Beterwitgoed

974 producten en 1.014 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Beterwitgoed

Review toevoegen

Algemeen

wasmachine besteld om 21u59 en binnen 15minuten een volledige bevestiging dat deze idd de volgende dag al bezorgd zou worden. 45 minuut later al een bevestiging wanneer ze er in de ochtend zouden zijn en om 7u in de ochtend een belletje dat ze er om 7u30 zouden zijn; wat een topservice en bijna perfecte communicatie! De wasmachine is goed aangesloten, rechtgezet, droger er weer op en een proefwasje werd aangezet. 1 woord: TOPSERVICE

Verzending

perfecte levering aan huis subliem!

Klantenservice

snelle reacties op orderbestelling met levering op de volgende dag en ook netjes het belletje 30minuten voor aankomst.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Had wat twijfel gezien eerdere beoordelingen, maar alles is prima verlopen. Duidelijke communicatie over bestelling en levering.

Verzending

Vrijdagavond nieuwe vaatwasser besteld, op zaterdagmiddag geleverd. 20 minuten van te voren nog een telefoontje.

Vriendelijke bezorgers.

Algemeen

Bij het meenemen van de oude vaatwasser liep er iets water uit. Ik gaf aan dat hij de vaatwasser moets draaien zodat het er niet uit liep binnen!
Dit deed hij niet.
Ook parkeerde hij de auto op de weg zodat er nuiemand langs kon.
Erg onfatsoenlijke medewerker

Algemeen

Alles prima verlopen tegen een scherpe prijs, vriendelijk personeel aan de telefoon, weten van wanten, duidelijke website & e-mails over tijdvak op dag van samen afgesproken levering.

Klantenservice

Alles vlot en vriendelijk verlopen, gun ze de verkoop, mijn dank.

Scherpe prijs
Makkelijk en snel via ideal betalen.
Direct telefonisch contact gehad zonder lange wachttijden
Goede service en snelle levering

Verzending

Snel geleverd de volgende dag gratis bezorgd, uitgepakt en geplaats en aangesloten en even getest (begane grond), verpakkings afval en oude droger kostenloos meegenomen.

Klantenservice

Netjes op de hoogte gehouden van bestelling, bevesting van bestelling en zelfde dag nog mail met afleverdagdeel gehad en de volgende ochtend een half uurtje van de voren nog een belletje

Algemeen

Heb al eens vaker bij Beterwitgoed besteld. Dit ging erg goed. Bij vragen word je altijd vriendelijk en deskundig te woord gestaan.

Dit keer ging ik voor een nieuwe wasmachine en droger. Ik wist eigenlijk niet goed waar ik naar moest zoeken. Na flink wat googelen toch maar een selectie gemaakt. Ik wilde toch even wat meer informatie. Al snel in het gesprek met een vriendelijke dame aan de andere lijn werd duidelijk dat ik toch een ander apparaat moest hebben dan ik op het oog had. Ze hebben me heel goed geholpen om een juiste combinatie van wasmachine en droger te nemen.

Verzending

Na de bestelling geplaatst te hebben kreeg ik dezelfde avond al een sms met het dagdeel voor de volgende dag wanneer geleverd zou worden.

Doordat ik voor topservice gekozen had werd alles aangesloten en hoefde ik alleen maar de deur te openen. ook namen ze gelijk mijn oude apparaten mee! Dat noem ik nou echte service!

Klantenservice

Nadat het apparaat geleverd was had ik toch nog een paar vraagjes over de bediening van het apparaat. Gelijk even met Beterwitgoed gebeld en hebben ze mij heel duidelijk kunnen uitleggen wat ik moest doen.

Verzending: Score: 1

Algemeen

bestelling eerste bezorgdag niet geleverd (ondanks bevestiging per telefoon 4 dagen eerder), opnieuw ingepland 2 dagen daarna. Toen gebeld dat 'het verkeerde product' geleverd was door de leverancier. Klinkt als een toko die op omvallen staat

Verzending

Eerste bezorgdag zonder bericht niet geleverd, tweede keer wederom niet. Zelfs het onmiddelijk begin werkdag bellen over de alternatieven lukt ze niet.

Klantenservice

Denken niet actief mee, komen zelf niet met oplossingen voor problemen, bieden ook geen excuses aan voor hun fouten.

Algemeen

Koelkast netjes geleverd en uitgepakt op de dag dat ik de sleutel van mij nieuwe huis had gekregen. Tijdens het bestellen kon ik zelf de dag kiezen waarop hij bezorgd moest worden. Prijs was ook zeer goed. Volgende keer bestel ik hier weer. Per pin betaald.

Verzending

Ik had gekozen voor de eenvoudige afleverservice. Je tegen extra betaling nog meer service krijgen als je wilt.

Algemeen

Zeer slechte service en letterlijk garantie tot de voordeur!! Bij de levering was de wasmachine kapot. De transportbouten waren krom. Dit was niet zichtbaar door de verpakking (deze was onbeschadigd) en nadat de bezorger de machine in de gang had achtergelaten wist hij niet hoe snel hij weer weg moest zijn, vergat in eerste instantie af te rekenen totdat ik hem terug riep(alsof hij wist dat er iets mis was). De winkel meteen opgebeld maar was na 15.00 uur niet meer bereikbaar. Vervolgens heb ik een mail gestuurd met mijn bevindingen (transportbouten krom, machine bonkt alsof de trommel volledig los hangt) en ik kreeg de vraag of ik het wel goed had geïnstalleerd en de bouten had verwijderd (ja want deze zijn krom!!). Na ontvangst van hun mail heb ik hun meteen opgebeld en kreeg te horen dat ik maar AEG bellen om te kijken of ik wel de waarheid sprak en of de machine wel goed geïnstalleerd was. Van de winkel nooit meer iets gehoord. Gelukkig neemt AEG zijn klanten wel serieus en de monteur zag meteen dat de machine ernstige schade had en dat het ook niet te repareren is. Vanuit AEG heb ik een nieuwe machine gehad die volledig werd geïnstalleerd en getest op de juiste werking bij mij thuis.
Ik heb nog nooit zo een slechte service meegemaakt van een winkel.

Klantenservice

De persoon die ik aan de telefoon kreeg nam mij niet serieus en vertelde meteen dat ik maar contact moest opnemen met AEG voor service. De winkel kon daar niets in betekenen.

Algemeen

Onze wasautomaat was defect gegaan. Mooi apparaat gevonden op tweakers en bij de meest interessante aanbieder besteld. Alles is perfect verlopen. Ik heb een AEG wasmachine besteld met uitgebreide afleverservice. Betaling pas gedaan na aflevering per pin.

Verzending

Tijdens het bestellen kon ik zelf een leverdatum kiezen op een kalender. De avond voor levering kreeg ik een mail en SMS met het dagdeel van aflevering. De jongens die het apparaat kwamen brengen hebben het apparaat naar 2 hoog gebracht, aangesloten en ingeschakeld. Voordat ze aankwamen belde ze nog even dat ze onderweg waren.

Klantenservice

Na levering werd ik nog even gebeld on te vragen of ik nog vragen of opmerkingen had. Ik werd er nog even op gewezen dat ik na registratie bij AEG ik 3 jaar extra garantie zou krijgen.

Verzending: Score: 1
Algemeen

Op 19/05 een koelkast besteld. Op 22/05 antwoord dat de koelkast op 01/06 tussen 15.00/19.00 uur geleverd zou worden.( binnen 24u geleverd...dus niet) Op 01/06 geen levering. Mail gestuurd en de dag erna werd ik teruggebeld en werd er een nieuwe afspraak gepland voor 06/06. Wederom de hele dag voor niks gewacht, omdat ze zelfs geen tijdstip hadden doorgegeven. Toen mail gestuurd dat ik van de bestelling afzag (gelukkig zou ik contant betalen, anders was ik waarschijnlijk geld kwijt geweest!) Toen ik op de site inlogde, bleek de koelkast opeens 100 euro duurder te zijn dan waar ik het voor besteld had. Dus m.i. hebben ze daarom ook niet de koelkast geleverd!!!!

Verzending

Hadden 2x een datum afgesproken en twee keer niet gekomen!!

1 maal een mail ontvangen en 1 mail telefonisch contact gehad

Algemeen

Ik was op zoek naar een was-/droog combinatie voor in mijn nieuwe appartement. Na een goed model gevonden te hebben, de AEG L87695NWD, kwam ik via de Tweakers.net pricewatch terecht bij Beterwitgoed.nl. Hier waren zij de goedkoopste en tevens had de webshop een hoge beoordeling.

Na twee weken wilde ik de was-/droog combinatie gaan bestellen. Echter was de prijs op de webshop met ongeveer €100,- gestegen in deze periode. Na een mail gestuurd te hebben naar Beterwitgoed.nl over eventueel een ander model, kreeg ik een eenmalige oude prijs link zodat ik de was-/droog combinatie alsnog kon bestellen voor de oude prijs.

De was-/droog combinatie is keurig geleverd op de afgesproken datum. Helaas bij levering is de afvoer afgebroken. Maar zelfs hiervoor heeft Beterwitgoed.nl een extern installatiebedrijf voor ingeschakeld om dit te herstellen.

Al met al een zeer goede ervaring met Beterwitgoed.nl. Een dikke pluim voor de goed zorg en service.

Verzending

De was-/droog combinatie is op de afgesproken datum geleverd. Ongeveer een kwartier van te voren kreeg ik een telefoontje, ter bevestiging, van de bezorgers dat zij er bijna waren.

Klantenservice

De geleverde klantenservice is boven mijn verwachtingen. Beterwitgoed.nl heeft voor alle obstakels zelf een uitstekende oplossing geboden.

Algemeen

Ik heb bij Beterwitgoed een wasmachine gekocht.
Alles verliep vlot, duidelijke afhaaldatum, correcte prijs...
De medewerker helpt met het inladen van de goederen.
Je kan een korting krijgen als je het zelf gaat ophalen.

Heel goede service.
De medewerker helpt met het inladen.
Duidelijke afhaaldatum afgesproken.

Klantenservice: Score: 0

Vandaag wasmachie bezorgt. Goede info over bezorgtijd, half uur van te voren gebeld. netjes naar 2e verdieping getild en oude wasmachine weggehaald.

Klantenservice: Score: 5

Snelle levering, direct antwoord op e-mail. Op afgesproken tijd geleverd.
Bellen keurig een half uur van te voren op.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3
Algemeen

Vooraf uitgezocht wat de kwalitatief beste combi inbouw oven was binnen mijn budget. Deze was op dat moment net overal uitverkocht behalve bij Beterwitgoed, deze had er na telefonische navraag nog 1 staan.
Ik kon de oven vervolgens snel vinden via de trefwoord zoekfunctie.
Verdere afhandeling t/m betaling geen bijzonderheden.

Verzending

Gebruik gemaakt van zaterdag levering en 'topservice' waarbij volgens afspraak de oude oven is meegenomen en nieuwe oven op de beloofde dag is geleverd op de verdieping.
Vond hun bezorgers niet heel prettig overkomen, maar ik denk dat dat persoonlijk is (al heb ik dat niet zo snel bij mensen).

Klantenservice

De splinternieuwe oven maakte direct een hard tikkend geluid.
Meteen telefonisch contact gezocht met BeterWitgoed die op haar beurt aangaf dat ik direct contact met Siemens op moest nemen. Contact met henzelf was meer bedoeld voor als het niet lekker met Siemens loopt.

Ik nam contact op met Siemens en bij monteurbezoek bleek dat het geluid door vervorming van de kap kwam, die de monteur herkende als dat iemand op de oven gestaan had ergens in het proces..
Bij een tweede bezoek verving hij de kap en benoemde dit nogmaals.
Ook bleek de ovenschaal in de oven beschadigd en de grill verbogen.

Op dat punt dacht ik dat het beter zou zijn toch contact met BeterWitgoed op te nemen, omdat het leek alsof er toch wat met de oven gebeurd was. Dit zou nl ook invloed kunnen hebben op de verdere duurzaamheid.

BeterWitgoed heeft nooit een mail beantwoord. Ik heb er drie gestuurd verspreid over een maand tijd. Natuurlijk heb ik ook tussentijds telefonisch contact gehad, waar werd bevestigd dat de mail binnen was en beantwoord zou worden... niets.

Uiteindelijk contact opgenomen met de Thuiswinkel Waarborg om contact te krijgen met BeterWitgoed (dit wel eerst vooraf laten weten aan BeterWitgoed).
Zelfs dan reageerden ze ook niet. Uiteindelijk een paar mails gehad (die nooit kwamen als reactie op mijn mails, maar alleen na aandringen van de Thuiswinkel Waarborg) die zo geschreven werden dat ze niet ingingen op wat ik had toegelicht wat er precies aan de hand was.
Boden me een gepaste oplossing aan, nl verlengde garantie, maar wel als ik er zélf voor betaalde....! Pfft! Na maanden moeite om situatie duidelijk te maken (volgens mij was hij niet zo complex) willen ze me nu tenslotte de verlengde garantie bieden met de voorwaarde dat eerst opnieuw wat vervangen wordt, anders niet.
Ik heb nog nooit zo weinig klantvriendelijkheid en slechte communicatie meegemaakt.

Ik heb lang gewacht om een beoordeling te geven, maar inmiddels verwacht ik geen wonderen meer.

Klantenservice: Score: 4
Algemeen

Goed assortiment op de site, met sorteermogelijkheden en energieverbruiken, duidelijke afspraken voor bezorging, zeer scherpe prijzen en

Verzending

Zoals bij bestelling bekendgemaakt, een telefonische afspraak over bezorgdag(deel), vervolgens een half uur voor bezorging nog een telefoontje en levering op de gewenste plek

Klantenservice

bezorging in overleg is geen probleem

Algemeen

prijs lager dan elders, snelle aflevering. Goed product. Vriendelijk en safe. Ook telefonisch goed bereikbaar met uitstekend antwoord.

Verzending

.binnen nog geen dag had ik het product in huis, wat wil je nog meer.

Klantenservice

ik moest vantevoren bellen omdat ik iets wilde weten over bezorging. Wel, antwoord wasgelden en helemaal naar tevredenheid. Snelheid van leveren was OK.

Algemeen

Goede webshop, scherpe prijzen. Prettig geprijsde Top Service zodat de koelkast in no time in de keuken stond. klasse

Verzending

Binnen twee dagen geleverd op de afgesproken tijd. Prima

Algemeen

Fantastische winkel. Dit is wat je als konsument zou willen (en hier ook krijgt!)
Goede prijs welke niet ten koste gaat van de perfecte/flexibele/deskundige service

Verzending

Ik moest noodgedwonden, op kortere termijn, de ontvangsdatum wijzigen.
Perfekt opgelost naar mijn wens!

Klantenservice

ook al perfekt. snel, deskundig EN klantgericht.

Scorekaart voor Beterwitgoed

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg