optimaal. Ik kom hier zeker terug voor een nieuwe aankoop.

Algemeen

Ik heb van de week de Panasonic FZ1000 gekocht in de winkel in Nootdorp. Dit op aanraden van mijn vriend die hier recend ook al een camera heeft gekogt. Bijzonder goed geholpen en bij met de kamera.

Algemeen

Ik heb vandaag op de vestiging Nootdorp de Nikon Z50 fotocamera gekocht. Via de website besteld en afgehaald in de winkel. Prima geholpen en gekozen na goed overleg voor de set met telelens gekozen.

Verzending

Ik heb de Nikon Z50 in de winkel afgehaald.

Klantenservice

Ik heb gebeld met de klantenservice om te vragen of de camera op voorraad was. Ook hier ben ik uitermate netjes geholpen. Niet opdringerig en de vragen werden goed beantwoord

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Voor mijn werk 5 printers besteld na deze shop via tweakers pricewatch te hebben gevonden. Werd gebeld, we hebben er 2, volgende week komen de overige 3. Prima, de markt is krap en een week wachten komen we overheen. 3 weken later echter geen printers. Op de website staan ze op voorraad, maar voor een hogere prijs (van 64 nu voor 84). Mail gestuurd, denken jullie eraan de printers op te sturen? Snel een mail terug: we hebben de printers wel, maar u moet het prijsverschil bijbetalen om ze geleverd te krijgen. Of wachten tot Nebo ze weer goedkoop kan inkopen en ze dan geleverd krijgen (kan nog wel een jaar duren, wie weet). Of geld terug. Nog tegen mijn gevoel van recht in, aangeboden het verschil 50/50 te doen. Dat gaat dan om elk 3x10 Euro. Maar onverbiddelijk. Dan weet je wat je bij Nebo als klant waard bent, minder dan 30 Euro. Dus maar geld terug en afscheid nemen.

- Ik had ze dus al betaald, ten tijde van bestellen leek het product op voorraad
- Er was me "beloofd" dat de backorder er na een week zou zijn
- Ik moest er actief achteraan
- Een gulden middenweg vinden is er niet bij, het is buigen of barsten

Klantenservice

Naar aanleiding van mijn review hier op Tweakers vond men bij Nebo het nodig om mijn bedrijf een 1 ster review op Google te geven. Als wraak. Hoe zielig ben je dan?

Algemeen

Vandaag bij NEBO aan de Theresiastraat geweest waar ik geholpen werd door Martin. Alvorens ik naar de winkel ging telefonisch gevraagd of de Lumix G90 en Lumix G9 op voorraad waren én of ik deze, ondanks COVID-19, kon vasthouden. Dit was geen probleem, wegwerphandschoenen aanwezig! Martin hielp mij prettig op ongedwongen wijze en vertelde uit eigen ervaring en ervaringen van andere klanten over de twee camera's. Prima verhaal! Goede inruil prijs gekregen voor mijn 'oude' GX80 en blij met de G9 (waarvoor ik eigenlijk al kwam!) de deur uitgelopen.

Algemeen

Alles volgens opgave. Geen problemen. Tas past. Fototoestel doet het zoals het moet. En nog goedkoper dan elders.

Algemeen

Op aanraden van mijn zwager die al eerder bij hun heeft gekocht ben ik van Utrecht naar Den Haag toegereden om de Fujifilm X-T20 te kopen. Ik heb ze voor de zekerheid eerst nog even gebeld met de klantenservice om te vragen of deze camera nog op voorraad was. Ik werd doorverwezen naar de vestiging vlakbij Scheveningen. Was vergeten nog de geadviseerde geheugenkaart te kopen maar deze heb ik alsnog online besteld.

Verzending

Nu met de kassakorting van Fujfilm heel aantrekkelijk geprijsd. Zo na een dag nog niet te zeggen of de camera goed maar het gevoel zegt van wel. De geheugenkaart kwam netjes via de post op tijd binnen.

Klantenservice

Vriendelijk te woord gestaan en de desbetreffende medewerker gaf nog aan hoe ik moetst rijden en waar ik niet voor het parkeren hoeft te betalen.

Scorekaart voor NEBO Den Haag

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg