Belsimpel.nl

485 producten en 945 uitvoeringen

Over Belsimpel.nl

Belsimpel.nl is een webwinkel die zich volledig richt op het vergelijken en verkopen van telefonie abonnementen. Bij Belsimpel.nl kunt u de verschillende abonnementen handig vergelijken en tevens het meest geschikte abonnement direct afsluiten. Daarnaast biedt Belsimpel.nl een groot assortiment telefoons met bijbehorende accessoires aan.

Levertijd

Wij streven er bij Belsimpel.nl naar om uw bestelling zo snel mogelijk bij u af te leveren. Zodra de bestelling is verzonden, ontvangt u hiervan automatisch een bevestiging per e-mail. Wanneer uw bestelling onverhoopt vertraging oploopt houdt Belsimpel.nl u via de e-mail op de hoogte. U kunt ook zelf de status van uw order controleren via ‘Mijn Belsimpel.nl’.

1. 24/7 levering:Belsimpel bezorgt op elke dag van de week!
  2. Voor 23:30 besteld, morgen in huis

Verzending

Belsimpel.nl hanteert GRATIS verzending voor losse hardware of accessoires en voor abonnementen met toestel §4,95. Voor sim-only's worden geen verzendkosten gerekend.

Er zijn 4 verzendmethoden beschikbaar:

1. Verzending via PostNL/DPD
  2. Afhalen op een PostNL afhaalpunt
  3. Afhalen in Groningen
  4. Koerierslevering in een door u gekozen tijdvak

Betalen

U heeft bij Belsimpel.nl de keuze uit vijf betaalmogelijkheden:

1. iDEAL
  2. Vooruitbetalen
  3. Creditcard
  4. Alleen voor orders naar BelgiŽ: Maestro
  5. Alleen voor orders naar BelgiŽ: Bancontact / Mister Cash

Wij adviseren u gebruik te maken van iDEAL, omdat dit de snelste veilige manier is om te betalen. Belsimpel.nl rekent geen transactiekosten wanneer u kiest voor iDEAL of vooruitbetalen. Voor een creditcardbetaling, Maestro of Bancontact transactie wordt §4,50 transactiekosten berekend.

Klantenservice

Onze enthousiaste klantenservice staat 7 dagen per week van 9.00 tot 23.30 uur voor u klaar voor al uw vragen over onze producten en diensten. U kunt via onze klantenservice ook telefonisch uw bestelling plaatsen.
E-mail: info@belsimpel.nl
Telefoon: 050-2103404
Fax: 050-2103405

Scorekaart voor Belsimpel.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops

Preferred supplier voor

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 945 producten, 1764 unsorted producten
Prijsindex Nederland 106,8 (6,8% boven gemiddeld)
Prijsindex België 106,6 (6,6% boven gemiddeld)

Nintendo Switch Google Pixel Sony PlayStation VR Samsung Galaxy S8 Apple iPhone 7 Dishonored 2 Google Android 7.x Watch_Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True