Beterwitgoed

Review toevoegen
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Onze wasautomaat was defect gegaan. Mooi apparaat gevonden op tweakers en bij de meest interessante aanbieder besteld. Alles is perfect verlopen. Ik heb een AEG wasmachine besteld met uitgebreide afleverservice. Betaling pas gedaan na aflevering per pin.

Verzending

Tijdens het bestellen kon ik zelf een leverdatum kiezen op een kalender. De avond voor levering kreeg ik een mail en SMS met het dagdeel van aflevering. De jongens die het apparaat kwamen brengen hebben het apparaat naar 2 hoog gebracht, aangesloten en ingeschakeld. Voordat ze aankwamen belde ze nog even dat ze onderweg waren.

Klantenservice

Na levering werd ik nog even gebeld on te vragen of ik nog vragen of opmerkingen had. Ik werd er nog even op gewezen dat ik na registratie bij AEG ik 3 jaar extra garantie zou krijgen.

Algemeen

Op 19/05 een koelkast besteld. Op 22/05 antwoord dat de koelkast op 01/06 tussen 15.00/19.00 uur geleverd zou worden.( binnen 24u geleverd...dus niet) Op 01/06 geen levering. Mail gestuurd en de dag erna werd ik teruggebeld en werd er een nieuwe afspraak gepland voor 06/06. Wederom de hele dag voor niks gewacht, omdat ze zelfs geen tijdstip hadden doorgegeven. Toen mail gestuurd dat ik van de bestelling afzag (gelukkig zou ik contant betalen, anders was ik waarschijnlijk geld kwijt geweest!) Toen ik op de site inlogde, bleek de koelkast opeens 100 euro duurder te zijn dan waar ik het voor besteld had. Dus m.i. hebben ze daarom ook niet de koelkast geleverd!!!!

Verzending

Hadden 2x een datum afgesproken en twee keer niet gekomen!!

1 maal een mail ontvangen en 1 mail telefonisch contact gehad

Algemeen

Ik was op zoek naar een was-/droog combinatie voor in mijn nieuwe appartement. Na een goed model gevonden te hebben, de AEG L87695NWD, kwam ik via de Tweakers.net pricewatch terecht bij Beterwitgoed.nl. Hier waren zij de goedkoopste en tevens had de webshop een hoge beoordeling.

Na twee weken wilde ik de was-/droog combinatie gaan bestellen. Echter was de prijs op de webshop met ongeveer ¤100,- gestegen in deze periode. Na een mail gestuurd te hebben naar Beterwitgoed.nl over eventueel een ander model, kreeg ik een eenmalige oude prijs link zodat ik de was-/droog combinatie alsnog kon bestellen voor de oude prijs.

De was-/droog combinatie is keurig geleverd op de afgesproken datum. Helaas bij levering is de afvoer afgebroken. Maar zelfs hiervoor heeft Beterwitgoed.nl een extern installatiebedrijf voor ingeschakeld om dit te herstellen.

Al met al een zeer goede ervaring met Beterwitgoed.nl. Een dikke pluim voor de goed zorg en service.

Verzending

De was-/droog combinatie is op de afgesproken datum geleverd. Ongeveer een kwartier van te voren kreeg ik een telefoontje, ter bevestiging, van de bezorgers dat zij er bijna waren.

Klantenservice

De geleverde klantenservice is boven mijn verwachtingen. Beterwitgoed.nl heeft voor alle obstakels zelf een uitstekende oplossing geboden.

Algemeen

Ik heb bij Beterwitgoed een wasmachine gekocht.
Alles verliep vlot, duidelijke afhaaldatum, correcte prijs...
De medewerker helpt met het inladen van de goederen.
Je kan een korting krijgen als je het zelf gaat ophalen.

Heel goede service.
De medewerker helpt met het inladen.
Duidelijke afhaaldatum afgesproken.

Klantenservice:

Vandaag wasmachie bezorgt. Goede info over bezorgtijd, half uur van te voren gebeld. netjes naar 2e verdieping getild en oude wasmachine weggehaald.

Klantenservice:

Snelle levering, direct antwoord op e-mail. Op afgesproken tijd geleverd.
Bellen keurig een half uur van te voren op.

Algemeen

Vooraf uitgezocht wat de kwalitatief beste combi inbouw oven was binnen mijn budget. Deze was op dat moment net overal uitverkocht behalve bij Beterwitgoed, deze had er na telefonische navraag nog 1 staan.
Ik kon de oven vervolgens snel vinden via de trefwoord zoekfunctie.
Verdere afhandeling t/m betaling geen bijzonderheden.

Verzending

Gebruik gemaakt van zaterdag levering en 'topservice' waarbij volgens afspraak de oude oven is meegenomen en nieuwe oven op de beloofde dag is geleverd op de verdieping.
Vond hun bezorgers niet heel prettig overkomen, maar ik denk dat dat persoonlijk is (al heb ik dat niet zo snel bij mensen).

Klantenservice

De splinternieuwe oven maakte direct een hard tikkend geluid.
Meteen telefonisch contact gezocht met BeterWitgoed die op haar beurt aangaf dat ik direct contact met Siemens op moest nemen. Contact met henzelf was meer bedoeld voor als het niet lekker met Siemens loopt.

Ik nam contact op met Siemens en bij monteurbezoek bleek dat het geluid door vervorming van de kap kwam, die de monteur herkende als dat iemand op de oven gestaan had ergens in het proces..
Bij een tweede bezoek verving hij de kap en benoemde dit nogmaals.
Ook bleek de ovenschaal in de oven beschadigd en de grill verbogen.

Op dat punt dacht ik dat het beter zou zijn toch contact met BeterWitgoed op te nemen, omdat het leek alsof er toch wat met de oven gebeurd was. Dit zou nl ook invloed kunnen hebben op de verdere duurzaamheid.

BeterWitgoed heeft nooit een mail beantwoord. Ik heb er drie gestuurd verspreid over een maand tijd. Natuurlijk heb ik ook tussentijds telefonisch contact gehad, waar werd bevestigd dat de mail binnen was en beantwoord zou worden... niets.

Uiteindelijk contact opgenomen met de Thuiswinkel Waarborg om contact te krijgen met BeterWitgoed (dit wel eerst vooraf laten weten aan BeterWitgoed).
Zelfs dan reageerden ze ook niet. Uiteindelijk een paar mails gehad (die nooit kwamen als reactie op mijn mails, maar alleen na aandringen van de Thuiswinkel Waarborg) die zo geschreven werden dat ze niet ingingen op wat ik had toegelicht wat er precies aan de hand was.
Boden me een gepaste oplossing aan, nl verlengde garantie, maar wel als ik er zélf voor betaalde....! Pfft! Na maanden moeite om situatie duidelijk te maken (volgens mij was hij niet zo complex) willen ze me nu tenslotte de verlengde garantie bieden met de voorwaarde dat eerst opnieuw wat vervangen wordt, anders niet.
Ik heb nog nooit zo weinig klantvriendelijkheid en slechte communicatie meegemaakt.

Ik heb lang gewacht om een beoordeling te geven, maar inmiddels verwacht ik geen wonderen meer.

Algemeen

Goed assortiment op de site, met sorteermogelijkheden en energieverbruiken, duidelijke afspraken voor bezorging, zeer scherpe prijzen en

Verzending

Zoals bij bestelling bekendgemaakt, een telefonische afspraak over bezorgdag(deel), vervolgens een half uur voor bezorging nog een telefoontje en levering op de gewenste plek

Klantenservice

bezorging in overleg is geen probleem

Algemeen

prijs lager dan elders, snelle aflevering. Goed product. Vriendelijk en safe. Ook telefonisch goed bereikbaar met uitstekend antwoord.

Verzending

.binnen nog geen dag had ik het product in huis, wat wil je nog meer.

Klantenservice

ik moest vantevoren bellen omdat ik iets wilde weten over bezorging. Wel, antwoord wasgelden en helemaal naar tevredenheid. Snelheid van leveren was OK.

Algemeen

Goede webshop, scherpe prijzen. Prettig geprijsde Top Service zodat de koelkast in no time in de keuken stond. klasse

Verzending

Binnen twee dagen geleverd op de afgesproken tijd. Prima

Algemeen

Fantastische winkel. Dit is wat je als konsument zou willen (en hier ook krijgt!)
Goede prijs welke niet ten koste gaat van de perfecte/flexibele/deskundige service

Verzending

Ik moest noodgedwonden, op kortere termijn, de ontvangsdatum wijzigen.
Perfekt opgelost naar mijn wens!

Klantenservice

ook al perfekt. snel, deskundig EN klantgericht.

Algemeen

In mijn ogen de perfecte webshop! Binnen korte periode mijn wasmachine en mijn droger kapot. De levering was beide binnen 24 uur en op de afgesproken tijd met een belletje van te voren door de bezorgers. De klantenservice is erg goed bereikbaar en de mensen zijn oplossingsgericht. Verder is de topservice, waarbij ze het apparaat plaatsen en de oude meenemen voor ¤15 echt een cadeautje. Kortom: Perfecte service tegen een scherpe prijs!

Perfect!

Klantenservice

Goed bereikbaar en denken mee!

Algemeen

Onze wasmachine ging op zaterdag stuk. Balen, want je kunt eigenlijk niet zonder, maar geduld is een schone (was)zaak. Op internet bij Beterwitgoed uitgekomen voor de Miele die ik graag wilde kopen, gebeld of deze op voorraad was, en vervolgens bestelling geplaatst.

Verzending

Maandag aan het eind van de ochtend teruggebeld door Beterwitgoed voor de afleverafspraak, en zoals beloofd, op woensdagavond een bevestigingsmail met daarin het dagdeel wanneer de levering zou plaatsvinden. Op donderdagochtend belde de chauffeur om 8.00 uur dat ze een half uur later zouden arriveren. Nieuwe wasmachine keurig aangesloten en testdraai gedaan, oude wasmachine meegenomen. Kortom, prima!

Klantenservice

Prima contact, er wordt duidelijk verteld wat je mag verwachten en hoe het bestelproces tot aan de levering in zijn werk gaat.

Algemeen

Het hele proces van bestelling plaatsen to aflevering verliep vlot en correct en met name de communicatie per telefoon en email was goed voor elkaar.
Pinnen bij aflevering is een uitkomst en top-service vooral omdat je na iDeal-betaling niet kunt storneren indien niet geleverd kan worden of faillisement.

Verzending

Levering vlot en correct tot in de keuken, oude apparaat meegenomen.
Telefoontje 30 minuten voor aankomst, keurig !

Klantenservice

Alle vragen die ik had m.b.t. de aflever-procedure werden netjes en correct beantwoord door een uitermate vriendelijk persoon en vervolgens ook volgens afspraak uitgevoerd bij de aflevering. Aangezien ik er vanuit ga dat deze koel- vriescombinatie ook zolang meegaat als de vorige hoop ik van de klantenservice verder geen gebruik meer te hoeven maken.

Super

Mijn keuze viel op Beterwitgoed omdat er ook op de 1ste etage werd bezorgd en tevens de oude apparaten weer werden meegenomen tegen 15 euro extra. Bovendien vond ik de prijzen goed en is de website overzichtelijk.

Maandag gebeld om een vaatwasser te bestellen, wilde even zeker weten dat ie op voorraad was. Aardige man aan de lijn. Terwijl ik aan de telefoon zat heb ik ook nog een nieuwe combimagnetron oven besteld die een dagaanbieding was.

Kon op woensdag geleverd worden en omdat ik niet ver van mijn werk woon, afgesproken dat zij mij 30 minuten van te voren zouden bellen. Zodoende hoefde ik geen vrij te nemen. Dinsdag een sms en een mail ontvangen dat het woensdagmorgen tussen 8 en 12 uur geleverd zou worden. Woensdagmorgen werd ik toch een beetje nerveus, want de rest van de week kon ik niet ontvangen en dat zou betekenen dat ik nog langer met een uitgebouwde vaatwasser en oven in mijn woonkamer zou zitten (en ik ben het afwassen verleerd). Maar om 10:00 werd ik gebeld en om half 11 stonden de apparaten bij mij thuis. Ik kan niet anders zeggen, alles was goed. SUPER! Precies zoals afgesproken. Gelijk alles weer ingebouwd en heb dan ook maar gelijk dit geschreven om ze te bedanken voor de zeer prettige ervaring.

Klantenservice

Netjes geholpen en geadviseerd.

Algemeen

Ik heb een nieuwe Samsung amerikaanse koelkast besteld bij Beterwitgoed nadat mijn oude het plotseling had begeven. De prijs was volgens de pricewatch het laagst bij Beterwitgoed. Bestelling liep vlekkeloos en was zo geplaatst. Per mail ben ik netjes op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling. Na de bestelling werd ik ook gebeld om een aflever datum te bespreken. De dame was vriendelijk en behulpzaam.

De koelkast zelf werkt perfect en is echt weer een aanwinst voor onze keuken. Hopen dat deze het langer vol houd dan onze vorige koelkast (ook Samsung).

Verzending

Verzending was erg snel. Zondag besteld en dinsdag in huis. De koelkast werd netjes door een transportbedrijf geleverd en in de keuken geplaatst. Een half uur van te voren kreeg ik nog een telefoontje dat de bezorgers onderweg waren. Erg fijn!

Algemeen

Zouden in de middag komen tussen 12:00 en 17:00, uiteindelijk kwamen ze om 20:00uur (!) bezorgers leverde snel de koelkast af met de deur naar de muur. Ik zag nog snel dat er een wieltje miste dit hadden ze op de bon gezet, maar toen ze net weg waren draaide ik de koelkast om en zag ik schade aan de deur. Meteen de voicemail van de bezorgers ingesproken, maar na herhaalde zelf te moeten bellen naar beterwitgoed zeiden ze dat ze er niks aan konden doen, omdat het niet op de bon stond. Zelden zulke slechte ervaringen met een webshop gehad. Ben zelf nooit terug gebeld na zeker zes keer zelf teruggebeld te hebben. Beterwitgoed.nl nooit meer.

Klantenservice

Ik had schade aan mijn koelkast wat ik pas net na het leveren zag. Dus stond helaas niet op de bon dus konden niks voor mij beteken.

Algemeen

Het toestel hebben we gekocht na telefonisch contact via de webshop. Goede mail ondersteuning. We kregen een leuke dagprijs korting.

Verzending

Op tijd en er was een goede tijdsindicatie gegeven. Bestuurder had alleen een oude TomTom en kon het 4 jaar oude adres niet vinden.

Algemeen

Koelkast had het opeens begeven, dus een nieuwe nodig. Op internet een Bosch uitgezocht en gekeken waar hij snel en goedkoop geleverd kon worden. Beterwitgoed had een hoge score, zowel op tweakers.net als op kieskeurig. Donderdag ochtend gebeld en gevraagd of zij de deur scharnieren konden omdraaien (Bosch heeft standaard scharnieren aan rechter kant en wij willen links). Dit kon en gelijk de koelkast online besteld. Levering was gelijk de volgende dag, waar je wel 15 euro extra voor moet betalen.

Verzending

Op de avond voor levering krijg je tijdblok door waarop het produkt wordt geleverd. Je hoeft dus geen hele dag thuis te blijven. Oude koelkast werd gratis meegenomen en nieuwe koelkast aangesloten op zijn plek gezet. Betaling kan per pin doen bij levering.

Algemeen

Via Pricewatch op de site uitgekomen.
Mogelijkheid tot pinnen bij afleveren.
Alle informatie is op de site te vinden, levertijd, indicatie van leverdatum.
Bestel proces is ook duidelijk aangegeven. 1) bestellen 2) dag erop wordt je gebeld ter bevesiging en maken aflever afspraak. 3) dag voor uiteindelijke levering krijg je het tijdsvak door. 4) Op de dag zelf telefoon van de chauffeur dat ze er bijna zijn.
Bij het bestellen kan je tevens aangeven of er een (defect) product retour moet worden genomen. Optie om verpakking retour te nemen bestaat ook .Als laatste bestaat er ook een installatie service (uiteraard meerkosten)

Verzending

Alles bestelstappen zoals ze zelf aangaven tijdens het bestelproces worden ook werkelijk uitgevoerd.
Dag erop werd er gebeld voor de afleverdag (week eerder dan automatisch via de site berekend) (+bevestigingsmail met de vervolgstappen)
Avond voor de aflevering een mailtje ( en SMS) met tijdsvak ('s ochtends / rond middag uur / 's middags)
En vlak voordat de chauffer aanwezig was een belletje.
Met 2 man werd de nieuwe vaatwasser keurig in de keuken gezet en werd de oude uit de tuin gehaald en meegenomen.
Alles netjes afgetekend en dus samengevat een zeer goede ervaring.

Scorekaart voor Beterwitgoed

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg