Beterwitgoed

565 producten en 566 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Beterwitgoed

Review toevoegen

Algemeen

Top service. Zondag besteld, Maandag binnen en geinstalleerd.
Bestelde wasmachine was niet meer leverbaar dus een 200euro duurder model gekregen voor de zelfde prijs!

Verzending

Zondag besteld, maandagmiddag gebeld dat ze er over 30min zouden zijn. Zogezegd zogedaan en binnen notime aangesloten.

Algemeen

Maandagmiddag nieuwe wasmachine en droger besteld, dinsdag werkend/aangesloten in huis. Vriendelijk contact, product was niet op voorraad dus een duurder product gekregen zonder meerprijs. Was al de goedkoopste op tweakers en ik koop ook nog eens graag “lokaal”. Helemaal een dikke pluim voor de bezorgers! Vriendelijke goedlachse kerels die alles netjes achterlaten en uitleg geven. Alleen hiervoor bestel ik hier volgende keer weer!

Verzending

Binnen een dag geleverd :-). Verpakkingsmaterialen meegenomen als ook de oude apparatuur.

Klantenservice

Duurder product gekregen en vriendelijk contact. Er werd ook snel gereageerd. Alles netjes geregeld en wij waren ontzorgd.

Algemeen

Wasmachine op donderdagavond besteld, direct mail van ontvangst order. Later die avond SMS dat levering de volgende dag was, periode van 3 uur ( in mijn geval 18 - 21 uur). Prima. Half uur voor aankomst nog telefonisch contact dat de bezorging eraan kwam.

Verzending

De twee medewerkers hebben de oude wasmachine meegenomen en de nieuwe aangesloten en aangezet om te controleren of alles werkt. Dat deed het. Aardige mensen, behulpzaam en vriendelijk. En dat na een hele lange werkdag. Ik benijd ze niet. Al met al heel tevreden.

Algemeen

Ik heb een droger besteld en geleverd gekregen. Direct na de bevestiging mail kwam een andere (automatische) mail dat de droger niet op voorraad was en dat gratis de luxere versie mijn kant op zou komen. Beetje apart maar wel een goede deal

Verzending

Net voor 22.00 uur besteld en de volgende dag in huis. Veel verschillende mogelijkheden tot het kiezen van een dagdeel. Netjes half uur voor aflevering gebeld dat ze eraan kwamen

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Levertijd iets langer dan aan de voorkant verwacht. Maar wel direct duidelijk bij de bevestiging gecommuniceerd en nagekomen. Retour ook netjes afgehandeld.

Verzending

Bevestigde levertijd punctueel nagekomen.

Klantenservice

Retour na discussie geaccepteerd en verder adequaat en snel afgehandeld.

pvr Karma 14,8K
Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2

Algemeen

Bestelling was goed te zien, en te bestellen.
Duidelijkheid over betalingen.
Levering kan je uit kiezen, welk dagdeel.

Verzending

Koelkast was binnen in beschadigd.
Wat bij levering niet te controleren is.

Algemeen

wasmachine besteld om 21u59 en binnen 15minuten een volledige bevestiging dat deze idd de volgende dag al bezorgd zou worden. 45 minuut later al een bevestiging wanneer ze er in de ochtend zouden zijn en om 7u in de ochtend een belletje dat ze er om 7u30 zouden zijn; wat een topservice en bijna perfecte communicatie! De wasmachine is goed aangesloten, rechtgezet, droger er weer op en een proefwasje werd aangezet. 1 woord: TOPSERVICE

Verzending

perfecte levering aan huis subliem!

Klantenservice

snelle reacties op orderbestelling met levering op de volgende dag en ook netjes het belletje 30minuten voor aankomst.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Had wat twijfel gezien eerdere beoordelingen, maar alles is prima verlopen. Duidelijke communicatie over bestelling en levering.

Verzending

Vrijdagavond nieuwe vaatwasser besteld, op zaterdagmiddag geleverd. 20 minuten van te voren nog een telefoontje.

Vriendelijke bezorgers.

Algemeen

Bij het meenemen van de oude vaatwasser liep er iets water uit. Ik gaf aan dat hij de vaatwasser moets draaien zodat het er niet uit liep binnen!
Dit deed hij niet.
Ook parkeerde hij de auto op de weg zodat er nuiemand langs kon.
Erg onfatsoenlijke medewerker

Algemeen

Alles prima verlopen tegen een scherpe prijs, vriendelijk personeel aan de telefoon, weten van wanten, duidelijke website & e-mails over tijdvak op dag van samen afgesproken levering.

Klantenservice

Alles vlot en vriendelijk verlopen, gun ze de verkoop, mijn dank.

Scherpe prijs
Makkelijk en snel via ideal betalen.
Direct telefonisch contact gehad zonder lange wachttijden
Goede service en snelle levering

Verzending

Snel geleverd de volgende dag gratis bezorgd, uitgepakt en geplaats en aangesloten en even getest (begane grond), verpakkings afval en oude droger kostenloos meegenomen.

Klantenservice

Netjes op de hoogte gehouden van bestelling, bevesting van bestelling en zelfde dag nog mail met afleverdagdeel gehad en de volgende ochtend een half uurtje van de voren nog een belletje

Algemeen

Heb al eens vaker bij Beterwitgoed besteld. Dit ging erg goed. Bij vragen word je altijd vriendelijk en deskundig te woord gestaan.

Dit keer ging ik voor een nieuwe wasmachine en droger. Ik wist eigenlijk niet goed waar ik naar moest zoeken. Na flink wat googelen toch maar een selectie gemaakt. Ik wilde toch even wat meer informatie. Al snel in het gesprek met een vriendelijke dame aan de andere lijn werd duidelijk dat ik toch een ander apparaat moest hebben dan ik op het oog had. Ze hebben me heel goed geholpen om een juiste combinatie van wasmachine en droger te nemen.

Verzending

Na de bestelling geplaatst te hebben kreeg ik dezelfde avond al een sms met het dagdeel voor de volgende dag wanneer geleverd zou worden.

Doordat ik voor topservice gekozen had werd alles aangesloten en hoefde ik alleen maar de deur te openen. ook namen ze gelijk mijn oude apparaten mee! Dat noem ik nou echte service!

Klantenservice

Nadat het apparaat geleverd was had ik toch nog een paar vraagjes over de bediening van het apparaat. Gelijk even met Beterwitgoed gebeld en hebben ze mij heel duidelijk kunnen uitleggen wat ik moest doen.

Verzending: Score: 1

Algemeen

bestelling eerste bezorgdag niet geleverd (ondanks bevestiging per telefoon 4 dagen eerder), opnieuw ingepland 2 dagen daarna. Toen gebeld dat 'het verkeerde product' geleverd was door de leverancier. Klinkt als een toko die op omvallen staat

Verzending

Eerste bezorgdag zonder bericht niet geleverd, tweede keer wederom niet. Zelfs het onmiddelijk begin werkdag bellen over de alternatieven lukt ze niet.

Klantenservice

Denken niet actief mee, komen zelf niet met oplossingen voor problemen, bieden ook geen excuses aan voor hun fouten.

Algemeen

Koelkast netjes geleverd en uitgepakt op de dag dat ik de sleutel van mij nieuwe huis had gekregen. Tijdens het bestellen kon ik zelf de dag kiezen waarop hij bezorgd moest worden. Prijs was ook zeer goed. Volgende keer bestel ik hier weer. Per pin betaald.

Verzending

Ik had gekozen voor de eenvoudige afleverservice. Je tegen extra betaling nog meer service krijgen als je wilt.

Algemeen

Zeer slechte service en letterlijk garantie tot de voordeur!! Bij de levering was de wasmachine kapot. De transportbouten waren krom. Dit was niet zichtbaar door de verpakking (deze was onbeschadigd) en nadat de bezorger de machine in de gang had achtergelaten wist hij niet hoe snel hij weer weg moest zijn, vergat in eerste instantie af te rekenen totdat ik hem terug riep(alsof hij wist dat er iets mis was). De winkel meteen opgebeld maar was na 15.00 uur niet meer bereikbaar. Vervolgens heb ik een mail gestuurd met mijn bevindingen (transportbouten krom, machine bonkt alsof de trommel volledig los hangt) en ik kreeg de vraag of ik het wel goed had geïnstalleerd en de bouten had verwijderd (ja want deze zijn krom!!). Na ontvangst van hun mail heb ik hun meteen opgebeld en kreeg te horen dat ik maar AEG bellen om te kijken of ik wel de waarheid sprak en of de machine wel goed geïnstalleerd was. Van de winkel nooit meer iets gehoord. Gelukkig neemt AEG zijn klanten wel serieus en de monteur zag meteen dat de machine ernstige schade had en dat het ook niet te repareren is. Vanuit AEG heb ik een nieuwe machine gehad die volledig werd geïnstalleerd en getest op de juiste werking bij mij thuis.
Ik heb nog nooit zo een slechte service meegemaakt van een winkel.

Klantenservice

De persoon die ik aan de telefoon kreeg nam mij niet serieus en vertelde meteen dat ik maar contact moest opnemen met AEG voor service. De winkel kon daar niets in betekenen.

Algemeen

Onze wasautomaat was defect gegaan. Mooi apparaat gevonden op tweakers en bij de meest interessante aanbieder besteld. Alles is perfect verlopen. Ik heb een AEG wasmachine besteld met uitgebreide afleverservice. Betaling pas gedaan na aflevering per pin.

Verzending

Tijdens het bestellen kon ik zelf een leverdatum kiezen op een kalender. De avond voor levering kreeg ik een mail en SMS met het dagdeel van aflevering. De jongens die het apparaat kwamen brengen hebben het apparaat naar 2 hoog gebracht, aangesloten en ingeschakeld. Voordat ze aankwamen belde ze nog even dat ze onderweg waren.

Klantenservice

Na levering werd ik nog even gebeld on te vragen of ik nog vragen of opmerkingen had. Ik werd er nog even op gewezen dat ik na registratie bij AEG ik 3 jaar extra garantie zou krijgen.

Verzending: Score: 1
Algemeen

Op 19/05 een koelkast besteld. Op 22/05 antwoord dat de koelkast op 01/06 tussen 15.00/19.00 uur geleverd zou worden.( binnen 24u geleverd...dus niet) Op 01/06 geen levering. Mail gestuurd en de dag erna werd ik teruggebeld en werd er een nieuwe afspraak gepland voor 06/06. Wederom de hele dag voor niks gewacht, omdat ze zelfs geen tijdstip hadden doorgegeven. Toen mail gestuurd dat ik van de bestelling afzag (gelukkig zou ik contant betalen, anders was ik waarschijnlijk geld kwijt geweest!) Toen ik op de site inlogde, bleek de koelkast opeens 100 euro duurder te zijn dan waar ik het voor besteld had. Dus m.i. hebben ze daarom ook niet de koelkast geleverd!!!!

Verzending

Hadden 2x een datum afgesproken en twee keer niet gekomen!!

1 maal een mail ontvangen en 1 mail telefonisch contact gehad

Algemeen

Ik was op zoek naar een was-/droog combinatie voor in mijn nieuwe appartement. Na een goed model gevonden te hebben, de AEG L87695NWD, kwam ik via de Tweakers.net pricewatch terecht bij Beterwitgoed.nl. Hier waren zij de goedkoopste en tevens had de webshop een hoge beoordeling.

Na twee weken wilde ik de was-/droog combinatie gaan bestellen. Echter was de prijs op de webshop met ongeveer €100,- gestegen in deze periode. Na een mail gestuurd te hebben naar Beterwitgoed.nl over eventueel een ander model, kreeg ik een eenmalige oude prijs link zodat ik de was-/droog combinatie alsnog kon bestellen voor de oude prijs.

De was-/droog combinatie is keurig geleverd op de afgesproken datum. Helaas bij levering is de afvoer afgebroken. Maar zelfs hiervoor heeft Beterwitgoed.nl een extern installatiebedrijf voor ingeschakeld om dit te herstellen.

Al met al een zeer goede ervaring met Beterwitgoed.nl. Een dikke pluim voor de goed zorg en service.

Verzending

De was-/droog combinatie is op de afgesproken datum geleverd. Ongeveer een kwartier van te voren kreeg ik een telefoontje, ter bevestiging, van de bezorgers dat zij er bijna waren.

Klantenservice

De geleverde klantenservice is boven mijn verwachtingen. Beterwitgoed.nl heeft voor alle obstakels zelf een uitstekende oplossing geboden.

Algemeen

Ik heb bij Beterwitgoed een wasmachine gekocht.
Alles verliep vlot, duidelijke afhaaldatum, correcte prijs...
De medewerker helpt met het inladen van de goederen.
Je kan een korting krijgen als je het zelf gaat ophalen.

Heel goede service.
De medewerker helpt met het inladen.
Duidelijke afhaaldatum afgesproken.

Klantenservice: Score: 0

Vandaag wasmachie bezorgt. Goede info over bezorgtijd, half uur van te voren gebeld. netjes naar 2e verdieping getild en oude wasmachine weggehaald.

Scorekaart voor Beterwitgoed

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg